Volkswagen Passat (B8) (2014–2019)

Kralj klase i gospodar dugih putovanja

Volkswagen Passat B8 ostaje jedan od najtraženijih polovnjaka srednje klase na našim prostorima zahvaljujući prostranosti i štedljivosti, ali i tradicionalnoj naklonosti domaćih vozača ovom modelu. Ipak, iza uglađenog izgleda kriju se i tipični dizelski problemi koje treba imati na umu prije kupovine…
24 Maj 2025

Kralj klase i gospodar dugih putovanja

Volkswagen Passat (B8) (2014–2019) 1.6 TDI (120 KS)

Volkswagen Passat B8 predstavlja zrelu i tehnološki naprednu limuzinu srednje klase, postavljenu na MQB platformu koja je donijela veću prostranost i nižu masu u odnosu na prethodnike. Verzija sa 1.6 TDI motorom posebno je popularna među flotnim kupcima zbog niske potrošnje i dugovječnosti, ali i kao prvi izbor kod kupaca kada je u pitanju ovaj model a ograničen budžet.

Volkswagen Passat 2015 1280 9ce4fabff44589f2eccc982521b08ba69a

Passat se u ovoj klasi direktno takmiči s modelima kao što su Ford Mondeo, Opel Insignia i Škoda Superb, a često se doživljava kao ozbiljniji i uglađeniji izbor od njih. Dizajn je klasičan i nenametljiv, ali s prepoznatljivom elegancijom i naglaskom na praktičnost. Unutrašnjost nudi mnogo prostora, odlične materijale i minimalistički, ali funkcionalan raspored komandi. Infotainment sistemi, posebno kod bolje opremljenih verzija, pružaju dobru povezivost i lakoću korišćenja. Passat B8 ostavlja utisak ozbiljnog porodičnog ili poslovnog automobila koji pruža dobru vrijednost na tržištu polovnjaka.

Volkswagen Passat 2015 1280 ac3dfe3eefe3e584c40ec9adb1ee12be25

Međutim, uprkos svojoj reputaciji, Passat 1.6 TDI ima i svojih slabosti. Motor sa 120 KS je dovoljan za umjerenu vožnju, ali ponekada može djelovati tromo u preticanju ili s većim opterećenjem. Vješanje je fino izbalansirano, ali se udobnost smanjuje kod modela sa većim točkovima i sportskom opremom. Zvučna izolacija kabine je solidna, ali dizelski zvuk je primjetan pri jačem ubrzanju. Enterijer, iako kvalitetan, s godinama zna pokazivati tragove habanja na plastici i sjedištima, naročito kod flotnih vozila s visokim kilometražama. Takođe, osnovni paketi opreme mogu djelovati prilično ogoljeno, bez naprednih sistema pomoći u vožnji.

Volkswagen Passat 2015 1280 b1fb26f4c8d9187fd77c0cc4829c9b9886

Vidljivost unazad nije idealna zbog širokih C-stubova, pa se preporučuju modeli s parking senzorima ili kamerom. Kada je riječ o kvarovima, najčešći problemi se vezuju za komponente vezane uz emisije i elektroniku. Čest je slučaj začepljenja EGR ventila, naročito kod vožnje na kratkim relacijama, što može dovesti do pada performansi i lampice motora. Takođe, DPF filter se može začepiti ako se regeneracija ne odvija redovno, što rezultira skupim popravkama. Kod nekih primjeraka javljaju se problemi s radom mjenjača, posebno kod DSG verzija, uključujući trzaje i odlaganje u promjeni stepena prenosa. Elektronski kvarovi, poput problema s senzorima za pritisak u gumama ili radarima za adaptivni tempomat, nisu rijetkost. Kod pojedinih vozila prijavljena su curenja iz pumpe za vodu, što može dovesti do pregrijavanja motora ako se ne primijeti na vrijeme. Generalno, Passat B8 je pouzdan, ali traži redovno održavanje i pažljiv pregled prije kupovine.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 TDI (120 KS)
Prosječno 6,5
Najmanje 4,7
Najviše 7,5

Prednosti

Elegantan dizajn, niska potrošnja, prostrana kabina, veliki prtljažnik, solidna udobnost, dobra ergonomija, kvalitetni materijali, pristupačno održavanje, stabilnost na putu, široka ponuda dijelova.

Mane

Slabije performanse, osjetljiv DPF, kvarovi na EGR ventilu, DSG, bučan motor pri ubrzanju, infotainment ponekad baguje, jeftina plastika u osnovnim verzijama, skuplje originalne gume, ograničena oprema u baznim modelima, problemi s elektronskim senzorima.

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.598 ccm
Snaga 120 KS pri 3.600 o/min
Max obrtni momenat 250 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 206 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,8 s
Dimenzije DxŠxV 476 x 183 x 145 cm
Masa 1.459 kg
Osovinski razmak 279 cm
Prtljažnik 586–1.152 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

2014. Zvanični početak proizvodnje osme generacije Passata (B8).

• 2016. Ispravljene mnoge početne „dječje bolestiˮ, a softverske nadogradnje poboljšale rad infotainment sistema.

2019. Posljednja godina proizvodnje „pre-faceliftˮ verzije, kada su u ponudi bili najzreliji i tehnički najdorađeniji primjerci s bogatijom opremom i poboljšanom pouzdanošću.



⚠️ Obrati pažnju:

111111111111111111supapa egr vw golf vi 1 6 tdi 2 0tdi 2008 passat 0b54dfd33bbb854570 0 0 0 0 0

Začepljenje EGR ventila jedan je od najčešćih problema kod ovog modela, a javlja se usljed nakupljanja čađi i nečistoća, naročito kod vožnje na kratkim relacijama, što može dovesti do osjetnog gubitka snage motora i pojave upozorenja na instrument-tabli

 

22222sjdgjoasdgiuoahsdjghasdDPF (3)

Problemi s DPF filterom nastaju kada se zbog učestale gradske vožnje i niskih temperatura on ne uspije pravilno regenerisati, što rezultira padom performansi, povećanom potrošnjom goriva i potrebom za skupim servisiranjem ili zamjenom.

 

33333333fgjsfgjsfgjsfgjsfgjsfgj

Kvarovi na DSG mjenjaču, koji se javljaju kod određenih primjeraka, manifestuju se u vidu trzanja prilikom kretanja, odlaganja pri promjeni brzina ili neujednačenog prenosa snage, posebno pri manjim brzinama i u uslovima gradske vožnje.

 

Više informacija o modelu Volkswagen Passat 8 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Ford Kuga 2.5 Hybrid

Benzinac koji je ekonomičnošću dostigao dizelaše

Redizajniranom Kugom Ford pokušava da zadrži svoj dosadašnji udio u klasi kompaktnih SUV model...