Audi A6

Vrhunska tehnologija u bezvremenskom tijelu

Sa novim A6 Audi nastavlja dizajnersku evoluciju preuzimajući šablon sa većih A8 i A7 modela. Unutrašnjost je zakoračila ka potpunoj digitalizaciji, dok je pogonska tehnologija fino dotjerana kako bi ispunila visoka očekivanja premium kupaca...
15 April 2018

Vrhunska tehnologija u bezvremenskom tijelu

Peta generacija Audija A6 predstavljena je na sajmu automobila u Ženevi i bila je ujedno jedna od njegovih najvećih atrakcija za posjetioce. Mada se na prvi pogled zbog njemačkog evolucionističkog pristupa dizajnu čini da nema puno novosti, riječ je o tehnološki značajno naprednijem automobilu od dosadašnjeg. U Ingolštatu tvrde da je njihova najpopularnija limuzina potpuno nova i da s vana nema nijednog centimetra lima koji je isti kao kod prethodnika.  Novi A6 se stilski nadovezuje na dizajnerska rješenja koja su prethodno već ponuđena sa novim A8 i A7 modelima. Nema tu revolucije niti puno do sada „neviđenih“ detalja, ali se svježina u „pogledu“ ipak osjeti. Prednji dio sada karakterišu najsavremenija HD Matrix LED svjetla sa laserskim dugim snopom. Osim njih, koja su dostupna kao opcija, tu su još dvije konfiguracije svjetlosnih tijela LED, te HD Matrix LED.

 

 

Između njih je razvučena do sada najveća „Single frame“ maska hladnjaka, koju je Audi ugradio na „šesticu“. Od prvobitnog nježnog ovalnog oblika sa modela A6 iz 2004. godine (C6 serija) ona je s godinama evoluirala u oštru šestougaonu formu, kako bi Audijevim motorima omogućila da dođu do još više svježeg vazduha. Maska je postala i svojevrsna tehnološka riznica, jer su u nju sada integrisani radari kratkog i dugog dometa, kamera, te standardni i radarski senzori sa kojima Audi A6 „opipava“ put ispred sebe i čini vožnju sigurnijom. Imitacije bočnih usisnika vazduha su u S Line verziji dobile proporcije i oblik kakav smo do sada uglavnom viđali na brutalnim RS modelima. Sve to je doprinijelo da nova „šestica“ u javnosti bude prihvaćena kao izgledom „najsportskija“ limuzina više srednje klase. Bočna linija je školski primjer sportske elegancije sa dugačkim poklopcem motora, zaobljenom krovnom linijom, kratkim prednjim i skladno izduženim zadnjim prevjesom. Pragovi su blago profilisani, a staklene površine oku ugodno uokvirene hromiranom lajsnom. Tu je i nova garnitura atraktivnih aluminijumskih točkova u rasponu od serijskih 17 do najvećih 21-inčnih. Zadnji dio je takođe dobio nova LED svjetla, koja su međusobno spojena hromiranom lajsnom. Skladna pozadina ukrašena je sa lijepo stilizovanim donjim dijelom branika sa petougaonim izduvnim otvorima.

 

 

Audi je čini se još jednom postigao pun pogodak ponudivši A6 u elegantnom bezvremenskom odijelu ispod kojeg se krije najsavremenija tehnologija. Novi enterijer je najbolji primjer šta znači pojam digitalizacija. Klasični pokazivači i prekidači protjerani su iz nove „šestice“. Ispred vozača su sada digitalni instrumenti (12,3-inčni ekran visoke rezolucije), dok su na centralnom grebenu još dva, 10,1 i 8,6-inčna na dodir osjetljiva ekrana. Na gornjem su ponuđene funkcije MMI multimedije, dok je donji u najvećoj mjeri rezervisan za klima uređaj i nekoliko sekundarnih funkcija. U novosti se ubrajaju potpuno nova sjedišta sa grijanjem, hlađenjem i masažom. Na spiksu zanimljivih opcija se nalaze panoramski stakleni krov, jonizator vazduha sa osvježavajućim ambijentalnim mirisima, te Bang&Olufsen premium audio sistem sa 3D zvukom. Prodaja nove „šestice“ na evropskom tržištu startuje polovinom proljeća, a za sada je potvrđeno samo da će A6 50 TDI Quattro model sa 3,0-litarskim dizel motorom sa 286 KS i 620 Nm u Njemačkoj koštati 58.050 eura. Ostale cijene će biti objavljene u narednim mjesecima.

 

MOTORI
Za evropsko tržište u startu su predviđena dva motora, po jedan benzinac i dizelaš. Boje benzinaca brani 3.0 TFSI V6 sa 340 KS i 500 Nm, koji je uparen sa sedmostepenim S tronic automatskim mjenjačem i guattro pogonom. Njemu je za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebna samo 5,1 sekunda, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h. Ljubiteljima dizelaša se nudi novi 3.0 TDI V6 motor sa 286 KS i 620 Nm, koji je kombinovan sa osmostepenim automatskim mjenjačem i quattro pogonom. Oba motora se kombinovana sa novim alternator-starter sistemom pokretanim remenom, te 48-voltnim električnim sistemom. Laka hibridna kombinacija omogućava novom A6 da se u određenim režimima rada kreće krstarećom brzinom sa ugašenim motorom SUS. Serijski dolaze i start/stop i sistem rekuperacije energije.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...