Škoda Octavia vRS

Praktičnost i performanse u jednom izdanju

Početkom marta Škoda je predstavila novi model Octavije RS sa hibridnim pogonom, a sada su tu verzije sa benzinskim i dizel agregatom...
06 Juli 2020

Praktičnost i performanse u jednom izdanju

Kupci će moći da biraju između hatchback i karavanske varijante sa tri pogonske jedinice – benzinske, dizelske i plug-in hibridne. Benzinski agregat je dvolitarski turbo četvorocilindraš VW Grupe, koji se takođe nalazi i u Golfu GTI. Ovaj agregat isporučuje 245 KS i 370 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na prednju osovinu preko sedmostepenog automatskog mjenjača što omogućava dostizanje „stotke“ za 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 246 km/h.

 

 

 

 

Dizelska varijanta je opremljena dvolitarskom turbo četvorocilindarskom jedinicom VW Grupe koja isporučuje 200 KS. Ovaj agregat će biti dostupan sa pogonom na prednju osovinu ili sva četiri točka uparen sa sedmostepenim DSG mjenjačem, a performanse ovog pogonskog sklopa još uvijek nisu objavljene.

 

 

Škoda je takođe pripremila niz nadogradnji šasije na vRS liniji, uključujući i 15 mm niži sportski ovjes, adaptivne amortizere, jedinstveni upravljački profil i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem za benzinske verzije. TSI verzije takođe sadrže 17-inčne kočione diskove na sva četiri točka, dok dizelaši raspolažu sa 16-inčnim diskovima naprijed i 15-inčnim pozadi.

 

 

 

 

U kabini Octavije vRS se nalaze ukrasi od Alcantare na kontrolnoj tabli, krovu i sportskim sjedištima, aluminijumske papučice komandi i par 10-inčnih displeja – jedan kao instrument pokazivač i drugi kao centralno postavljen infotaiment sistem.  Tu je naravno i novi trokraki sportski upravljač.

 

 

Najnovija Octavia vRS dobija sportsku vizuelnu transformaciju. Karoserijski paket sadrži nove, agresivnije linije, ventilacione otvore sa sjajno crnim okvirima, novi prednji branik, zadnji difuzor i krovni spojler. Sjajno crni 18-inčni naplaci su standardni dio opreme zajedno sa LED-matrix prednjim i LED zadnjim svjetlosnim grupama, dok su 19-inčni naplaci dostupni opcionalno.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...