Peugeot 5008 (2009–2016)

Praktičan, udoban i pouzdaniji od redizajna

Raskošni 5008 je donio udobnost i duh francuskog proizvođača u segment monovolumena, ali se zbog čestih problema i loše pouzdanosti prvih serija kupcima predlažu primjerci proizvedeni nakon restilizacije...
13 Juni 2021

Praktičan i pouzdaniji od redizajna

Peugeot 5008 (2009–2016) 1.6 BlueHDI (120 KS)

Peugeot 5008 je debitovao u julu 2009. godine, a prodaja je započela četiri mjeseca kasnije. Prije nego što je u kasnijim generacijama prešao u red crossovera, 5008 je bio punokrvni MPV model namijenjen za praktičan transport veće porodice. Osmišljen je u sklopu PSA grupacije i veliki broj komponenti je dijelio sa Citroenom C4 Grand Picasso. Dugačka karoserija i visoka linija krova su omogućile smještanje i do sedam putnika, iako je treći red sjedišta namijenjen samo djeci i putnicima nižeg rasta. Visoka praktičnost se ogleda u velikom broju praktičnih pregrada za sitnice širom kabine i kapacitetom prtljažnika od 579 litara, koji se pomjeranjem zadnje klupe može povećati na 678 litara, a preklapanjem iste na velikih 2.506 litara.

Peugeot 5008 2010 1600 1a

Kvalitet materijala i dizajn enterijera su usklađeni sa ostalim Peugeotovim modelima iz tog perioda, ali pojedini detalji nisu na visokom nivou. Koža na upravljaču je sklona habanju, što nakon nekog vremena ostavlja loš vizuelni utisak. Neki vozači su se žalili na buku koja dolazi sa centralne konzole, kao i na probleme sa mehanizmom pomjeranja zadnjih sjedišta. Kvarovi na sistemu klima uređaja su rezultovali slabijim hlađenjem, a uzroci su bili kondenzator i kompresor, koji su morali biti zamijenjeni.

Peugeot 5008 2010 1600 15

Sistem multimedije je pratio veliki broj problema, a glavni su se odnosili na nemogućnost Bluetooth povezivanja i gubitak GPS signala. Parking senzori su kod ranijih primjeraka imali problem sa lošim podešavanjem, koji su riješeni ažuriranjem programa. Pouzdanost prvih primjeraka modela nije bila na naročito visokom nivou, pa se preporučuje kupovina modela proizvedenih nakon restilizacije kod kojih je riješen određen broj problema.

Peugeot 5008 2010 1600 20

Od agregata se ističe 1.6 BlueHDI dizelaš uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem koji nudi idealnu kombinaciju performansi i ekonomičnosti, a i nešto je pouzdaniji od ostalih motora u ponudi. Kvrovi na turbini su se ponekad javljali i prije 50.000 pređenih kilometara, a jedan od glavnih uzroka je bio neispravan sistem ubrizgavanja. Problemi sa DPF filterom su bili česti, a ni neprecizan manuelni mjenjač nije impresionirao vozače. Primjerci proizvedeni prije 2013. godine imaju probleme sa glasnim amortizerima na zadnjem dijelu vozila. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 BlueHDI (120 KS)
Prosječno 5,7
Najmanje 4,9
Najviše 7,1

Prednosti

Praktičnost, kapacitet prtljažnika, sedam sjedišta, udobnost, ekonomičnost

Mane

Nešto lošiji kvalitet izrade, klima uređaj, sistem multimedije, elektronika, turbina, DPF filter, mjenjač, amortizeri

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.560 ccm
Snaga 120 KS pri 3.500 o/min
Max obrtni momenat 300 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 185 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12 s
Dimenzije DxŠxV 452,9 x 183,7 x 163,9 cm
Masa 1.565 kg
Osovinski razmak 272 cm
Prtljažnik 579 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2009. U julu predstavljena prva generacija Peugeota 5008.
• 2010. Nagrada magazina WhatCar? za MPV godine.
• 2013. Facelift modela uz nove PureTech i BlueHDI agregate.
• 2016. Prestanak proizvodnje i predstavljanje nove generacije modela.

⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1.2

Uzrok problema sa turbinom je najčešće kvar na sistemu ubrizgavanja goriva.

 

Slika 2.1

Začepljenje DPF filtera je čest problem kod Peugeotovog 1.6-litarskog HDI agregata.

 

Parking senzor

Često pištanje parking senzora kod ranijih serija je riješeno ažuriranjem softvera.

 

Više informacija o modelu Peugeot 5008 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...