BMW

Još bolji X6

Bavarski proizvođač predstavio je treću generaciju svog coupe crossovera, koji je sada nešto većih dimenzija, ali je zato i snažniji, te tehnološki napredniji neko ikad...
03 Juli 2019

Još bolji X6

Za pogon je zaduženo nekoliko šestocilindarskih i osmocilindarskih motora u benzinskim i dizel varijantama. Ulazna verzija je xDrive30d Sport sa 3,0-litarskim I6 koji razvija 265 KS i 620 Nm i ubrzava za 6,5 sekundi, ali koji je najekonomičniji sa prosječnom potrošnjom 6,1-6,6 l/100 km. Benzinska I6 varijanta ima dvije opcije sDrive40i i xDrive40i, a obe raspolažu sa 335 KS i 450 Nm, što je 35 KS i 50 Nm, do stotke im treba 5,5 sekundi. Iznad je snažniji, ali i ekonomičniji M50d koji iz 3,0-litarskog šestocilindarskog agregata sa četiri turbopunjača izvlači 400 KS i 760 Nm i ubrzava za 5,2 sekunde. Na vrhu ponude je moćni X6 M50i sa novim 4,4-litarskim tvin-turbo V8 sa 530 KS i 750 Nm koji od 0-100 km/h stiže za samo 4,3 sekundi uz maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h. Obe verzije dolaze sa xDrive pogonom na sva četiri točka i osmostepenim automatskim mjenjačem, M 21-inčnim felnama, M Sportskim kočionim sistemom, M izduvom, M Sport upravljačem.

 

Kada je u pitanju enterijer, nova generacija se može pohvaliti sa 7.0 Live Cockpit sa iDrive sistemom iz Serije 7 koji uključuje 12,3-inčnu digitalnu kontrolnu tablu uz 12,3-inčni centralni multimedijalni ekran. Početna cijena za model X6 sDrive40i sa pogonom na zadnje točkove, košta 64.300 dolara, dok će se za 4x4 pogon u xDrive40i kretati od 66.600, M50i startuje od 85.650 dolara. Proizvodnja je povjerena  pogonu u Spartanburgu, u Južnoj Karolini.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...