Opel Mokka

Stiže i moderni hibrid

Izraženo brojkama, hibridni pogon smanjuje potrošnju goriva za približno 20 odsto u poređenju s modelom s konvencionalnim pogonom...
01 Juli 2024

Stiže i moderni hibrid

Opel nastavlja širiti svoj portfolio hibridnih vozila elegantnom novom Opel Mokkom Hybrid.  Mokka Hybrid koristi kombinaciju benzinskog motora s turbopunjačem snage 100 kW (136 KS), električnog motora od 21 kW (28 KS) i elektrifikovanog mjenjača s dvostrukim kvačilom i šest stupeni prenosa. Ova kombinacija pomaže smanjiti potrošnju goriva i emisije CO2 do 20 posto, a takođe Mokka-u Hybrid je moguće voziti pri niskim brzinama bez lokalnih emisija.

2477129 15d022ha0a whr

Pored trocilindarskog turbomotora razvijenog specifično za hibridnu upotrebu, nova Opel Mokka Hybrid posjeduje litijum-ionsku bateriju od 48 V koja se automatski puni pri usporavanju. U tom procesu, električni motor djeluje kao generator, što znači da nije potreban vanjski izvor napajanja poput kućne utičnice ili javne punionice za punjenje vozila. Električni pogon takođe pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju i kretanju s mjesta, pružajući obrtni moment već pri niskim obrtajima.

33855145opelmokka

Izraženo brojkama, hibridni pogon smanjuje potrošnju goriva za približno 20 odsto u poređenju s modelom s konvencionalnim pogonom. Optimalno međudjelovanje svih komponenti hibridnog sistema ne samo da smanjuje potrošnju goriva, već takođe značajno poboljšava udobnost vožnje. Vozači Mokke Hybrid mogu birati između različitih načina vožnje prema svojim sklonostima: Eco, Normal i Sport. Nova Mokka Hybrid ubrzava od nule do 100 km/h za samo 9,1 sekundu i može postići najveću brzinu od 207 km/h. Zahvaljujući kompaktnoj verziji hibridnog sistema, unutrašnji prostor vozila nije smanjen.

Captureopelmokkkahybrid

Kao i obično, Mokka Hybrid omogućuje vozačima praćenje svih važnih informacija putem potpuno digitalnog Pure Panel kokpita, koji se sastoji od digitalnog info-displeja za vozača i displeja osjetljivog na dodir u boji. Osim standardnih informacija, kokpit prikazuje i dodatne detalje o radu električnog pogona. Na primjer, specifični hibridni ekrani prikazuju snagu i brzinu, pri čemu brojevi svijetle plavo kada se koristi samo električni pogon, a bijelo kada radi i motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Drugi displej prikazuje protok energije između baterije, benzinskog motora i kotača, kao i stanje napunjenosti baterije, označeno različitim bojama. Najvažniji podaci o pređenoj udaljenosti, trajanju putovanja, prosječnoj potrošnji, preostalom dometu i postotku rute koja je pređena isključivo električnim pogonom mogu se pregledati u sažetku putovanja nakon isključivanja vozila.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...