Lamborghini Temerario GT3
Za stazu samo čista, benzinska snaga
Lamborghini je izbacio hibridnu tehnologiju iz svog Temeraria kako bi ga prilagodio strogim GT3 pravilima. Rezultat je brutalno iskrena i tradicionalna trkačka mašina, lakša, jača i jednostavnija za popravke, spremna da napadne stazu...
Lamborghini je proširio svoju ponudu trkačkih modela predstavljanjem prvog GT3 automobila baziranog na potpuno novom Temerariu. U skladu s trkaćim pravilima, Temerario GT3 se odriče hibridnog pogona i donosi niz prilagođenih rješenja koja ga pretvaraju u lakšu, robusniju mašinu spremnu za ozbiljne izazove na stazi.

Ispod karoserije ostaje 4.0-litarski V8 biturbo motor, ali snaga je smanjena na 550 KS (sa 800 u serijskoj verziji), uz novu konstrukciju usisnog sistema za manje turbo punjače, titanijumske klipnjače i drugačiju elektroniku koja snagu isporučuje šire kroz obrtaje.
.webp)
Poseban akcenat stavljen je na lakoću održavanja – dizajniran je tako da se paneli karoserije, elementi vješanja i drugi dijelovi mogu brzo zamijeniti u boksu. Lamborghini je dodatno prilagodio aluminijumski spaceframe okvir, pojednostavljujući zadnji dio kako bi smjestio novu poprečnu šestostepenu mjenjačku kutiju.
.webp)
Karoserija od karbonskih kompozita zadržava prepoznatljive linije Temeraria, ali unapređuje aerodinamiku i hlađenje – posebno kočnica, hladnjaka i turbo sistema. Prednji i zadnji kraj izvedeni su kao jedinstveni dijelovi radi bržih popravki, dok je podvozje podijeljeno u četiri segmenta.
.webp)
Temerario GT3 opremljen je integrisanom zaštitnom kavezom, unaprijeđenim sistemom za točenje goriva, KW amortizerima sa šest podešavanja, hidrauličkim upravljačem i 18-inčnim Ronal AG točkovima. Automobil je još u fazi razvoja, a svoju premijeru na stazi imaće na 12 sati Sebringa u martu 2026. godine – tada ćemo i vidjeti kako se novi Lamborghini GT3 snalazi u pravoj trci.