BMW 2 Gran Coupé
Bolje vješanje i 300 KS u najjačoj verziji
Svi modeli koriste sedmostepeni automatski mjenjač sa dvostrukim kvačilom, dok benzinac i najjači dizelaš dolaze sa blagim hibridnim sistemom od 48 volti za bolju efikasnost...
BMW je donio novu dimenziju u klasu kompaktnih premijum automobila predstavljanjem nove Serije 2 Gran Coupé, atraktivnog četvorovratnog modela koji dodatno naglašava ono po čemu je BMW prepoznatljiv – dinamične linije, sportski karakter i profinjen izgled. Zahvaljujući osvježenom dizajnu, unaprijeđenoj tehnologiji vješanja i potpuno novoj paleti pogonskih opcija, vožnja u novoj Seriji 2 Gran Coupé postaje još uzbudljivije iskustvo.

Digitalna inovacija takođe igra ključnu ulogu jer je putnički prostor oblikovan prema filozofiji nove generacije BMW iDrive sistema, sa intuitivnim QuickSelect menijima i bogatim spektrom digitalnih usluga, uključujući i zabavu u automobilu. Sve to pokreće BMW Operating System 9, dok proizvodnja kreće u BMW fabrici u Lajpcigu, sa prvim isporukama planiranim za mart 2025.

Spoljašnjost novog BMW-a Serije 2 Gran Coupé osmišljena je tako da odmah privuče pažnju jer prednji dio krasi široka maska sa vertikalnim i dijagonalnim prečkama, dok veliki donji otvor za vazduh naglašava njegovu sportsku pojavu. Standardna LED svjetla s vertikalnim dnevnim potpisom i pokazivačima pravca dodatno pojačavaju moderan utisak, a za one koji žele dodatni efekat, tu su adaptivna LED svjetla s matrix dugim svjetlom i opcioni Iconic Glow paket sa osvjetljenom maskom.

Bočna silueta otkriva produženi poklopac motora, kratke prepuste i blago padajuću liniju krova, dok snažno oblikovana ramena daju dozu atletske elegancije. Detalj koji se izdvaja je diskretno ugraviran broj "2" u čuvenom Hofmeister pregibu. Zadnji dio automobila odlikuju široke, čiste površine sa minimalnim linijama, dok su svjetla oblikovana s karakterističnim "urezom". Izduvne cijevi su skrivene u većini verzija, osim kod sportskog M235 xDrive Gran Coupé modela. Dimenzije nove Serije 2 Gran Coupé donijele su blagi rast: dužina sada iznosi 4.546 mm, međuosovinsko rastojanje 2.670 mm, dok je visina porasla za 25 mm na ukupno 1.445 mm.

Enterijer je u potpunosti oslobođen prave kože, a umjesto toga koristi sofisticirane materijale poput Veganza presvlaka i Alcantare. Opcioni paket uključuje i ručno prošivenu instrument tablu, dok atmosferu dodatno obogaćuju dinamički osvjetljeni aluminijumski umetci, a ključni element je veliki zakrivljeni BMW ekran, dok je centralna konzola preuređena sa novim selektorom mjenjača.

Nova sjedišta nude odličan komfor na dužim putovanjima, dok sportska sjedišta u Econeer materijalu i M sjedišta nude dodatnu bočnu podršku. Sve varijante dolaze sa grijanjem sjedišta i električnim podešavanjem, a dodatno je moguće dobiti masažu ili lumbalnu podršku. Sportski upravljač je standardan, a opcioni M kožni volan sa integrisanim ručicama za promjenu brzina dolazi u M Sport paketu.

M model – čistokrvni sportski DNK
Vrh ponude predstavlja BMW M235 xDrive Gran Coupé sa motorom koji razvija 300 KS i ubrzanjem do 100 km/h za samo 4,9 sekundi. Pored moćnog pogona, M235 dolazi s naprednim M Technology paketom koji uključuje lagane kovane točkove od 19 inča, visokoperformantne kočnice i dodatne mjere za smanjenje mase vozila. Svi modeli s M Sport paketom dobijaju adaptivno M vješanje, koje spaja sportsku preciznost i udobnost na dužim relacijama. Zahvaljujući mehanički prilagodljivim amortizerima s frekventno selektivnom kontrolom, vožnja je prilagođena svim uslovima.

U ponudi su modernizovani četvorocilindrični benzinski i dizel motori, sa snagom od 150 KS (218d), 163 KS (220d) i 170 KS (220). Svi modeli koriste sedmostepeni automatski mjenjač sa dvostrukim kvačilom, dok benzinac i jači dizelaš dolaze sa blagim hibridnim sistemom od 48 volti za bolju efikasnost.