Opel Zafira B (2005–2010)

Izuzetna praktičnost i uzorna pouzdanost

Druga generacija Opelovog monovolumena sa svojim odličnim konceptom od tri reda sjedišta i kao polovnjak predstavlja dobar izbor porodičnog vozila. Iako ima poneku manu i boljku, to je u globalu solidan i prilično pouzdan sedmosjed...
25 April 2021

Izuzetna praktičnost i uzorna pouzdanost

Opel Zafira B (2005–2010) 1.9 CDTI (150 KS)

Zahvaljujući revolucionarnom sistemu preklapanja sjedišta Flex7 prtljažni prostor kod Opel Zafire može da se koriguje i kombinuje po želji i potrebi korisnika. Unutrašnjost može da se pohvali komforom limuzine srednje klase, a prostora na prednjim i sjedištima srednjeg reda ne manjka ni krupnijim osobama. Zahvaljujući navedenom sistemu funkcionalnosti u kabinu se može smjestiti od dvoje do sedam putnika u zavisnosti od potreba. Zapremina prljažnog prostora iznosi od 170 pa sve do 1.820 litara. Kabina je izrađena od prilično kvalitetnih materijala i izdržljive plastike, odlične završne obrade, koja, ako se pravilno održava, ne pokazuju tragove godina korištenja.

OPELZafira 4365 4

Kontrole su optimalno raspoređene i sve su pregledne i nadohvat ruke vozaču. Preporuka je birati primjerke sa najbogatijim nivoima opreme, pošto su bazni modeli prilično siromašni, pa ih je teže kasnije prodati. Šasija Zafire je polukruta, bez multilink vješanja na zadnjem dijelu koje su imali neki konkurentski modeli. Udobnost je zbog toga lošija, dok sigurnost kompenzuju elektronski sistemi. Zafira zbog svoje povišene karoserije nije vozilo za nagla skretanja u oštre krivine pri većim brzinama, nego je monovolumen prvenstveno orijentisan ka praktičnosti i udobnosti.

OPEL Zafira 4365 31

Bezbjednost putnika je na visokom nivou zahvaljujući čvrstoj karoseriji i podršci osam vazdušnih jastuka. Pogonski turbodizel agregat Fiatove konstrukcije od 1,9-litara isporučuje 150 KS i pruža sasvim dovoljno snage i obrtnog momenta za udobnu i sigurnu vožnju, a njegova potrošnja goriva je srazmjerna performansama i masi vozila. Uz redovno održavanje se pokazao kao izuzetno izdržljiv i dugovječan, možda čak i među najpouzdanijim u klasi. Ovaj agregat zatijeva redovnu zamjenu vodene pumpe i zupčastog remena kako ne bi došlo do pucanja istog i velikih, skupih kvarova. Najviše problema je prijavljivano oko EGR ventila i DPF filtera kojima smetaju prečesta gradska vožnja i nekvalitetan dizel, a tom se spisku mogu dodati i dizne.

Opel Zafira 2008 1600 04

Pri većim brzinama i visokim obrtajima na otvorenom ovaj Opelov dizelaš je prilično bučan. Pojedini vozači su prijavljivali problem sa teškim ubacivanjem u drugu brzinu, a znalo je doći i do iskakanja ručice iz iste brzine u vožnji. Prilikom kupovine obavezno treba prekontrolisati ukupno stanje seta kvačila, čija je zamjena izuzetno skupa. Pošto je vozilo prilično teško, vješanje trpi oštećenja od loše ceste, a i kočnice su sklone bržem trošenju, naročito ako se najviše vozi po gradu. Problemi sa elektronikom su veoma rijetki, a Zafira se u globalu pokazala kao veoma pouzdan i zahvalan monovolumen ako se redovno održava...

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.9 CDTi (150 KS)
Prosječno 7,7
Najmanje 5,5
Najviše 8,8

Prednosti

Prostranost, praktičnost, pouzdanost, potrošnja, kvalitet izrade, udobnost, sigurnost, sedam sjedišta

Mane

DPF filter, EGR ventil, dizne, problemi sa mjenjačem, kočnice, ovjes, bučan agregat, siromašna oprema u baznom modelu

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.910 ccm
Snaga 150 KS pri 4.000 o/min 
Max obrtni momenat 320 Nm pri 2.000 o/min 
Najveća brzina 202 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,4 s
Dimenzije DxŠxV 446 x 202 x 163 cm
Masa 1590 kg
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 170 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2005. Debitovala je druga generacija Opel Zafire

2007. Druga generacija Opel Zafire je ponuđena na tržištu Singapura

2011. Predstavljena je treća generacija pod nazivom Zafira C 

 

⚠️ Obrati pažnju:

OpelZafiraKvarovi1234323 (1)

Slaba tačka ovog pogonskog agregata je EGR ventil koji se zaprlja od dizela lošeg kvaliteta i česte gradske vožnje.

 

OpelZafiraKvarovi1234323 (2)

 Mjenjač ima problema sa ubacivanjem u drugu brzinu i ponekad iskače iz nje iz čista mira.

 

OpelZafiraKvarovi1234323 (3)

 Zbog velike mase vozila ovjes je prvi na udaru na lošim cestama i njegove komponente stradaju.

 

Više informacija o modelu Opel Zafira B pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...