Alfa Romeo MiTo (2008–2018)

Mali italijanski šminker

Alfa Romeo MiTo je luksuzni mini superautomobil sa troje vrata koji je prisutan na tržištu od 2008. godine. Zvučno ime dobio je kombinacijom početnih slova imena gradova u kojima se proizvodi, Milano i Torino...
25 Maj 2018

Mali italijanski šminker

Alfa Romeo MiTo (2008–2018) 1,4 16 V (95 KS)

Za sigurnost i osjećaj u vožnji ovog modela brine se DNA sistem, čije se dugme prekidača nalazi odmah pored ručice mjenjača i sa njim se reguliše upravljanje vozilom na tri nivoa: Dynamic, Normal i All Weather. Normal režim se koristi tokom gradske vožnje. Dynamic je namijenjen vožnji na otvorenoj cesti i po krivinama, kada upravljač i ovjes postaju tvrđi, a odziv na gas je brži i agresivniji.

Alfa Romeo MiTo 2017 1280 007358d529ab93f2e9dcd92e50ac068e66

All Weather se koristi za vožnju u zimskim i kišnim uslovima i tu se pale svi sistemi kontrole i stabilnosti vozila, a odaziv na gas je dosta slabiji. Upravljač i papučice su prilično mekani za upotrebu, ali zbog manjeg međuosovinskog razmaka, osjeti se svaka neravnina na putu. Udobnost u kabini je sasvim prosječna. Prednja profilisana sportska sjedišta su dosta udobna sa opcijom podešavanja u svim smjerovima, a podešavanje upravljača po visini i dubini omogućava odličnu preglednost tokom vožnje. Zadnja klupa je prilično neudobna i sa malim prostorom za putnike nije namijenjena za duža putovanja, uostalom, kao i kod većine automobila u tom segmentu.

Alfa Romeo MiTo 2017 1280 7994b6bf194bd6efcbabdff860c5b2bd2b

Enterijer je izrađen od kvalitetnih materijala sa završnom obradom na višem nivou od matičnog Fiata, tako da se tragovi eksploatacije rijetko primijete, ukoliko se redovno održava. Od sigurnosne opreme MiTo posjeduje sedam vazdušnih jastuka, ABS, EBD i ESP, a na EuroNCAP testu je osvojio maksimalnih pet zvezdica. Antikorozivna zaštita je na najvišem nivou, tako da ukoliko karoserija nije bila oštećena, o koroziji ne treba da razmišljate. Prtljažni prostor iznosi skromnih 270 litara. U paleti motora 1,4-litarski atmosferski benzinac  sa 95 KS koji je uparen sa petostepenim ručnim mjenjačem se pokazao kao prilično pouzdan i štedljiv, ukoliko se redovno i pravilno održava.

Alfa Romeo MiTo 2017 1280 91553e0f46de97dfd2432a82d093f67271

Najveći problem kod MiTa je predstavljalo kvačilo, koje bi zbog žustrije i sportske vožnje znalo otkazati na 50 hiljada kilometara, kao i osjetljiv električni termostat koji je dovodio do pregrijavanja. Kao i većina italijanskih automobila i MiTo pati od čestog pregorijevanja sijalica. Prilikom kupovine polovnog primjerka takođe treba obratiti pažnju na stanje prednjih amortizera, koji zbog svoje tvrdoće stradaju na našim cestama, kao i na izduvni sistem koji zna biti nagrižen korozijom. Takođe je važno pregledati i hladnjak, jer se na njemu može vidjeti da li je dolazilo do pregrijevanja motora. U tom slučaju popravke mogu biti veoma skupe.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.4 16V (95 KS)
Prosječno 7,3
Najmanje 6,1
Najviše 9,1

Prednosti

Kvalitet izrade, sigurnost, antikorozivna zaštita, DNA sistem, pouzdanost, potrošnja

Mane

Mjenjač, termostat, elektronika, manjak prostora, udobnost

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.368 ccm
Snaga 95 KS pri 6.000 o/min
Max obrtni momenat 125 Nm pri 4.000 o/min
Najveća brzina 180 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12,1 s
Dimenzije DxŠxV 406,3 x 172,0 x 144,6 cm
Masa 1.070 kg
Osovinski razmak 251 cm
Prtljažnik 270 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2008. MiTo je lansiran 2008. godine, označavajući ulazak Alfa Romea u supermini segment. Njegov moderan dizajn i sportski karakter imali su za cilj da privuku mlađu populaciju, postavljajući ton modernom identitetu brenda..

2011. MiTo je dobio fejslift u sredini ciklusa, koji je uključivao ažuriranja njegovog stila i tehnologije. Uvođenje novih opcija motora i poboljšanih karakteristika povećalo je njegovu konkurentnost na tržištu i pomoglo u održavanju interesa za model.

2018. MiTo je ukinut 2018. godine, što je označilo kraj njegove proizvodnje. Ova godina je značajna jer odražava pomjeranje fokusa Alfa Romea na SUV modele i veća vozila, što ukazuje na promjenu smjera marke.

 




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 set kvačila

Zbog žustrije i sportske vožnje set kvačila se potroši 50 hiljada kilometara

 

Slika 2 izduv

Kod starijih modela izduvni sistem često je nagrižen korozijom

 

Slika 3 ovjes

Ovjes je zbog svoje tvrdoće i osjetljivosti sklon oštećenjima na našim lošim putevima

 

Više informacija o modelu Alfa Romeo MiTo pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – MG3 Luxury 1.5 Hybrid

Hibrid koji prednost daje struji

U trenutku kada mnogi automobilski brendovi odustaju od klasičnih gradskih automobila i mijenj...