Audi A6 (2008–2011)

Kvalitet na prvom mjestu

Audi A6 je veoma dobra, rafinirana i udobna krstarica sa kabinom visoke klase i bio je jedan od najboljih sveobuhvatnih limuzina tada dostupnih na tržištu. Možda nema najsmjeliji dizajn, ali potcjenjeni izgled dio je privlačnosti i dočarava elegantnu sliku automobila.
16 Novembar 2019

Kvalitet na prvom mjestu

Audi A6 (2008–2011) 2.0TDI (136KS)

Unutra je vrlo impresivna jednostavna upotreba, ali i vrhunska kabina koja je dobro završena izdržljivim i čvrstim materijalima. U 2008. godini Audi A6 je značajno revidiran sa novim eksterijerom - najistaknutiji pozadi gdje ima svježa zadnja LED svjetla - dok su se takođe predstavili novi motori, što ga čini još boljim automobilom iz cijelog kruga.

Audi A6 2009 1600 0b

Facelift modeli iz 2008. godine dolaze sa novom verzijom MMI sistema koji je lakši za upotrebu zahvaljujući novom kontroleru džojstika, plus dodatnim muzičkim čvrstim diskom od 40 GB. Međutim,  oslonac za noge pored papuče kvačila i dalje je bio vrlo usko i previše uspravan da bi bio ugodan na dugim putovanjima. Za razliku od starijeg TDI PD motora, novija jedinica je common rail motor (obično nazvan TDI CR), što znači da je daleko tiši i glatkiji, sa većom isporukom snage.

Audi A6 2009 1280 f78a128be6ac7c790bc580c2c02968c49f

Verzija sa nižim pogonom (sa 136 KS) predstavljena je kao ekonomičnija verzija u odnosu na verziju sa 170 KS koja se još nudila. Nazvan 2.0 TDIe emituje 139 g/km CO2, ali je i dalje pristojan za vožnju sa dobrim probijačem u brzini. Ponekad se muči ako se prepustite entuzijastičnoj vožnji, ali za autoceste i gradske rute to je više nego dovoljno.

Audi A6 2009 1280 70e7049830caac49722d690d212cf31ee5

Nekvalitetno dizelsko gorivo može dovesti do velikih problema sistema ubrizgavanja, pa bi pri kupovini obavezno trebalo provjeriti brizgaljke (dizne) i ostatak sistema. Takođe, zabilježeni su i problemi sa kvačilom, gdje se prije nego što se očekuje može javiti slabo prianjanje spojnice (lamele). Unutrašnjost je izuzetno kvalitetno urađena, te nakon skoro decenije nećete primijetiti tragove korištenja.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0TDI (136KS)
Prosječno 5,3
Najmanje 4,3
Najviše 7,0

Prednosti

Kvalitet i završna obrada materijala u unutrašnjosti iznad prosjeka

Mane

Prilično slaba spojnica za vrstu automobila kakav je Audi A6

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 136 KS
Max obrtni momenat 320 Nm
Najveća brzina 204 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,7 s
Dimenzije DxŠxV 492,7x185,5x284,3 cm
Masa 1.635 kg
Osovinski razmak 284 cm
Prtljažnik 565 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2008. Dana 12. avgusta predstavljen Facelift model treće generacije A6 na moskovskom sajmu automobila

• 2009. Predstavljen model A6L za kinesko tržište na sajmu automobila u Šangaju

• 2008. Na EURO N Cap testu Audi A6 Facelift osvojio je maksimalnih 5 zvjezdica za sigurnost odraslih putnika




⚠️ Obrati pažnju:

39046(1)

Nekvalitetno dizelsko gorivo može dovesti do velikih problema sistema ubrizgavanja

 

Maxresdefault

Ukoliko se upražnjava „sportska“ vožnja, može doći do brzog trošenja dijelova kvačila

 

32111194908051600x1060

Zavojnicu paljenja neophodno je zamijeniti nakon 50.000 pređenih kilometara

 

Više informacija o modelu Audi A6 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...