Toyota Supra

Od sada bez verzije sa četiri cilindra

Odluka dolazi nakon slabe prodaje Suprinih modela u prethodnoj godini, bez obzira na pogonsku opciju, što je bilo daleko ispod očekivanja uprave Toyote...
05 Juli 2024

Od sada bez verzije sa četiri cilindra

Peta generacija kultnog Toyotinog sportskog automobila Supra, koja se pojavila 2019. godine, nastala je kroz saradnju s BMW-om, donoseći skladni coupe dvosjed pogonjen BMW-ovim trolitarskim rednim šestocilindarskim bi-turbo agregatom u kombinaciji s automatskim mjenjačem.

Grsupra2019yellow 20 258182

Pored šestocilindarske verzije, koja je u početku razvijala 340 KS, a kasnije 382 KS, Supra je bila dostupna i s manuelnim šestostepenim mjenjačem. Toyota je takođe uvela pristupačniju verziju sa dvolitarskim četvorocilindarskim motorom od 258 KS, što je mnogima djelovalo kao odličan potez.

Grsupra2019yellow 37 291698

Međutim, tri godine kasnije, Toyota je objavila da četvorocilindarska verzija, koja je bila dostupna samo s osmostepenim automatskim mjenjačem, više neće biti u ponudi od naredne godine. Ova odluka dolazi nakon slabe prodaje Suprinih modela u prethodnoj godini, bez obzira na pogonsku opciju, što je bilo daleko ispod očekivanja uprave Toyote.

Grsupra2019yellow 22 378985

Od sljedeće godine u ponudi će ostati samo trolitarska šestocilindarska pogonska jedinica motor koja će i dalje biti dostupan sa automatskim ili manuelnim mjenjačem, pružajući 382 konjske snage i 499 Nm obrtnog momenta, što omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu i elektronski ograničenih 250 km/h.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...