Renault Clio (2012–2016)
Dokazano dobar izbor za grad
Još uvijek aktuelni Clio 4. generacije postao je prodajni hit na skoro svim tržištima gdje je prisutan. Velika ponuda polovnih primjeraka dobra je prilika za kupovinu povoljnog i solidnog automobila...
Renault Clio (2012–2016) 1.5 dCi (90 KS)
Od pojave prve generacije Renaulta Clia, tj. od 1990. godine do danas isporučeno je više od 12 miliona primjeraka. U odnosu na prvu generaciju četvrta je drastično bolja u svim segmentima. Uostalom, to je logičan slijed kod svih proizvođača automobila koji znaju šta žele. Moderan dizajn i zadovoljavajuća ponuda prostora na zadnjim sjedištima dovoljni su aduti za kupovinu. Unutrašnjost opremljena velikim kolor displejom mamac je za mlađe kupce kojima je Clio i namijenjen.
Takođe je i komforan, prostran sa 4,06 m, i dobro opremljen, nudeći širok izbor motora. Međutim, mana mu je kvalitet završne obrade u odnosu na prethodnika, ali i u poređenju sa konkurencijom. Srećom, redizajn 2016. godine je uveliko poboljšao stvari, vraćajući Renault Clio 4. generacije na nivo konkurencije u vezi kvaliteta materijala. Renault Clio IV je dostupan u dva tipa karoserije. Osnovni model je hečbek sa 5 vrata, ali kupci kojima je potrebno više prtljažnog prostora mogu odabrati Grandtour varijantu. Ova verzija takođe ima atraktivan izgled. Dizajneri su uspješno integrisali prtljažni dio u ostatak karoserije automobila.
Svi su pogonski motori skromni potrošači goriva, a uz to pouzdani. Clio 4 je relativno nov automobil i do sada nije pokazao nikakve slabosti karakteristične za prve serije. S obzirom na to da su cijene polovnih Clia dosta slične, preporučujemo kupovinu bolje opremljenih modela. Istina i nešto skromniji paketi opreme zadovoljiće većinu, ali nije naodmet imati više za istu sumu novca. O Cliu već godinama vladaju dobra mišljenja, a prikuplja ih i četvrta generacija, premda postoji popriličan broj žalbi na kvarove elektronike.
Međutim, ono što je najvažnije jeste solidna mehanika automobila. To je uglavnom zbog jednostavnosti korištenih rješenja, što rezultuje niskim troškovima popravaka. Postoje brojni slučajevi otkazivanja motora brisača, naprijed i nazad. Moraju se zamijeniti. Nakon veće kilometraže, posebno kod flotnih vozila, radi predostrožnosti zamijeniti ležajeve radilice. Jedini krupniji problem kod ovih vozila je trošenje kvačila usljed frekventnije gradske vožnje.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.5 dCi (90 KS) |
Prosječno |
3,8 |
Najmanje |
3,3 |
Najviše |
5,3 |
Prednosti
Bolji od prethodnika, raskošni paketi opreme, pouzdanost, odlični motori i mjenjači, uzorna antikorozivna zaštita, udobnost
Mane
Kod skromnijih paketa opreme unutrašnjost sklona bržem habanju, loša preglednost prema nazad, sklonost problemima s elektronikom
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.461 ccm |
Snaga |
60 KS |
Max obrtni momenat |
90 Nm pri 3.000 o/min |
Najveća brzina |
160 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
14,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
354 x 164 x 148 cm |
Masa |
929 kg |
Osovinski razmak |
242 cm |
Prtljažnik |
251 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2012. Predstavljena 4. generacija Renault Clia, koja je u odnosu na prethodnu donijela niz konkretnih poboljšanja.
• 2011. Predstavljena verzija sa 4x4 pogonom
• 2013. U ponudu ulazi model GT Line
• 2016. Urađen temeljan redizajn, čime je udahnuta nova svježina potrebna za nadmetanja sa konkurencijom
⚠️ Obrati pažnju:
Popriličan broj žalbi vozača ide na račun elektronike ovog modela.
Kod skromnijih paketa opreme obloge u unutrašnjosti se brže habaju
Kod primjeraka koji se isključivo koriste u gradu često dolazi do prekomjernog trošenja kvačila
Više informacija o modelu Renault Clio pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.