Peugeot Bipper Tepee (2008–2016)
Mali automobil velikih mogućnosti
Peugeot Bipper i njegovi tehnološki blizanci sa obilježjima Citroena i Fiata u praksi su se pokazali kao veoma praktični i kvalitetni...
Peugeot Bipper Tepee (2008–2016) 1.4 HDi (75 KS)
Sa dužinom manjom od četiri metra Peugeot Bipper je idealno prevozno sredstvo u gradskim sredinama. Ali, zbog multifunkcionalne unutrašnjosti praktičan je i za duže relacije. Postoje putničke i kargo verzije. Bez obzira na to za koju vam namjenu treba Bipper, savjetujemo kupovinu putničke verzije. Zašto? Zato što su transportne mogućnosti iste, a nećete imati problema sa (pre)čestim zaustavljanjem od strane policije, koja u slučaju kargo verzije traži „dlaku“ u jajetu.
Jednostavna vozila obično se pokažu kao vrlo kvalitetna, jer konstruktori nisu previše „filozofirali“. S obzirom na to da je grupacija PSA radila u saradnji sa FIAT-om može doći do male zabune što se ponude motora tiče. Sve zavisi od tržišta, pa se tako može naći oznaka dizelaša 1.3 ili 1.4. U prvom se slučaju radi o FIAT-ovom Multijet dizelašu, dok druga oznaka otkriva da je riječ o PSA motoru. I ponuda benzinaca je skromna, što je u stvari prednost. Tokom nekoliko godina eksploatacije Bipper se pokazao kao iznenađujuće pouzdan. Kako to obično biva, prve su serije imale nekoliko grešaka.
One su se očitovale na mehanizmu kliznih vrata gdje je pripadajući točkić znao iskočiti iz ležišta. I zadnja vrata, odnosno poklopac prtljažnika, može praviti buku. Problem je otklonila fabrika ugradnjom novih šarki. Prekidači za spuštanje i dizanje prednjih prozora mogu otkazati. Zamjena traje nekoliko minuta. S obzirom na to da Bipper ima braću blizance, rezervnih dijelova po povoljnim cijenama ima u svim servisima. Onaj ko svog Bippera misli stalno voziti pod punim opterećenjem mora biti spreman na češće kontrole prednjeg ovjesa i kočnica.
Ako se čuje neprimjerena buka iz pravca prednje i zadnje osovine gotovo je sigurno da su aksijalni ležajevi dobili veliki zazor. S obzirom na to da je problem bio izražen, fabrika je sve besplatno otklanjala u garantnom roku. Inače veoma pouzdan i ekonomičan dizelaš imao je problem sa curenjem ulja na semeringu radilice motora. S obzirom na broj pritužbi vidi se da je većina Bippera prve serije patila od te boljke. Nije se gubilo mnogo ulja. Nekoliko kapi ispod automobila nije baš ekološki, a o živciranju vlasnika da i ne govorimo. Sve u svemu kupovina polovnog Bippera mudar je potez.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.4 HDi (75 KS) |
Prosječno |
5,6 |
Najmanje |
6,3 |
Najviše |
7,8 |
Prednosti
Odličan odnos uloženo i dobijeno, obilje prostora na svim pozicijama, jednostavan u vožnji, niski troškovi eksploatacije.
Mane
Siromašan osnovni paket opreme, u prvim serijama problematičan mehanizam kliznih vrata.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.348 ccm |
Snaga |
75 KS pri 3.750 o/min |
Max obrtni momenat |
190 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
152 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
16,6 s |
Dimenzije DxŠxV |
395 x 181 x 172 cm |
Masa |
1.185 kg |
Osovinski razmak |
251 cm |
Prtljažnik |
356-884 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2008. Peugeot predstavio model Bipper razvijen u saradnji sa FIAT-om.
• 2010. U ponudi se nalaze PSA i FIAT-ovi dizelaši iste snage, ali različite zapremine.
• 2013. Poboljšani paketi opreme, pored kojih se kupcima nudi više mogućnosti za personalizaciju
⚠️ Obrati pažnju:
Na prvim serijama bio je problematičan mehanizam kliznih vrata. Problem je brzo riješila fabrika ugradnjom novih dijelova.
Neke serije PSA dizelaša bile su podložne curenju ulja na semeringu radilice.
Inače vrlo pouzdana elektronika imala je grešku samo na tasterima za podizanja i spuštanje stakala.
Više informacija o modelu Peugeot Bipper Tepee pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.