Audi A6 (2011–2014)

Dugovječna njemačka poslovna limuzina

Audi A6 je oduvijek bio sinonim za modernost i luksuz u višem segmentu automobila, i ta tradicija se nastavlja još od prvih dana. Generacija A6 predstavljena 2011. godine ne samo da slijedi taj trend, već ga znatno nadmašuje...
04 Novembar 2023

Dugovječna njemačka poslovna limuzina

Audi A6 (2011–2014) 2.0 TDI (177 KS)

Audi A6 u svim svojim verzijama je izuzetno tražen na tržištu polovnih automobila. Treba napomenuti da redovno održavanje ovog automobila nije jeftino, što neke vlasnike može navesti na razmišljanje da preskoče servisne termine u ovlašćenim servisima, ili čak i bilo kojim drugim servisima. Osim izvornog limuzinskog oblika u kojem je prvi put predstavljen i privukao pažnju javnosti, proširenje ponude različitim karoserijskim oblicima pokazalo se ključnim za njegov uspjeh na tržištu.

Audi A6 2012 1600 33

Kupci koji su željeli više prostora pozadi ili u prtljažniku mogli su izabrati karavan verziju (Avant) sa impresivnih 565 do 1.680 litara zapremine prtljažnika. Za one sa avanturističkim nagonima, ponuđen je i Allroad quattro model, dok je atraktivni kupe-limuzinski rođak A7 Sportback upotpunio paletu. Na našim prostorima, dizel motori su bili među najtraženijim za Audi A6. Dostupni su bili različiti modeli, a jedan od pouzdanijih je bio 2.0-litarski TDI sa 177 KS. Ovaj motor se smatrao jednim od najpouzdanijih u ponudi. Audi A6 se izdvaja u svojoj klasi po tome što koristi prednji pogon, dok mnogi od njegovih konkurenata iz BMW-a, Mercedesa i Jaguara imaju pogon na zadnje točkove. Iako neki smatraju da su automobili sa zadnjim pogonom zabavniji za vožnju, Audi A6 se odlikuje visokim nivoom uglađenosti i performansi.

Audi A6 2012 1600 25

Unutrašnjost automobila nudi dobar položaj vozača s mnogo mogućnosti podešavanja i prostranosti na zadnjem sjedištu. Međutim, treba napomenuti da visoka centralna konzola može ograničiti prostor za noge srednjeg putnika na zadnjem sjedištu, čak i kod modela sa prednjim pogonom. Prtljažnik je prostran kako kod limuzine tako i kod karavana, i ima klasičnu opciju dijeljenja zadnje klupe kako biste mogli prevoziti duže predmete. Što se tiče kvaliteta unutrašnjosti, i stariji modeli i dalje očuvaju čvrst i funkcionalan izgled. Iako možete primijetiti tragove korišćenja, većina komponenti je i dalje u dobrom stanju. Klasična instrument tabla nosi prepoznatljiv Audi dizajn sa jasnom i preglednom grafikom. 

Audi A6 2012 1600 4c

Audi A6 se generalno pokazao kao pouzdan automobil bez ozbiljnih nedostataka ili problema, posebno kod mlađih generacija. Naravno, treba imati na umu da su turbo punjači skloni habanju i kvarovima tokom vremena. Česti problemi uključuju curenje ulja ili problema sa turbinom, što može dovesti do gubitka snage i povećane potrošnje goriva. EGR ventil recirkuliše dio izduvnih gasova nazad u usisni sistem radi smanjenja emisije štetnih gasova. Ponekad se EGR ventil može zapušiti ili oštetiti, što može izazvati probleme s radom motora, kao što su gubitak snage ili prekomjerna emisija izduvnih gasova. Prije kupovine obavezno provjerite sve komponente prednjeg i zadnjeg vješanja, jer su veoma skupe.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0  TDI (177 KS)
Prosječno 5,2
Najmanje 4,7
Najviše 6,2

Prednosti

Visoko kvalitetan i rafiniran putnički prostor, snažan 2.0  TDI agregat, bogati paketi opreme, maksimalne ocjene na NCAP testu

Mane

Na zadnjoj klupi ugodno se mogu smjestiti samo dva putnika, greške na softveru, skupo održavanje i troškovi eksploatacije

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 177 KS pri 4.200–4.400 o/min
Max obrtni momenat 380 Nm pri 1.750–3.000 o/min
Najveća brzina 222 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,2 s
Dimenzije DxŠxV 491 x 187 x 146 cm
Masa 1.585 kg
Osovinski razmak 291cm
Prtljažnik 530–995 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2011. Predstavljena četvrta generacija Audi A6.

• 2012. Ova godina donosi dodatne opcije motora, uključujući performantnije verzije

• 2014. Dodatne opcije i unapređenja učinila su ovaj model još privlačnijim na tržištu

 

⚠️ Obrati pažnju:

Audia6turbo1

Česti problemi turbo punjača uključuju curenje ulja ili probleme sa turbinom, što može dovesti do gubitka snage i povećane potrošnje goriva

 

Audia6egr2

Ponekad se EGR ventil može zapušiti ili oštetiti, što može izazvati probleme s radom motora, kao što su gubitak snage ili prekomjerna emisija izduvnih gasova.

 

Audia6vjesanje3

Prije kupovine obavezno provjerite sve komponente prednjeg i zadnjeg vješanja, jer su veoma skupe

 

Više informacija o modelu Audi A6 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...