Audi A4 (2008–2016)

Suvereni gospodar kilometara

Izvedba prije „downsizinga“, uz masu veću od 1,5 tone, potvrđuje solidnost izvedbe i svih važnih sklopova, osim injektora u početnim serijama dizelaša 2.0 TDI i prednjih kuglastih zglobova…
11 Juni 2022

Suvereni gospodar kilometara

Audi A4 (2008–2016) 2.0 TDI (143KS)

Audi je dugo i naporno pokušavao da svoj A4 učini jednako poželjnim kao BMW serije 3, ali tradicionalno se borio, barem do 2008. godine. Iako je BMW još uvijek imao prednost, A4 (B8) je bio svestraniji model. Audi je osigurao da A4 limuzina ima malo nižu cijenu od premijum alternativa i da je izdašniji s opremom. Kvalitet izrade nikada nije bio doveden u pitanje, ali A4 je takođe nudio unutrašnji prostor bez premca, vrhunsku udobnost, poboljšanu dinamiku vožnje i odličnu prefinjenost – što ga čini jednim od favorita u klasi 2008. Za razliku od prethodnika B7, Audi A4 B8 predstavljen 2007. godine je novog dizajna.

Audi A4 2008 1600 2e

Međuosovinsko rastojanje se zbog nove podne ploče najviše promijenilo, za gotovo 15 cm. Zahvaljujući izmjenama, novi A4 je postao znatno prostraniji. Ipak, u tom pogledu, daleko je od modela jeftinijih brendova, kao što su Ford Mondeo, Mazda 6 ili Toyota Avensis. Umjesto toga, usvojen je koncept koji je bio na snazi od prve generacije, tj. uzdužno postavljeni motori koji pokreću prednju osovinu ili četiri točka zahvaljujući Quattro pogonu. Spoljne dimenzije modela su dužine 4.701 mm, visine 1.427 mm i širine 1826 mm. Cjelokupna je izvedba vrlo solidna i precizna, posebno limarija i zaštita od korozije, pa su i stariji primjerci, s više od 200.000 km (dobro održavani) u pravilu bez mana. Zbog velike mase i snage stanje se može dobro procijeniti po istrošenosti prednjih diskova. 2.0 TDI motori popularni na evropskom tržištu, imali su kvarove pumpi visokog pritiska.

Audi A4 2008 1600 25

Tu su i problemi sa diznama, što je na kraju završilo prilično skupim popravkama. Većina automobila prije restailinga imala je popravke preventivnog čišćenja cijelog sistema goriva. Otkazivanje dvostrukih kuglastih zglobova na prednjim poprečnim ramenima tradicionalna je boljka, zbog aluminijumske izvedbe. Nagomilavanje naslaga na usisnim ventilima u motorima sa direktnim ubrizgavanjem, kao što je 2.0 TDI jedinica, je dobro dokumentovan problem u mnogim markama i modelima kako ova tehnologija postaje sve rasprostranjenija. Poznati problem među 2.0 TDI motorima je kvar vodene pumpe.

Audi A4 2009 1600 16

Ovo se obično manifestuje kao curenje, a ne kao neka čudna buka. Potražite znakove na podu gdje je rashladna tečnost zaprljala tlo i budite svjesni niskog nivoa ili slabe mješavine antifriza u boci rashladne tečnosti. Automobili sa punom istorijom održavanja su daleko najbolji, ali stručnjaci za brend takođe često rade po visokim standardima. Sve to je bezvrijedno bez potkrepljenja papirologijom i računima koji to dokazuju. Automobile sa dugom servisnom istorijom treba posmatrati sa velikim oprezom.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 TDI (143 KS)
Prosječno 6,3
Najmanje 6,0
Najviše 6,7

Prednosti

Kvalitetan enterijer sa dosta prostora, odlične vozne karakteristike, Štedljiv 2.0 TDI agregat

Mane

Nije uzor pouzdanosti, neodržavane primjerke je skupo popraviti, prednji diskovi zbog mase vozila skloni trošenju

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 143 KS pri 4.200 o/min
Max obrtni momenat 320 Nm pri 1.750–2.500 o/min
Najveća brzina 215 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9,4 s
Dimenzije DxŠxV 470 x 182 x 142 cm
Masa 1.460 kg
Osovinski razmak 280 cm
Prtljažnik 480 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2007. Predstavljen javnosti na Salonu automobila u Frankfurtu

• 2008. Avant/karavan je predstavljen na Salonu automobila u Ženevi

• 2009.  U ponudi se našao sedmostepeni S-Tronic automatski mjenjač sa dvostrukim kvačilom

• 2012. Predstavljena redizajnirana verzija

• 2015. Predstavljena aktuelna, peta generacija Audija A4




 

⚠️ Obrati pažnju:

Audia4pumpa

2.0 TDI motori popularni na evropskom tržištu imali su kvarove pumpi visokog pritiska.

 

Audia4dizne

Zbog lošeg goriva mogući su problemi sa diznama, što može završiti prilično skupim popravkama.

 

Audia4vodenapumpa

Poznati problem među 2.0 TDI motorima je kvar vodene pumpe. Ovo se obično manifestuje kao curenje.

 

Više informacija o modelu Audi A4 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...