Škoda Fabia (2014–2018)

Češki Polo za razumnu cijenu

Bez obzira da li vam je potreban automobil za dostavu, službena putovanja ili kao porodičan automobil, Fabia će ispuniti sve vaše zahtjeve i omogućiti vam da obavljate poslove s lakoćom i efikasnošću…
02 Juni 2023

Češki Polo za razumnu cijenu

Škoda Fabia (2014–2018) 1.0 MPI (60 KS) 

Fabia je jedan od vodećih modela po prodaji u Evropi već preko dvadeset godina, zahvaljujući svojoj pouzdanoj mehanici, kvalitetnoj izradi i pristojnoj cijeni. Treća generacija Fabie donosi brojne promjene i poboljšanja, posebno u dizajnu. Ono što je važno istaći jeste da nova Fabia koristi fleksibilnu MQB mehaničku platformu i dijeli mnoge komponente sa popularnim modelima poput VW Golfa i Audija A3. Jedna od ključnih prednosti nove platforme je povećanje dužine kabine za osam centimetara i širine za 21 milimetar, što rezultira većim prostorom za putnike.

Skoda Fabia 2015 1600 30

Obično automobili u B segmentu nisu poznati po prostranosti kabine, ali nova Fabia pruža dovoljno mjesta za udobno smještanje i viših putnika na zadnjoj klupi. Prostor za koljena je obilježen, a širina kabine i prostor za glave odraslih putnika doprinose njihovom komforu. Prtljažni prostor Fabie ima zapreminu od 330 litara, koja se može povećati na ukupno 1.150 litara preklapanjem zadnje klupe. Komandna tabla je jednostavno dizajnirana, sa intuitivno postavljenim komandama koje su lako dostupne vozaču. Takođe, izrađena je kvalitetnije u odnosu na prethodnu generaciju, što znači da će ostati izdržljiva i bez vidljivih tragova korištenja ako se redovno održava.

Skoda Fabia 2015 1600 01

Ukoliko se odlučite za kupovinu Fabije, savjet je da potražite modele sa višim nivoima dodatne opreme, pošto je u baznom nivou oprema prilično skomna. Preglednost sa vozačkog mjesta je odlična, a komande su jasne i precizne, tako da je manevrisanje Fabijom jednostavno i lako. Pojedini vlasnici i putnici su se žalili na tradicionalno tvrdo vješanje, sa kojim vožnja po lošim cestama može biti neprijatna. Ponekad se mogu pojaviti problemi s rashladnim sistemom Škode. To može uključivati curenje rashladne tečnosti ili pregrijavanje motora. Ovi kvarovi zahtijevaju pažljivo praćenje stanja rashladnog sistema i pravovremeno održavanje kako bi se spriječile ozbiljnije komplikacije.

Skoda Fabia 2015 1600 4a

Postoji mogućnost da se susretnete s problemima u kočionom sistemu. Neki vozači su prijavili nepravilan rad kočnica ili neujednačeno kočenje. Redovno održavanje kočionog sistema, uključujući zamjenu kočionih pločica i provjeru kočionih diskova, može pomoći u održavanju ispravnosti kočionog sistema. Vlasnici Škode Fabije su najčešće imali pritužbe u vezi sa setom kvačila, naročito kada se automobil često koristi u gradskoj vožnji. Preporučuje se provjera stanja kvačila prilikom kupovine vozila. Takođe, ležajevi točkova su takođe bili slabija tačka ovog modela, budući da se brzo troše na lošim cestama. Neki primjerci su također imali problema sa elektronikom i centralnom bravom, što je rezultiralo nemogućnošću otključavanja ili zaključavanja vozila. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.0 MPI (60 KS)
Prosječno 6,0
Najmanje 5,7
Najviše 6,4

Kvalitetna izrada, pouzdanost, praktičnost, potrošnja, ponuda prostora, jeftini dijelovi, popularnost na tržištu>

Mane

Ležajevi, elektronika, set kvačila, tvrdo vješanje, prilično slab agregat, oskudna oprema u osnovnim modelima

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 999 ccm
Snaga 60 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 95 Nm pri 3.000 o/min
Najveća brzina 160 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 15,7 s
Dimenzije DxŠxV 399 x 173 x 146 cm
Masa 1.055 kg
Osovinski razmak 247 cm
Prtljažnik 330–1.150 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2014. Predstavljena treća generacija Škode Fabie

• 2017. Uvodi se benzinac 1.0 TSI (95 i 110 KS), a iz ponude izlaze 1.2 TSI

• 2018. Manji redizajn i tehnološka poboljšanja

• 2021. Kraj proizvodnje i dolazak nove generacije modela




⚠️ Obrati pažnju:

Skodafabiadisk1

Neki vozači su prijavili nepravilan rad kočnica ili neujednačeno kočenje. Najčešće se radi samo o dotrajalim diskovima ili kočionim pločicama.

 

Skodafabiakvacilo2

Kvačilo ima kratak vijek trajanja, naročito pri čestoj gradskoj vožnji, pa je preporučljivo pregledati ukupno stanje istog

 

Skodafabialezaj3

Ležajevi točkova su obično za zamjenu nakon 70.000 kilometara zbog loših puteva

 

Više informacija o modelu Skoda Fabia pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...