Peugeot 2008 (2013–2019)

Napravljen za uživanje u vožnji

Francuski crossover dizajnerski je prosječan, ali zato sve nadoknađuje udobnošću, prostranošću i malom potrošnjom. On se takođe može pohvaliti zabavnim osjećajem koji nudi u vožnji...
25 April 2021

Napravljen za uživanje u vožnji

Peugeot 2008 (2013–2019) 1.2 PureTech (82 KS)

Oko dizajna Peugeota 2008 vodile su se mnoge rasprave, a on je na kraju dobio prolaznu ocjenu kako kod kupaca tako i kod kritičara. Enterijer je uređen jednostavno i nudi originalan dizajn. Upravljač je skoro upola manji u odnosu na konkurentske, tako da je u početku potrebno privikavanje, jer će vozačima sa većim šakama izgledati kao da se voze u kartingu. Kvalitet materijala u kabini je dosta unaprijeđen nakon redizajna 2016. godine, a sjedišta su po običaju udobna i anatomski dobro oblikovana. Zamjerke idu prostoru na zadnjoj klupi gdje višim i krupnijim putnicima nedostaje prostora za noge i glavu.

Peugeot 2008 2014 1600 13

Prtljažni prostor je solidan i njegova zapremina iznosi 350 litara, te se preklapanjem zadnje klupe povećava na ukupno 1.172 litra. Vješanje je prilično mekano, te dobro upija neravnine i ivičnjake zbog povišenog klirensa. Njegove komponente trpe veliko opterećenje na našim lošim cestama, naročito sa naplacima od 17 i više inča sa kojima je žrtvovan i dobar dio udobnosti. Pogonski agregat je 1,2-litarski turbo benzinac sa 82 KS uparen sa petostepenim manuelnim ili petostepenim automatskim mjenjačem. On pruža solidne performanse za svakodnevnu gradsku vožnju, ali o nekim naglim ubrzanjima, preticanjima ili sportskom doživljaju nema ni govora, jer je jednostavno preslab.

Peugeot 2008 2014 1600 17

Ovaj agregat zahtijeva gorivo dobrog kvaliteta i redovnu zamjenu motornog ulja, inače dolazi do zaprljanja i blokiranja uljne pumpe, što dovodi do velikog kvara. Takođe treba obratiti pažnju i na dizne, pogotovo na primjercima sa velikom kilometražom. Pojednini vlasnici su imali problema u vožnji naročito na usponu, a uzrok su potrošene svjećice, koje treba redovno kontrolisati i pregledati. Primjerci starijih godišta i veće kilometraže mogu imati problema sa elektronikom koja se lako rješava učitavanjem novog softvera u ECU jedinicu. Zupčasti remen je neophodno redovno mijenjati i kontrolisati njegovu istrošenost kako ne bi došlo do pucanja i velikih kvarova na agregatu.

Peugeot 2008 2014 1600 26

Na primjercima starijeg godišta proizvodnje preporučljivo je prekontolisati amortizere čije curenje i otkazivanje uzrokuju loše ceste, a pažnju treba obratiti i na komponente vješanja. Prilikom kupovine polovnog primjerka, obavezno prekontrolisati stanje seta kvačila, koje na starijim verzijama može biti istrošeno naročito od česte gradske vožnje. Ukratko, ovaj crossover je prilično pouzdan i zahvalan za eksploataciju ukoliko se redovno održava i ako niste „rob“ dizajna i zvučnih imena, pa Peugeot 2008 predstavlja pravi izbor.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.2 PureTech (82 KS)
Prosječno 6,5
Najmanje 3,2
Najviše 7,9

Prednosti

Kvalitetna izrada, dizajn enterijera, upravljivost, preglednost, udobnost, mala potrošnja

Mane

Dizne, uljna pumpa, svjećice, elektronika, amortizeri, ovjes, set kvačila, prostor na zadnjoj klupi, neprivlačan izgled, slab agregat

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.199 ccm
Snaga 82 KS pri 5.750 o/min 
Max obrtni momenat 118 Nm pri 2.750 o/min 
Najveća brzina 169 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 13,5 s
Dimenzije DxŠxV 416 x 182 x 155 cm
Masa 1045 kg
Osovinski razmak 253 cm
Prtljažnik 350 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2013. Peugeot 2008 je premijerno predstavljen kao zamjena za 207 SW
• 2016. Na sajmu u Ženevi je prikazana redizajnirana verzija 2008 
• 2017. Verzija sa benzinskim 1,2 agregatom dobija šestostepeni automatski mjenjač
• 2019. Predstavljena je druga generacija Peugeota 2008

  

⚠️ Obrati pažnju:

Peugeot2008kvarovi12334346 (3)

Ukoliko se ne poštuje propisan interval zamjene ulja dolazi do začepljenja uljne pumpe i velikog kvara na agregatu.

 

Peugeot2008kvarovi12334346 (1)

Pojedini vlasnici su se žalili na probleme u radu motora koje su prouzrokovale neispravne svjećice.

 

Peugeot2008kvarovi12334346 (2)

Pogonski agregat od 82 KS je prilično anemičan i od njega ne treba očekivati neke velike mogućnosti.

 

Više informacija o modelu Peugeot 2008 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...