Škoda Fabia (2014–2018)
Češki Polo za razumnu cijenu
Bez obzira da li vam je potreban automobil za dostavu, službena putovanja ili kao porodičan automobil, Fabia će ispuniti sve vaše zahtjeve i omogućiti vam da obavljate poslove s lakoćom i efikasnošću…
Škoda Fabia (2014–2018) 1.0 MPI (60 KS)
Fabia je jedan od vodećih modela po prodaji u Evropi već preko dvadeset godina, zahvaljujući svojoj pouzdanoj mehanici, kvalitetnoj izradi i pristojnoj cijeni. Treća generacija Fabie donosi brojne promjene i poboljšanja, posebno u dizajnu. Ono što je važno istaći jeste da nova Fabia koristi fleksibilnu MQB mehaničku platformu i dijeli mnoge komponente sa popularnim modelima poput VW Golfa i Audija A3. Jedna od ključnih prednosti nove platforme je povećanje dužine kabine za osam centimetara i širine za 21 milimetar, što rezultira većim prostorom za putnike.
Obično automobili u B segmentu nisu poznati po prostranosti kabine, ali nova Fabia pruža dovoljno mjesta za udobno smještanje i viših putnika na zadnjoj klupi. Prostor za koljena je obilježen, a širina kabine i prostor za glave odraslih putnika doprinose njihovom komforu. Prtljažni prostor Fabie ima zapreminu od 330 litara, koja se može povećati na ukupno 1.150 litara preklapanjem zadnje klupe. Komandna tabla je jednostavno dizajnirana, sa intuitivno postavljenim komandama koje su lako dostupne vozaču. Takođe, izrađena je kvalitetnije u odnosu na prethodnu generaciju, što znači da će ostati izdržljiva i bez vidljivih tragova korištenja ako se redovno održava.
Ukoliko se odlučite za kupovinu Fabije, savjet je da potražite modele sa višim nivoima dodatne opreme, pošto je u baznom nivou oprema prilično skomna. Preglednost sa vozačkog mjesta je odlična, a komande su jasne i precizne, tako da je manevrisanje Fabijom jednostavno i lako. Pojedini vlasnici i putnici su se žalili na tradicionalno tvrdo vješanje, sa kojim vožnja po lošim cestama može biti neprijatna. Ponekad se mogu pojaviti problemi s rashladnim sistemom Škode. To može uključivati curenje rashladne tečnosti ili pregrijavanje motora. Ovi kvarovi zahtijevaju pažljivo praćenje stanja rashladnog sistema i pravovremeno održavanje kako bi se spriječile ozbiljnije komplikacije.
Postoji mogućnost da se susretnete s problemima u kočionom sistemu. Neki vozači su prijavili nepravilan rad kočnica ili neujednačeno kočenje. Redovno održavanje kočionog sistema, uključujući zamjenu kočionih pločica i provjeru kočionih diskova, može pomoći u održavanju ispravnosti kočionog sistema. Vlasnici Škode Fabije su najčešće imali pritužbe u vezi sa setom kvačila, naročito kada se automobil često koristi u gradskoj vožnji. Preporučuje se provjera stanja kvačila prilikom kupovine vozila. Takođe, ležajevi točkova su takođe bili slabija tačka ovog modela, budući da se brzo troše na lošim cestama. Neki primjerci su također imali problema sa elektronikom i centralnom bravom, što je rezultiralo nemogućnošću otključavanja ili zaključavanja vozila.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.0 MPI (60 KS) |
Prosječno |
6,0 |
Najmanje |
5,7 |
Najviše |
6,4 |
Kvalitetna izrada, pouzdanost, praktičnost, potrošnja, ponuda prostora, jeftini dijelovi, popularnost na tržištu>
Mane
Ležajevi, elektronika, set kvačila, tvrdo vješanje, prilično slab agregat, oskudna oprema u osnovnim modelima
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
999 ccm |
Snaga |
60 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
95 Nm pri 3.000 o/min |
Najveća brzina |
160 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
15,7 s |
Dimenzije DxŠxV |
399 x 173 x 146 cm |
Masa |
1.055 kg |
Osovinski razmak |
247 cm |
Prtljažnik |
330–1.150 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2014. Predstavljena treća generacija Škode Fabie
• 2017. Uvodi se benzinac 1.0 TSI (95 i 110 KS), a iz ponude izlaze 1.2 TSI
• 2018. Manji redizajn i tehnološka poboljšanja
• 2021. Kraj proizvodnje i dolazak nove generacije modela
⚠️ Obrati pažnju:
Neki vozači su prijavili nepravilan rad kočnica ili neujednačeno kočenje. Najčešće se radi samo o dotrajalim diskovima ili kočionim pločicama.
Kvačilo ima kratak vijek trajanja, naročito pri čestoj gradskoj vožnji, pa je preporučljivo pregledati ukupno stanje istog
Ležajevi točkova su obično za zamjenu nakon 70.000 kilometara zbog loših puteva
Više informacija o modelu Skoda Fabia pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.