Renault Clio (2012–2016)

Dokazano dobar izbor za grad

Još uvijek aktuelni Clio 4. generacije postao je prodajni hit na skoro svim tržištima gdje je prisutan. Velika ponuda polovnih primjeraka dobra je prilika za kupovinu povoljnog i solidnog automobila...
27 Oktobar 2022

Dokazano dobar izbor za grad

Renault Clio (2012–2016) 1.5 dCi (90 KS) 

Od pojave prve generacije Renaulta Clia, tj. od 1990. godine do danas isporučeno je više od 12 miliona primjeraka. U odnosu na prvu generaciju četvrta je drastično bolja u svim segmentima. Uostalom, to je logičan slijed kod svih proizvođača automobila koji znaju šta žele. Moderan dizajn i zadovoljavajuća ponuda prostora na zadnjim sjedištima dovoljni su aduti za kupovinu. Unutrašnjost opremljena velikim kolor displejom mamac je za mlađe kupce kojima je Clio i namijenjen.

Renault Clio 2013 1600 23

Takođe je i komforan, prostran sa 4,06 m, i dobro opremljen, nudeći širok izbor motora. Međutim, mana mu je kvalitet završne obrade u odnosu na prethodnika, ali i u poređenju sa konkurencijom. Srećom, redizajn 2016. godine je uveliko poboljšao stvari, vraćajući Renault Clio 4. generacije na nivo konkurencije u vezi kvaliteta materijala. Renault Clio IV je dostupan u dva tipa karoserije. Osnovni model je hečbek sa 5 vrata, ali kupci kojima je potrebno više prtljažnog prostora mogu odabrati Grandtour varijantu. Ova verzija takođe ima atraktivan izgled. Dizajneri su uspješno integrisali prtljažni dio u ostatak karoserije automobila.

Renault Clio 2013 1600 0d

Svi su pogonski motori skromni potrošači goriva, a uz to pouzdani. Clio 4 je relativno nov automobil i do sada nije pokazao nikakve slabosti karakteristične za prve serije. S obzirom na to da su cijene polovnih Clia dosta slične, preporučujemo kupovinu bolje opremljenih modela. Istina i nešto skromniji paketi opreme zadovoljiće većinu, ali nije naodmet imati više za istu sumu novca. O Cliu već godinama vladaju dobra mišljenja, a prikuplja ih i četvrta generacija, premda postoji popriličan broj žalbi na kvarove elektronike.

Renault Clio 2013 1600 4a

Međutim, ono što je najvažnije jeste solidna mehanika automobila. To je uglavnom zbog jednostavnosti korištenih rješenja, što rezultuje niskim troškovima popravaka. Postoje brojni slučajevi otkazivanja motora brisača, naprijed i nazad. Moraju se zamijeniti. Nakon veće kilometraže, posebno kod flotnih vozila, radi predostrožnosti zamijeniti ležajeve radilice. Jedini krupniji problem kod ovih vozila je trošenje kvačila usljed frekventnije gradske vožnje. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.5 dCi (90 KS)
Prosječno 3,8
Najmanje 3,3
Najviše 5,3

Prednosti

Bolji od prethodnika, raskošni paketi opreme, pouzdanost, odlični motori i mjenjači, uzorna antikorozivna zaštita, udobnost

Mane

Kod skromnijih paketa opreme unutrašnjost sklona bržem habanju, loša preglednost prema nazad, sklonost problemima s elektronikom

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.461 ccm
Snaga 60 KS
Max obrtni momenat 90 Nm pri 3.000 o/min
Najveća brzina 160 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 14,4 s
Dimenzije DxŠxV 354 x 164 x 148 cm
Masa 929 kg
Osovinski razmak 242 cm
Prtljažnik 251 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

•  2012. Predstavljena 4. generacija Renault Clia, koja je u odnosu na prethodnu donijela niz konkretnih poboljšanja.

• 2011. Predstavljena verzija sa 4x4 pogonom

• 2013. U ponudu ulazi model GT Line

• 2016. Urađen temeljan redizajn, čime je udahnuta nova svježina potrebna za nadmetanja sa konkurencijom

 

⚠️ Obrati pažnju:

Renaultclioelektronika1

Popriličan broj žalbi vozača ide na račun elektronike ovog modela.

 

Renaultcliohabanje2

  Kod skromnijih paketa opreme obloge u unutrašnjosti se brže habaju

 

Renaultcliokvacilo3

 Kod primjeraka koji se isključivo koriste u gradu često dolazi do prekomjernog trošenja kvačila

 

Više informacija o modelu Renault Clio pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...