Toyota Hilux
Od 2024. godine dizelski s blagim hibridnim sistemom u Evropi
Hiluxov 2,8-litarski četverocilindarski turbodizelski motor sada dolazi s 48-voltnim blagim hibridnim sistemom. Elektromotor smješten u kućištu mjenjača pruža dodatnu podršku, donoseći 16 konjskih snaga i 65 Nm obrtnog momenta...
Kupci u Evropi koji razmišljaju o nabavci Toyota pick-up modela Hilux od naredne godine imaće priliku da biraju poznatu turbodizelsku verziju koja će biti unapređena 48-voltnim blagim hibridnim sistemom. U "Double Cab" varijanti, Hilux će postati snažniji i ekonomičniji. Model Hilux Hybrid 48V pokreće prepoznatljivi 2,8-litarski četverocilindarski turbodizelski motor sa 204 konjske snage i 500 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući elektromotoru smještenom u kućištu mjenjača, dodaju se još 16 "konja" i 65 Nm obrtnog momenta. Toyota tvrdi da će djelimično elektrifikovani Hilux, pojačan unaprijeđenim sistemom stop/start, prosječno trošiti 5 posto manje goriva u odnosu na nehibridnu verziju.
Dodatnoj štedljivosti doprinosi činjenica da elektromotor može samostalno pokretati vozilo pri izuzetno niskim brzinama, dok je kod zaustavljanja vozila turbodizelski motor podešen da radi na samo 600 obrtaja. Van asfalta, Toyota Hilux, poznati pick-up model, u blagoj hibridnoj varijanti, otkriva svoje impresivne sposobnosti uz odgovarajuće gume i efikasan adaptivni pogon na obje osovine, koji se može prilagoditi putem šest različitih radnih programa. S dodatnom zaštitom električnih komponenti, Hilux bez oklijevanja savladava vodene prepreke dubine do 70 centimetara.