VW Touran (2010–2015)

Prvi izbor mnogih porodica

Posljednja serija Tourana iz prve generacije se pokazala kao pouzdan i izdržljiv polovni monovolumen. Problemi koji su se pojavljivali u početku su riješeni, što ga čini prostranim, praktičnim i udobnim vozilom...
04 Oktobar 2023

Prvi izbor mnogih porodica

VW Touran (2010–2015)  2.0 TDI (140 KS)

Nije tajna da Volkswagen Touran u segmentu monovolumena uživa isti ugled kao što ga Golf ima među kompaktnim automobilima. Iako je često skuplji od konkurencije poput Zafire, Scenica ili C4 Picasso, mnogi potencijalni kupci se ipak odlučuju za Tourana. Razlog tome leži u imidžu njemačkog automobila, odnosno Volkswagena, koji se tradicionalno smatra automobilom koji će dobro zadržati vrijednost i koji će se jednog dana moći prodati po boljoj cijeni od drugih. Međutim, tokom godina su se istakle i druge odlike ovog automobila. Na primjer, Touran je poznat po svojoj izuzetnoj trajnosti, prostranosti i praktičnosti.

Volkswagen Touran 2011 1600 11

Njegova četvrtasta karoserija pruža obilje prostora bilo gdje da se pogleda, sa mnogo funkcionalnih ideja i rješenja koja su jednostavna za upotrebu, ali i čvrsta i visokokvalitetna. Veliki i udoban putnički dio, klizna zadnja sjedišta, stolice u naslonima i prostran prtljažnik su samo neki od atributa koji privlače pažnju. Osjećaj kvaliteta i robusnosti dodatno naglašava Touranovu važnost u svijetu monovolumena, čineći ga gotovo „tenkom“ među ovim vozilima. Solidna izrada, osjećaj sigurnosti i neprolaznosti, kao i dobra opremljenost, često i luksuzna, čine da mnogi odmah zavole Tourana, čak i ako je cijena nešto viša. Zbog svega ovoga, polovni Touran se ističe kao odličan izbor ne samo za porodice sa djecom, već i za poslovne potrebe. Taksisti takođe vole ovaj automobil, a njegova veličina i praktičnost su vidljivi i u varijanti sa sedam sjedišta. Važno je napomenuti da je Touran odličan za duže vožnje i, kao i svi Volkswagen automobili, izdržljiv je i može dugo da se koristi bez većih problema. U stvari, možete pronaći Tourane prvih generacija u odličnom stanju sa veoma visokom kilometražom - više od pola miliona kilometara nije rijetkost.

Volkswagen Touran 2011 800 0b

Međutim, treba biti oprezan prilikom kupovine jeftinijih uvoznih primjeraka. Pri kupovini, trebalo bi posebno obratiti pažnju na stanje ključnih mehaničkih dijelova, što bi trebalo da obavi iskusni mehaničar. Prva generacija Tourana je, naime, u osnovi Golf 5 i 6, sa kojima dijeli veći dio mehaničkih komponenti, a djelimično i druge dijelove. Za volanom Tourana doživljavate pravu Golf-ovsku udobnost i pouzdanost, a njegova čvrstina i stabilnost na lošim putevima su impresivni. Iako možda nije toliko udoban kao neki od francuskih konkurenata, Touran nadmašuje svoje rivale u pogledu stabilnosti, agilnosti i dinamike vožnje - gotovo je kao sportski automobil. Kada se radi o izboru motora, dizelski motori su favoriti među kupcima, posebno modeli nakon drugog redizajna 2010. godine koji su tiši i uglađeniji, zahvaljujući common-rail tehnologiji.

Volkswagen Touran 2011 1600 14

Tih godina su se počeli pojavljivati i DSG automatski mjenjači sa dvostrukim kvačilom, što je bila odlična ideja s izvanrednim performansama koja je privlačila mnoge kupce. Međutim, kao što to obično biva, „prvi mačići su se bacili u vodu“, što znači da su prve serije DSG menjača brzo otkrile razne slabosti. Statistika pokazuje da su gotovo svi problemi bili posljedica lošeg softvera koji je negativno uticao na mehaniku. Iako je unutrašnjost Tourana lijepo dizajnirana i visokog kvaliteta, neprijatno iznenađenje su često predstavljali zvukovi zveckanja kablova iza instrument table. Što se tiče ostalih problema, stabilizatori prednjeg vješanja i trošenje kočnica su standardni problemi s kojima se možete susresti.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 TDI (140 KS)
Prosječno 5,5
Najmanje 5,0
Najviše 7,0

Prednosti

Vrhunski izbor za sve potrebe prosječne porodice, ekonomični motori, popularnost na tržištu, držanje cijene

Mane

Razni problemi narušavaju inače dobar imidž, DSG mjenjač, motor 2.0 TDI sklon raznim i skupim problemima

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 140 KS pri 4.200 o/min
Max obrtni momenat 320 Nm pri 1.750–2.500 o/min
Najveća brzina 192 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,3 s
Dimenzije DxŠxV 440 x 179 x 168 cm
Masa 1.633 kg
Osovinski razmak 267 cm
Prtljažnik 695–1.989 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2010. Obavljen drugi redizajn, predstavljen na salonu u Leipzigu 

• 2012. Najsnažniji dizelaš 2.0 TDI dobio još više snage 

• 2015. Kraj proizvodnje prve generacije




⚠️ Obrati pažnju:

Vwtourandsg

DSG mjenjač je u početku imao mnogo slabosti. Sve kvarove u garanciji je pokrivao Volkswagen

 

Vwtourandizna2

Sistem „pumpa-dizna“ nije napušten bez razloga. Brizgaljke su oduvijek rak-rana TDI motora.

 

Vwtouranelektro3

Loše pričvršćena elektroinstalacija je proizvodila neugodne zvukove iza instrument table

 

Više informacija o modelu Volkswagen Touran pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...