Peugeot 508 (2010–2014)

Limuzina po mjeri francuskog predsjednika

Od debija 2010. godine, Peugeot 508 je gradio imidž biznis limuzine, koja je s puno uspjeha zamijenila serije 407 i 607, te postala dio voznog parka francuskog predsjednika...
15 Juli 2021

Limuzina po mjeri francuskog predsjednika

Peugeot 508 (2010–2014) 1.6 HDi (115 KS)

Za razliku od „bolešljivih“ prethodnika 508 se može pohvaliti daleko većom pouzdanošću i kvalitetom izrade. Materijali korišteni za izradu unutrašnjosti su vrlo dobri. Većina je precizno uklopljena i prijatna na dodir. Prednja sjedišta su mješavina sportskog i limuzinskog stila, veoma su udobna i dobro drže tijelo u krivinama. Na pojedinim paketima opreme opremljena su grijačima, što dobro dođe tokom hladnih zimskih mjeseci, naročito ujutro.

Peugeot 508 2011 1600 0a

Zbog povećanog međuosovinskog rastojanja prostora na zadnjem sjedištu ima sasvim dovoljno za putnike visoke rastom, kako za noge tako i za glavu, uprkos zakošenoj liniji zadnjeg dijela krova. Pošto se radi o vozilu namijenjenom prvenstveno udobnosti, od njega ne treba očekivati neke sportske vozne karakteristike u zavojima i oštrim skretanjima, što i ne predstavlja neki nedostatak. Prtljažni prostor raspolaže zapreminom od 515 litara, te se sklapanjem zadnje klupe povećava na 1.581 litar.

Peugeot 508 2011 1600 10

Pogonski turbodizel agregat zapremine 1,6-litara isporučuje 115 KS i pruža sasvim zadovoljavajuće performanse kako po gradu, tako i na otvorenoj cesti uz prilično malu potrošnju goriva, ali od njega ne treba očekivati neke sportske osobine i startnost. Kako bi bez problema služio vlasnika, zahtijeva kvalitetno gorivo i redovnu zamjenu filtera. Zbog specifičnog oblika kartera nije moguće ispustiti sve ulje iz motora, pa je preporuka da se ulje mijenja na što kraćim intervalima (10 do 15 hiljada kilometara) i povremeno skin+uti i očistiti karter.

Peugeot 508 2011 1600 19

Primjerci sa velikom kilometražom na satu mogu imati probleme sa curenjem ulja na kućištu radilice. Od vožnje na kratkim relacijama, a naročito od lošeg dizela nastrada EGR ventil i DPF filter čiji je radni vijek uglavnom 200.000 pređenih kilometara, na šta treba obratiti pažnju prilikom kupovine. Zabilježeni su povremeni problemi sa elektronikom, prije svega sa senzorima, navigacijom i ponekad sa centralnom bravom, ali to se uglavnom lako rješava ubacivanjem novog softvera u računar vozila.

Peugeot 508 2011 1600 1e

Česta gradska vožnja dovodi do bržeg trošenja seta kvačila, a automatski mjenjač ukoliko niste sigurni u servisnu istoriju vozila i kilometražu treba izbjegavati jer su kvarovi na njemu preskupi. Zbog velike mase vozila kočioni sistem je sklon bržem trošenju, naročito ako se često po gradu vozi. Obavezno prilikom kupovine provjeriti klima uređaj, jer je na pojedinim primjercima dolazilo do curenja na hladnjaku sistema. Sve u svemu, veoma solidna limuzina, kako za poslovne ljude tako i za porodična putovanja, a njegova je cijena na tržitu polovnjaka prilično razumna... 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 HDi (115 KS)
Prosječno 4,7
Najmanje 4,1
Najviše 5,9

Prednosti

Prostor u kabini, udobnost, prtljažni prostor, ergonomija, dodatna oprema, potrošnja, kvalitetna izrada

Mane

Komponente ovjesa, klima uređaj, automatski mjenjač, curenje ulja, elektronika, dizne, DPF filter, EGR ventil

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.560 ccm
Snaga 115 KS pri 3.600 o/min
Max obrtni momenat 240-254 Nm pri 1.500–3.000 o/min
Najveća brzina 190 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,3 s
Dimenzije DxŠxV 479,2 x 192 x 145,6 cm
Masa 1.405 kg
Osovinski razmak 281,7 cm
Prtljažnik 515–1.581 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2010. Premijerno je prikazana prva generacija 508
• 2011. Izašla je karavanska verzija 508 SW
• 2014. Prva generacija Peugeota 508 je redizajnirana
• 2018. U Ženevi je otkrivena druga generacija Peugeota 508


⚠️ Obrati pažnju:

508slika1ulje

Na primjercima sa pređenom velikom kilometražom može se pojaviti curenje ulja na kućištu radilice 

 

508slika2klimasss

Ukoliko klima uređaj na vozilu ne radi neophodno je pregledati hladnjak sistema da nije došlo do oštećenja 

 

508slika3elektronika

Zabilježeni su povremeni problemi sa elektronikom vozila, što se uglavnom rješava ubacivanjem softvera.

 

Više informacija o modelu Peugeot 508 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Test novog modela Peugeot 508 iz 2012. godine sa 2.0 HDi agregatom čitajte u nastavku. Za više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...