Audi A5 Coupe (2007–2011)
Bezvremen dizajn i poznat pogon
Audi A5 Coupe se ističe kao jedan od estetski privlačnijih automobila na tržištu već više od deceniju...
Audi A5 Coupe (2007–2011) 2,0 TDI (170 KS)
Kada je Audi lansirao A5 Coupe 2007. godine, to je izazvalo prijatno iznenađenje, jer je na tržištu nedostajao sličan model. Od samog početka, ponuda motora i mjenjača bila je obilna, što je kupce stavilo pred izazov prilikom konačne kupovine. Među najpopularnijim izborima istakla se verzija sa 2,0-litarskim dizelašem, snage 170 KS, koja je bila dostupna sa tri različita tipa mjenjača: manuelni, S-Tronic i Multitronic. Potonji je bio povezan sa prednjim pogonom. Praksa je pokazala da je Quattro pogon neophodan samo za vozače sa vrlo visokim vozačkim ambicijama, dok se prednji pogon pokazao sasvim adekvatnim za sve vozačke potrebe.
Budući da su svi modeli Audija smješteni u premium segment, kupci su bili prilično razočarani nedostacima koje su primijetili na ranim serijama vozila. Jedan od problema koji su se javljali bio je neujednačenost u sklapanju karoserije, posebno na spojevima prednjih vrata i prozora bez okvira sa rubom krova. Tokom jakih kiša ili pranja pod visokim pritiskom, ulazak vode u unutrašnjost vozila bio je čest problem. Takođe, nakon godinu ili dvije vožnje, mnogi su se suočavali s lupkanjem vrata prilikom vožnje po auto-putu. Što se tiče unutrašnjosti, mnogi su imali pritužbe na škripanje, posebno u putničkom prostoru.
Na primjer, neki paneli, poput zadnje police, nisu bili dobro spojeni, što je izazvalo iznenađenje i razočaranje među vlasnicima. Inovativna tehnologija oduvijek je bila ključna karakteristika Audi vozila, a MMI sistem upravljanja predstavljao je pravu revoluciju. Međutim, u početku njegove implementacije, nije bio baš najpouzdaniji, te je često stvarao neugodnosti korisnicima bez vidljivih razloga. Kasnije su njemački inženjeri uspjeli riješiti te probleme.
Govoreći o elektroničkim greškama, treba spomenuti da su dnevna svjetla s LED tehnologijom imala problema s pregorijevanjem pojedinih segmenata, što je estetski bilo neugodno vidjeti. Naravno, popravak je bio izuzetno skup. Također, ni 2.0 TDI motor nije bio besprijekoran. Pored problema s EGR ventilom, mjeračem protoka vazduha i lošom regeneracijom DPF filtera, ponekad su se pojavljivali fatalni kvarovi koje je Audi pokrivao u okviru garancije. Stoga je važno pažljivo razmisliti prije nego što se izdvoji novac za ove vrste popravaka.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 TDI (170 KS) |
Prosječno |
6,2 |
Najmanje |
5,4 |
Najviše |
6,6 |
Prednosti
Vanjski i unutrašnji dizajn, atraktivnost, ergonomija na prednjim sjedištima, zapremina prtljažnika, osjećaj za komandama, performanse čak i sa dizelskim agregatom
Mane
Spojevi vrata sa karoserijom, loši dihtunzi na prednjim prozorima bez okvira, EGR ventil, problematična regeneracija DPF filtera, mjerač protoka vazduha
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.968 ccm |
Snaga |
170 KS pri 4.200 o/min |
Max obrtni momenat |
350 nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
230 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
8,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
462 x 185 x 137 cm |
Masa |
1.475 kg |
Osovinski razmak |
275 cm |
Prtljažnik |
455 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. Audi na tržište šalje A5 Coupe, čime je zadovoljen veliki interes kupaca za takvim vozilima
• 2008. Do kraja godine uvode se nove verzije benzinskih motora, jer su prve serije bile problematične
• 2011. Izveden prvi redizajn, koji je ispravio mehaničke i softverske greške prvih serija
⚠️ Obrati pažnju:
U unutrašnjosti neki paneli nisu najbolje spojeni. Među njih spada i zadnja polica koja često lupa.
Kederi oko prednjih prozora bez okvira nisu baš kvalitetni. Prodor vode u unutrašnjost je često neizbježan.
Loša regeneracija DPF filtera boljka je svih dizel automobila iz tog vremena, pa tako i Audija A5 2,0 TDI.
Više informacija o modelu Audi A5 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.