Škoda Karoq (2017–2021)
Stilski nenametljiv, pouzdan i praktičan SUV
Snažan dizelski motor, udoban enterijer i napredna tehnologija čine Škodu Karoq popularnim izborom među vozačima koji traže balans između performansi i efikasnosti. Ističe se svojim prostranim enterijerom pružajući pouzdanu opciju za svakodnevnu vožnju i porodične avanture…
Škoda Karoq (2017–2021) 2.0 TDI (150 KS)
Škoda Karoq je kompaktni SUV koji je predstavljen 2017. godine kao nasljednik Škode Yeti. Karoq je dio strategije češkog proizvođača da ponudi praktične i pristupačne SUV-ove s modernim dizajnom i tehnologijom. Ovaj model koristi Volkswagen MQB platformu, što ga čini tehnički sličnim drugim modelima unutar Volkswagen grupe, poput Seata Atece i Volkswagen Tiguana. Karoq je dobio pohvale zbog svoje prostranosti, prilagodljivog enterijera i efikasnih motora. Dostupan je s različitim opcijama opreme i sistema asistencije vozaču, što ga čini privlačnim širokom spektru kupaca. Model sa 2.0 TDI agregatom nudi solidne performanse uz dobru potrošnju goriva, što ga čini popularnim izborom među vozačima koji često putuju.
Jedna od mana je relativno visoka cijena kada se uporedi s nekim konkurentima u istom segmentu. Osim toga, upravljanje može biti pomalo dosadno i manje dinamično u poređenju s nekim rivalima, što može biti razočaravajuće za vozače koji traže „sportskiji” osjećaj vožnje. Neki vlasnici su takođe prijavili da je infotainment sistem ponekad spor i sklon greškama, što može biti frustrirajuće. Iako je enterijer prostran, neki materijali unutra djeluju jeftino, posebno u poređenju s luksuznijim konkurentima. Još jedna mana je relativno visok nivo buke u kabini pri većim brzinama, što može narušiti udobnost na dužim putovanjima. Među najčešćim kvarovima koji se prijavljuju kod Škode Karoq jesu problemi s električnim sistemom, uključujući kvarove na senzoru temperature i greške na sistemu osvjetljenja.
Infotainment sistem takođe može izazvati poteškoće, pri čemu se neki korisnici žale na probleme sa zamrzavanjem ekrana ili gubitkom konekcije s mobilnim uređajima. Kvarovi na turbopunjaču i EGR-u (sistemu za recirkulaciju izduvnih gasova) takođe se javljaju kod određenih serija ovog modela, što može dovesti do smanjenja performansi i povećane emisije štetnih gasova. Neki vozači su prijavili i probleme s amortizerima, koji mogu početi da prave buku ili da gube svoju efikasnost relativno brzo.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 TDI (150 KS) |
Prosječno |
6,2 |
Najmanje |
5,6 |
Najviše |
6,9 |
Prednosti
Nenametljiv dizajn, prostranost, prtljažni prostor, komfor, pouzdanost, upravljivost, kvalitet izrade, potrošnja, popularan agregat
Mane
DSG mjenjač, centralna brava, podizanje prtljažnika, LED svjetla, krovni prozor, vješanje, držanje cijene, EGR ventil
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.968 ccm |
Snaga |
150 KS pri 3.500 o/min |
Max obrtni momenat |
340 nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
195 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,3 s |
Dimenzije DxŠxV |
438 x 184 x 160 cm |
Masa |
1.516 kg |
Osovinski razmak |
263 cm |
Prtljažnik |
521-1.630 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2017. Škoda Karoq predstavljena kao nasljednik modela Škoda Yeti, predstavljajući potpuno novi kompaktni SUV u Škodinoj ponudi
• 2019. Dodate nove opcije motora i napredne funkcije asistencije vozaču
• 2021. Posljednja godina proizvodnje prije restilizacije
⚠️ Obrati pažnju:
Kvarovi turbopunjača mogu uzrokovati gubitak snage, povećanu potrošnju goriva, te povećanu emisiju štetnih gasova, često praćeno upaljenom lampicom za kontrolu motora.
Problemi s električnim sistemom mogu se manifestovati kao kvarovi na senzorima, problematične konekcije ili neočekivano gašenje različitih komponenti.
Infotainment sistem može biti sklon zamrzavanju, gubitku konekcije s mobilnim uređajima, ili nereaktivnosti, što može ometati korisničko iskustvo.
Više informacija o modelu Škoda Karoq pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.