Citroen e-Jumpy

Električni privrednik

Ova 100% električna verzija modela Jumpy nudi poslovnim korisnicima praktična rješenja za izazove mobilnosti u gradskom okruženju (pooštravanje uslova za pristup gradskim središtima), ali također u ruralnim područjima zahvaljujući dometu dovoljnom za većinu putovanja. ë-Jumpy omogućava svim privrednicima da vode svoj posao na novi način, učestvujući u energetskoj tranziciji.
15 Maj 2020

Električni privrednik

Citroën je vodeći igrač na tržištu lakih komercijalnih vozila. Teško je zaboraviti intrigantne oblike karoserije koje su obilježile automobilsku istoriju kao što su 2 CV furgon, Tip H, C15 ili Berlingo. Uspjeh koji donosi gama furgona sa snažnim karakterom, Berlingo Furgon, Jumpy i Jumper, koji se ističu po svojoj praktičnosti i udobnosti. Modeli inspirisani upotrebom kupaca koji nude razne konfiguracije kako bi udovoljili potrebama različitih poslovnih korisnika. Brend pokreće u 2020. godini veliku ofanzivu elektrifikacije svoje game lakih komercijalnih vozila koja će biti 100% elektrifikovana 2021. godine. Ona uključuje ë-Jumpy otkriven danas, 100% električnu varijantu Jumpera u drugoj polovini 2020. i 100% električnu varijantu  Berlingo Furgon tokom 2021.

 

 

 

Jumpy: Benchmark u kompaktnim furgonima

Citroën Jumpy, lansiran 2016. i sa gotovo 145,000 prodatih primjeraka, nedavno je obnovila svoju gamu kako bi što više zadovoljili potrebe poslovnih korisnika.

 

 

 

e-JUMPY, 100% električni furgon

 

 

Autonomija baterije

 

Dizajniran na modularnoj platformi EMP2 Grupe PSA, ova električna varijanta modela Jumpy je u ponudi sa dva tipa baterije, dajući privrednicima mogućnost izbora u zavisnosti od njihovih potreba i aktivnosti u pogledu korištenja i budžeta.

 

 

- 230 km domet po WLTP testnom ciklusu (dostupan u varijanti XS, M, XL body styles) opremljen baterijom od 50 kWh -napravljena od 18 modula.

 

- 330 km domet po WLTP testnom ciklusu (dostupan na varijanti M i XL) opremljen baterijom od 75 kWh – napravljena od 27 modula.

 

 

S dvije ponude dometa, ë-Jumpy je najbolji u segment jer savršeno udovoljava potrebama tržišta: ë-Jumpy je najbolji u svom segmentu i savršeno ispunjava očekivanja tržišta: prosječno dnevno putovanje od 300 km.

 

ë-Jumpy je opremljen s litijum-jonskim baterijama, najbolje razvijenoj tehnologiji na tržištu. Što je najvažnije, EMP2 platforma dopušta da baterija bude smještena ispod tovarnog prostora tako da nimalo ne utićče na praktičnost korištenja. 

 

 

 

Veličine

 

Novi ë-Jumpy nudi sve prednosti arhitekture s motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem. Ovo lako privredno vozilo povezuje kompaktne dimenzije nudeći modularnost, ergonomije, unutrašnji prostor, prostor za pohranu i optimizovan tovarni kapacitet, što ga čini idealnim alatom za rad.  ë-Jumpy je postupan u 3 dužine, uključujući potpunu novu XS od 4.60 metara, što omogućava još jednostavniji pristup gradskim središtima, posebno područjima s niskom emisijom CO2 i parkiranju bez ograničenja. Ova dužina dolazi s volumenom od 5.1 m3 što čini ë-Jumpy izuzetno kompaktnim furgonom. Varijanta XS s funkcijom Visiopark 180°, prednjim i zadnjim parking senzorima, sklopivim retrovizorima čini ga jednostavnim za upravljanje.

 

Većina varijanti ë-Jumpy je visine 1.90 m što osigurava da vozilo može prolaziti gdje mnogi konkurenti ne mogu kao što su podzemne garaže i šoping centri s niskim plafonima i dr.

 

 

 

 

 

Karakteristike

 

 

Njegova nosivost do 1,275 kg* stavlja ga u samo središte segmenta.

 

 

XS

M

XL

Korisna Nosivost

Povećana Nosivost

Korisna Nosivost

Povećana Nosivost

Korisna Nosivost

Povećana Nosivost

 

 

Baterija  50 kWh

1 000 kg

1 275 kg

1 000 kg

1 275 kg

1 000 kg

1 275 kg

Baterija 75 kWh

 

 

1 000 kg

 

1 000 kg

 

          

 

* Bez vozača; vrijednosti variraju u zavisnosti od opcija i opreme na vozilu

 

 

 

Sa kukom omogućava vuču prikolica do 1 tone na svim varijantama.

 

 

Njegova korisna zapremnina, identična termičkim varijantama, od 4.6 m3 (XS bez Moduworka) i 6.6 m3 (XL s Moduworkom) je među vodećim nivoima na tržištu. Njegova korisna širina između lukova točkova od 1.25 m omogućava utovar euro paleta.

 

 

 

Vožnja

 

 

Električni motor pokreće u skladu sa odabranim modom vožnje. Za vrijeme kočenja akumulira energiju.

 

 

- Njegova snaga je 100 kW (136 KS) / 260 N.m.

 

- Maksimalna brzina 130 km/h u sva 3 načina rada (Eco, Normal, Power),

 

- 3 načina rada: Normal, Eco i Power.            

 

Garancija na baterije je 8 godina ili 160 000 km.

 

 

 

Punjenje

        

Dostupna su tri načina punjenja. Priključak za punjenje se nalazi na prednjem blatobranu e-Jumpy-a, a punjenje se odvija u načinu rada Park. Punjenje je dostupno na :

 

 

 

Kućnom punjaču koji zahtjeva mod 2 kabal (za punjenje kod kuće ili na poslu)

 

- Kompatibilan sa standardnom 8A utičnicom,

 

- Kompatibilan sa pojačanom utičnicom od16A, koja smanjuje vrijeme punjenja.

 

 

Javnoj punionici koja zahtjeva mod 3 kabel

 

- Kabel  32 A,

 

- Wallbox od 3.7 do 22 kW,

 

- Punjenje od 0 do 100% u manje od 8 h (Wallbox od 7,4KW).

 

 

Super brzim punionicama (kabel se nalazi u sklopu punionice)

 

-  Do 100 kW,

 

-  Baterija snage 50 kWh postiže kapacitet od 80% u 30 minuta punjenja dok baterija od 75 kWh za 45 minuta.

 

 

 

ë-Jumpy je najbolji u segmentu za punjenje na super brzim punionicama

 

Inkarnacija Citroën Advanced Comfort® programa i namijenjen  širokom krugu privrednih korisnika (zanatlije, građevinska djelatnost, isporuke i usluge), ë-Jumpy donosi svojim kupcima vlastitu udobnost, udobnost u vožnji i udobnost na poslu. To je inkarnacija komercijalnog vozila u ë-comfort modu kroz njegove dodatne prednosti.

 

 

 

Udobnost

 

Nula emisije, nula buke, nula stresa: sloboda od vibracije i buke, osjećaj fluidnosti

 

Vožnja u električnom modu s obrtnim momentom koji je odmah dostupan i nema promjena brzine što daje osjećaj fluidnosti pokretima

 

Bezbrižnost u radu: sloboda pristupa zonama ograničenim zbog emisija CO2 ,dopušta privrednicima prilazak što bliže svojim kupcima.

 

 

 

Upravljanje grijanjem/hlađenjem unutar kabine na daljinu znači da se grijanje/hlađenje može kontrolisati prije ulaska u vozilo. 

 

 

Bez kompromisa u pogledu pretinaca pametno raspoređenih unutar kabine, kako bi sve bilo na svom mjestu i kako bi korisnici bili bezbrižni ë-Jumpy ima gotovo 100 litara pretinaca…

 

 

 

Ovjes 

 

- Da bi se osigurala maksimalna udobnost, ë-Jumpy je opremljen oprugama promjenjive tvrdoće i amortizerima čija varijabilna tvrdoća ovisi o opterećenju vozila. (AMVAC), pasivni sistem koji reguliše prigušenje, u zavisnosti od visine vozila.

 

- Ovjes osigurava ë-Jumpy-u precizno upravljanje, zadržavajući vrlo dobro prigušenje. Odlikuje se pojačanim Pseudo McPherson ovjesom na prednjoj osovini, sa šipkom protiv prevrtanja, i zadnjom osovinom koja može nositi korisni teret do 1,275 kg.

 

 

 

Moduwork na svim varijantama za osjećaj kao u kancelariji

 

Zahvaljujući posebnoj pregradi i modularnom bočnom suvozačevom sjedištu u preklopljenom položaju, oslobađa ravnu podlogu. Zajedno s mrežom protiv proklizavanja postavljenom na strani vozačeva sjedala, Moduwork omogućuje produžavanje tovarnog prostora za 1,16 m. Takođe omogućava da se kabina Citroën Jumpy-a preradi u pravu kancelariju na točkovima zahvaljujući sniženom središnjem naslonu za ruke koji je opremljen rotirajućim stolićem s elastičnom i prianjajućom trakom protiv klizanja predmeta.

 

 

 

Sistemi asistencije u vožnji

 

ë-Jumpy poslovnim korisnicima nudi 15 korisnih sistema asistencije za bezbrižnu vožnju:

 

 

Jedinstveno u segmentu: klizna bočna vrata s automatskim otvaranjem. Automatska funkcija omogućava otvaranje i zatvaranje bočnih vrata bez kontakta. Jednostavnim potezom noge ispod ugla stražnjeg branika vozilo se otključava i klizna vrata pred kojima se nalazite otvaraju se automatski. Istim se pokretom pri udaljavanju od vozila vrata zatvaraju i zaključavaju. Sa tom se funkcijom takođe pojednostavnjuje utovar i istovar kada imate pune ruke;

 

Jedinstveno u segmentu: otključavanje i pokretanje vozila bez ključa,

 

Active Safety Brake, Sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti, omogućuje smanjenje povrede putnika time što koči umjesto vozača zahvaljujući višenamjenskoj kameri smještenoj u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla, i to u sljedećim slučajevima:

 

- pri brzini od 0 do 30 km/h: sprječava sudar sa statičnim ili pokretnim preprekama ili s pješacima,

 

- pri brzini višoj od 30 km/h: smanjuje brzinu prije sudara;

 

 

 

Jedinstveno u segmentu - Head-up zaslon u boji omogućuje vozaču da neprekidno gleda cestu i da u vidnom polju na prozirnoj tabli ima sve bitne informacije za vožnju (trenutnu i preporučenu brzinu, postavljenu brzinu na regulatoru/limitatoru brzine, postavke navigacionog sistema i upozorenje na opasnost od sudara). To je novost među vozilima u tom segmentu;

 

- Hill start assist, Pomoć pri kretanju na uzbrdici,

 

- Sistem upozorenja na nepažnju vozača kamerom,

 

- Sistem za upozorenje na nenamjeran izlazak iz vozne trake (AFIL), koji upozorava vozača kada automobil pređe liniju, a da pokazivač smjera nije uključen. Sistem prepoznaje nenamjeran prelazak preko označene linije na cesti (pune ili isprekidane) i upozorava vozača zvučno i vizuelno na instrumentnt tabli.

 

- Upozorenje na opasnost od sudara,

 

- Kamera za vožnju unazad - Top Rear Vision,

 

- Coffee Break Alert,

 

- Automatska prebacivanje dugih i kratkih svjetala,

 

- Grip Control,

 

-  Prepoznavanje znakova ograničenja brzine i preporuka brzine. Taj sistem predstavlja prava novost, radi pomoću kamere smještene u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla i upotpunjuje podatke opcionalnog navigacionog sistema. Tako vozač u svakom trenutku raspolaže informacijama o trenutnim ograničenjima u saobraćaju. Kada kamera prepozna saobraćajni znak s ograničenjem brzine, vozač može pritiskom dugmeta prihvatiti preporučenu brzinu i postaviti je kao brzinu regulatora ili limitatora;

 

- Prilagodljivi regulator brzine vozila, koji omogućava vozaču da dopusti vozilu da se prilagodi brzini vozila koje se nalazi ispred njega. Taj automatski sistem regulacije može smanjiti brzinu za do 20 km/h tako da utiče samo na papučicu gasa, bez pritiskanja kočnice. Taj je sistem posebno prilagođen umjereno gustom saobraćaju, na primjer na autoputu.

 

- Ultrazvučni sietem za nadzor mrtvog ugla, koji narandžastom diodnom lampicom ugrađenom u ugao retrovizora obavještava vozača o prisutnosti vozila u mrtvom uglu.;

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...