Novitet-Opel Astra GTC

Munja prije groma

Jedan od najatraktivnijih ovogodišnjih Opelovih noviteta Astra GTC je konačno razotkriven...
24 Juli 2011

Munja prije groma

Nova Opel Astra GTC je konačno stigla. Osam mjeseci nakon što je u Parizu predstavljen atraktivni GTC koncept, njemački proizvođač je skinuo veo sa serijskog modela. Kako se i moglo naslutiti, prošlogodišnji koncept u velikoj mjeri je bio vjerna kopija serijskog modela, koji se od sajamskog primjerka razlikuje tek u detaljima poput odbojnika i novih aluminijumskih naplataka. U odnosu na petovratni model Astra GTC donosi puno dinamičniji dizajn sa 15 mm nižom bočnom siluetom i mišićavim zadnjim dijelom. Osim toga GTC model ima 10 mm duži osovinski razmak, koji je rezultat produžavanja zadnjih stabilizatora. U potrazi za boljom dinamikom vožnje proširen je i trag točkova za 40 mm naprijed i 30 pozadi.

 

 

 

 

Prednje vješanje je izvedeno u posebnoj „HiPerStrut” koncepciji, koju pod okriljem Opela još koristi i OPC Insignia, dok je zadnja osovina polukruta, ali sa Wattovom vezom (Opelov patent). Iz tabora njemačkog proizvođača poručuju da će zbog ovakve koncepcije vješanja nova Astra GTC biti upravljivija i dinamičnija od prethodne u svim uslovima vožnje.

 

 

 

Podešavanje vješanja biće moguće i putem Flex Ride sistema sa tri moda Normal, Sport i Tour. Za pogon Astre GTC od starta su namijenjena četiri turbo agregata, jedan dizelaš i tri benzinca. Dobro poznati dvolitarski dizel agregat za potrebe GTC pojačan je na 163 KS, a kombinuje se sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Sa ovim motorom Astra „stotku“ dostiže za 8,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 210 km/h. Boje benzinaca braniće 1.4 Turbo sa 120 i 140 KS, te 1.6 Turbo sa 180 „konja“, koji će GTC moći potjerati do 220 km/h. Prava poslastica za ljubitelje sportskih Opela trebao bi biti OPC model, za koji se u kuloarima šuška da treba imati 2.0-turbobenzinski agregat sa 290 KS. Više detalja o ovom, ali i o ostalim motorima koji će se naći u GTC modelu, saznaćemo tek nakon svjetske premijere u Frankfurtu. 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...