Audi A6 Avant
Novi Audi A6 Avant
Nakon prestavljanja nove generacije Audijevog modela A6 u limuzinskoj verziji, na red je došla i premijera kravanske verzije pod nazivom Avant.
Audi je tradicionalno dizajnirao i razvio karavanski model veoma privlačnih linija koji planira da dostigne sami vrh segmenta kojem pripada. Veći dio dizajna Avant je preuzeo od osnovnog limuzinskog modela, a novitet čini izgled zadnjeg dijela koji u poređenju sa prethodnom generacijom dolazi sa nešto boljim položajem D-stuba i nižom krovnom linijom. Ovi zahvati imaju za rezultat smanjenje zapremine prtljažnog prostora, ali se dobija na vizuelnom utisku i dinamičnijem izgledu. Sportski stil se ne nalazi tu samo zbog izgleda, nego i radi povećanja aerodinamičnosti i smanjenja otpora vazduha. Vanjski izgled će isticati i LED svjetlosne grupe, dok će verzije sa boljim paketima opreme posjedovati i HD Matrix LED svjetlosne grupe posebno dizajnirane za dnevnu vožnju. Enterijer ovog modela je većinom prenešen iz limuzinske verzije, kao i dodatna oprema. Posebno se ističe MMI Navigation plus sistem sa digitalnom instrument tablom od 12,3 inča, infotaiment sistemom od 10 inča i donjim displejem od 8,6 inča pomoću kojeg se podešavaju ventilacija, klima uređaj i slične funkcije. Pored bogate standardne opreme, ovaj model će kupcima nuditi široke mogućnosti prersonalizacije kroz razne opcije dodatne opreme i opcionalnih paketa. U odnosu na prethodnu generaciju, Avant posjeduje i potpuno nova sjedišta sa opcijama grijanja, hlađenja i masaže.
Spisak dodatne opreme je prilično dugačak i između ostalog u ponudi se nalazi i panoramski krov, Bang & Olufsen premium audio sistem sa 19 zvučnika, kao i jonizator i osvježivač vazduha koji ulazi kroz ventilacioni sistem, a ne treba izostaviti i elektronski sistem asistencije koji omogućava jedan vid autonomne vožnje kao i sistem pomoći pri parkiranju koji praktično sam uvozi i izvozi automobil iz garaže. Najveća prednost u odnosu na limuzinski verziju je naravno veći prtljažni prostor čija zapremina iznosi 565 litara, a preklapanjem zadnje klupe ovaj prostor se povećava na 1680 litara. Zadnja klupa je sklopiva u odnosu 40:20:40, a praktičnost prtljažnog prostora dodatno povećava poklopac sa hands free funkcijom, odnosno sa elektronskim otvaranjem, pokrivač prtljažnog prostora i brojne mogućnosti fiksiranja prtljaga. Iako Audi trenutno nije objavio detaljne specifikacije pogonskih jedinica ovog modela, on dijeli pogon i mjenjače sa limuzinskim modelom. Na evropskom tržištu će se u početku moći birati između dva pogonska agregata, benzinskog trolitarskog V6 turbo TFSI jačine 340 KS i 500 Nm obrtnog momenta i dizelskog trolitarskog V6 TDI jačine 286 KS i 620 Nm. Obe verzije rade u kombinaciji sa alternator-starter pokretanim remenom koji predstavlja osnovu 48V električnog sistema poznatijeg kao “blagi” hibrid koja omogućava krastarenje sa ugašenim benzinskim ili dizel agregatom. Sistem upravljanja na sva četiri točka će takođe biti na raspolaganju kupcima novog Avanta koji poboljšava manevarske sposobnosti vozila na malom prostoru. Takođe, na raspolaganju kupcima je i više sistema ovjesa od osnovnog sa čeličnim oprugama pa do najskupljeg vazdušnog sistema ogibljenja i opcionalnog sportski podešenog ovjesa.
Dolazak ovog modela na tržište se očekuje tokom narednih mjeseci, a zvanična cijena još nije poznata.