BMW iX
Ulazna verzija od sada sa 400 KS
Sve verzije imaju pogon na sve točkove i sinhrone motore s pobudom. Osnovni xDrive45 sada ima veću bateriju (94,8 kWh) i 300 kW snage, što mu omogućuje domet od 515-602 km i ubrzanje do 100 km/h za 5,1 s...
BMW iX, lansiran 2021., dobio je facelift s većim dometom (do 686 km) i jačim pogonom. Verzije su čak i preimenovane pa su xDrive40, xDrive50 i M60 sada xDrive45, xDrive60 i M70. Isporuke počinju u maju 2025., a proizvodnja ostaje u Dingolfingu. Dimenzije ostaju 4,97 m dužine i 1,70 m visine, a prtljažnik i dalje ima kapacitet od 500 do 1.750 l. Prednji branik i svjetlosni potpis su blago izmijenjeni, a maska hladnjaka sada može imati osvjetljenje kao kod aktuelnih BMW modela.

Unutrašnjost zadržava blago zakrivljeni dvostruki ekran i novi operativni sistem 8.5 s glasovnim upravljanjem, video streamingom i 5G povezivanjem. BMW takođe ne odustaje od neobično oblikovanog volana.

Sve verzije imaju pogon na sve točkove i sinkrone motore s pobudom. Osnovni xDrive45 sada ima veću bateriju (94,8 kWh) i 300 kW snage, što mu omogućuje domet od 515-602 km i ubrzanje do 100 km/h za 5,1 s. xDrive60 ima 544 KS i bateriju od 109,1 kWh, s maksimalnim dometom od 686 km. M70 sada razvija 659 KS u sportskom modu, uz obrtni moment do 1.100 Nm.

Osnovna baterija sada podržava brzo punjenje do 175 kW, dok xDrive60 standardno dolazi s 22 kW AC punjenjem. Vješanje je prilagođeno povećanoj snazi, s opcionalnim vazdušnim vješanjem za niže modele. Standardna oprema uključuje LED svjetla, grijana sjedišta i volan, adaptivni tempomat i Harman Kardon ozvučenje.

Cijena osnovne verzije porasla je na 74.400 €, dok su xDrive60 (92.200 €) i M70 (113.300 €) sada jeftiniji za preko 9.000 €. Glavni rivali su Audi Q8 e-tron, Kia EV9, Xpeng G9, Polestar 3, Volvo EX90 i Mercedes EQE/EQS SUV.