Audi A6 (2004 – 2011)
Biznismen u aluminijumskom odijelu
Treća generacija A6 cijenom je postala pristupačna širokom krugu kupaca, ali je troškovima redovnog i vanrednog održavanja i dalje ostala na visokom nivou…
Audi A6 (2004 – 2011) 3.0 TDI (225 KS)
Na bh. tržištu treća generacija “šestice” uživa kultni status, a najomiljenija je u kombinaciji sa 3.0 TDI agregatom, koji se pokazao i najboljom mjerom za automobil težak 1.600 kilograma. Mada Audi nije štedio na antikorozivnoj zaštiti vrijeme je pokazalo da je završni lak na rubovima blatobrana i na pragovima bio nedovoljno jak kako bi izdržao sve izazove, koje pred njega postavljaju veliki i široki točkovi.
Pregled karoserije spada u obavezne aktivnosti kod kupovine svake polovne “šestice” a posebno modela, koji dolaze iz zemalja gdje veći dio godine preovladavaju zimski uslovi za vožnju. Mada je dostupan i veliki broj modela sa prednjim pogonom A6 je ipak najcjenjeniji u kombinaciji sa quattro pogonom na sve točkove, koji nema izraženih mana i jedan je od najboljih mehaničko-elektronsko segmenata automobila. Ručni mjenjači su se pouzdaniji i sigurniji izborom, ali je većina kupaca ipak naklonjenija automaticima. U ponudi su dvije verzije: bezstepeni Multitronic, te šestostepeni klasični automatik.
Na strani automatika je činjenica da bolje rasterećuju motor, u svim režimima rada. Nedostatak su skupi popravci u slučaju kvara, koji su najčešće uzrokovani neredovnim održavanjem i forisiranjem u ručnom režimu rada. Bogata oprema začinjena je visokotehnološkim dostignućima objedinjenim u MMI multimedijalnom sistemu, koji između kontroliše satelitsku navigaciju, klimatizaciju, sisteme vješanja i upravljanja, te mnoštvo ostalih funkcija, sa sobom povlači različite elektronske probleme. Nisu rijetki slučajevi blokiranja MMI-ja posebno u hladnijim danima, ali i otkazivanja pojedinih njegovih segmenata. Kod automatskih klima uređaja su zabilježeni česti otkazi motorića za podešavanje protoka i „mješanja“ vazduha.
A6 je težak i masivan automobil, pa je njegovo vješanje na velikim iskušenjima posebno na lošim putevima poput naših. U takvim okolnostima na najvećem udaru su stabilizatori i ublažavajući gumeni dijelovi vješanja, ali i kočnice. Ništa manje opterećen nije ni upravljački sistem. Zbog relativno niskih nabavnih cijena modela s početka proizvodnje i visokih troškova održavanja nisu rijetki slučajevi da se vlasnici „šestica“ nemarno odnose prema svojim vozilima zbog čega se provjera automobilu u ovlaštenom servisu podrazumjeva pod obavezu prije svake kupovine.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 3.0 TDI (225/233 KS) |
Prosječno |
8,8 |
Najmanje |
6,2 |
Najviše |
13,6 |
Prednosti
Bezvremenski dizajn, bogata oprema, snažni motori, odličan quattro pogon, dinamika vožnje i upravljivost, sigurnosna oprema
Mane
Kvalitet plastike na središnjem grebenu, visoki troškovi redovnog održavanja, guljenje laka na rubovima, rastrošni motori, elektronski kvarovi
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.967 ccm |
Snaga |
233 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
450 Nm pri 3.250 o/min |
Najveća brzina |
247 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
7,1 s |
Dimenzije DxŠxV |
491 x 185 x 145 cm |
Masa |
1.765 kg |
Osovinski razmak |
284 cm |
Prtljažnik |
546 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2004. Predstavljena treća generacija A6 Čiji dizajn je 2001. godine definisao Japanac Satoshi Wada
• 2005. Predstavljena produžena karoserijska verzija A6L
• 2006. Predstavljena najjača verzija S6 sa 5.2 litarskim benzincem sa 435 KS
⚠️ Obrati pažnju:
U prvim serijama injektori za ubrizgavanje goriva su se ubrzano trošili i nisu bili najboljeg kvaliteta
Radi greški na softveru može doći do pražnjenja akumulatora kada automobil duže vrijeme miruje
Prije kupovine obavezno provjerite sve komponente prednjeg i zadnjeg vješanja jer su veoma skupe
Više informacija o modelu Audi A6 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.