Mazda 6 (2007–2010)

Kvalitetna, prostrana, ali ne i savršena

Mazda 6 ispunjava sve uslove postavljene pred vozilo namijenjeno prvenstveno porodičnim ljudima i dužim putovanjima. Stariji modeli su možda bili nezanimljivi i dosadni, dok je druga generacija „šestice“ potpuna suprotnost…
29 Maj 2018

Kvalitetna, prostrana, ali ne i savršena

Mazda 6 (2007–2010) 2.0 CiTD (140 KS)

Druga generacija šestice nastala je pod „Zoom-Zoom“ filozofijom dizajna, kada je Mazda okrenula list i krenula modernim putem. Mazda 6 je nasljednica slavnog modela 626, koji je pod tom oznakom doživio pet generacija, a ujedno je i rodonačelnik novog sistema numeričkih oznaka u Mazdinoj liniji koja se označava samo sa jednom cifrom umjesto dotadašnje tri. Ovaj model je bio opremljen novom serijom benzinskih agregata, sa predstavljenom MPS verzijom i nepoderivim RF dizelskim agregatom, i kao takav je predstavljao temeljac nove filozofije kompanije Mazda.

Mazda 6 Sedan 2008 1280 2b42b749d365fddf8d218899f1aa14afad

Karakteriše ga dopadljiv dizajn sa istovremeno elegantnim i agresivnim linijama. Tome treba pridodati i visok kvalitet izrade, kako mehanike tako i enterijera vozila. Upravljač je veoma precizan, a šasija je odlično izbalansirana tako da ostavlja odličan utisak prilikom vožnje. Zvučna izolacija kabine je veoma dobra tako da prilikom vožnje pri većim brzinama nema buke, enterijer izrađen od kvalitetnih materijala i plastike ne proizvodi nikakve zvukove prilikom vožnje po neravnim putevima. Zbog velikog prostora u kabini i visoko postavljenog prtljažnika, Mazda 6 se ne može pohvaliti dobrom preglednošću prilikom vožnje unazad.

Used mazda6 1

Zapremina prtljažnog prostora iznosi 492 litra i on se preklapanjem zadnje klupe povećava na 1.662 litra. Na kvalitetnoj plastici od koje je izrađena kontrolna tabla i dijelovi enterijera se ne vide tragovi eksploatacije ukoliko je pravilno održavana. Antikorozivna zaštita je prilično dobra, mada kod primjeraka starijeg godišta dolazi do pojave korozije na zadnjim vratima i blatobranima. Ovjes je dosta izdržljiv i robustan, ali prilikom kupovine treba obratiti pažnju u kakvom je stanju, jer su komponente prilično skupe za zamjenu. Dizelski agregat zapremine dva litra i snage 140 KS je veoma izdržljiv i dugovječan, ali traži redovno i pravilno održavanje sa originalnim uljem i filterima, koji su dosta skupi. Veoma je osjetljiv na kvalitet motornog ulja.

Mazda 6 Sedan 2008 1280 b222aca7dac32b1a05029dfa02efc5faf3

Ukoliko ono nije odgovarajućeg kvaliteta najčešće dolazi do skupih oštećenja na bregastoj osovini, pa onda i na ostalim pokretnim dijelovima motora. Jedna od slabih strana ovog odličnog dizelskog agregata su dizne, koje je konstruisala kompanija Denso. Zbog težnje za optimalnom potrošnjom i pravilnim radom agregata ove dizne ne trpi gorivo lošijeg kvaliteta. Zbog svoje specifične konstrukcije u slučaju oštećenja ne mogu se reparirati, nego se moraju zamijeniti, što predstavlja priličan trošak. Takođe, prilikom kupovine polovne Mazde 6 obratiti pažnju na stanje kvačila i plivajućeg zamajca. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2,0 CiTD (143 KS)
Prosječno 6,7
Najmanje 3,7
Najviše 9,4

Prednosti

Kvalitet izrade, udobnost i prostranost, upravljivost, pouzdanost

Mane

Korozija, skupi dijelovi, osjetljive dizne, mjenjač

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.998 ccm
Snaga 140 KS pri 3.500 o/min 
Max obrtni momenat 360 Nm pri 2.000 o/min 
Najveća brzina 203 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9,5 s
Dimenzije DxŠxV 469,0 x 178,0 x 143,5 cm
Masa 1.485 kg
Osovinski razmak 267 cm
Prtljažnik 492–1.662 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2002. Lansirana je prva generacija Mazde6. To je označilo Mazdin ulazak u segment limuzina srednje veličine sa fokusom na sportski dizajn i privlačnu dinamiku vožnje. Model je brzo stekao popularnost i pomogao u uspostavljanju Mazdine reputacije za kvalitet i performanse.

2008. Debitovala je druga generacija, koja je pokazala profinjeniji dizajn i poboljšanu tehnologiju. Ovaj model je naglasio efikasnost potrošnje goriva i sigurnost uz zadržavanje sportskih karakteristika po kojima je Mazda6 poznata.

2019. Trenutna generacija je osvježena, uključujući napredne sigurnosne značajke i luksuzniji interijer. Ove godine je također predstavljena Mazda6 s opcijama motora s turbopunjačem, koja je privlačna široj publici koja traži i performanse i praktičnost.

 

⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 korozija

Modeli starijeg godišta proizvodnje imaju problema sa korozijom oko zadnjih vrata i blatobrana

 

Slika 2 set kvačila

Prilikom kupovine vozila obratiti pažnju na stanje seta kvačila

 

Slika 3 dizne

Dizne su jako osjetljive na loš kvalitet goriva

 

Više informacija o modelu Mazda 6 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – MG3 Luxury 1.5 Hybrid

Hibrid koji prednost daje struji

U trenutku kada mnogi automobilski brendovi odustaju od klasičnih gradskih automobila i mijenj...