Honda Civic 2.2 i-CDTi (2006–2011)

Japanski simbol pouzdanosti

Honda Civic osme generacije je model koji je redefinisao ideju dizajna automobila, kako iznutra tako i izvana, ni jedan konkurentski kompakt nema takve linije i aerodinamiku...
10 Januar 2022

Japanski simbol pouzdanosti

Honda Civic (2006–2011) 2.2 i-CDTi (140 KS)

Honda Civic osme generacije se proizvodio od 2006. do 2011. godine. Spoljni izgled Honda Civic je agresivno dizajniran, a prednja maska je izrađena od pleksiglasa. Trouglasta rešetkasta maska se nalazi ispod dugih svjetlosnih sklopova. Sa zadnje strane dominantni spojler integrisan je u samo zadnje staklo, svjetlosni sklopovi su izvedeni duž cijele zadnje strane automobila, a prepoznatljivi trouglasti otvori izduvnih cijevi imaju funkciju podizanja sportskog utiska automobila, dok je prava izduvna cijev vješto skrivena iza branika. 

Honda Civic EUR 2006 1600 05

Njegov radikalni dizajn nije samo „oblik iznad funkcionalnosti“, već pomaže aerodinamici i čini da unutra ima puno prostora, uključujući i ogromni prtljažnik. Unutrašnjost ima odličnu ergonomiju, završnu obradu, izrađena je primjenom kvalitetnih materijala te ima vrlo dobro organizovan prostor. Svi modeli Honde Civic 8. generacije opremljeni su bogatim paketom opreme već u serijskoj verziji, no osim znatno bogatije serijske opreme znatno je unaprijeđena i bezbjednost. Veoma rijetki bazni modeli dolaze bez klime, CD plejera i aluminijumskih naplataka, iako imaju kontrolu stabilnosti, centralnu bravu i bočne air bagove.

123

Ono što Civic takođe odvaja od konkurencije je odličan osjećaj u vožnji, oštro upravljanje i malo naginjanje karoserije u krivinama. Ima i nedostataka, kao što je neugodna preglednost nazad zbog podijeljenog zadnjeg vjetrobranskog stakla. Što se tiče prostora za putnike, Civic se može pohvaliti sa dosta prostora za noge pozadi, čak i za visoke putnike. Kada je riječ o motorima najbolji izbor je 2,2-litarski i-CDTi, koji je u stvari jedan od najboljih dizel agregata na svijetu. Aluminijumska pogonska jedinica je tiša i prefinjenija od većine drugih dizelaša, a isporuka snage je glatka sa vrlo malo turbo kašnjenja. Honda Civic dobro kotira na ispitivanjima zadovoljstva vlasnika, ali ipak nije bezgrešna. Uprkos količini elektronike ugrađenu u ovaj automobil, problemi u ovom segmentu su veoma rijetki. Ponekad se javlja problem sa senzorom nivoa ulja koji je pokazivao niske nivoe čak i neposredno poslije dosipanja. Ovaj senzor može neprekidno da šalje signal o nedostatku ulja centralnoj jedinici čak i nakon prestanka rada motora, što može dovesti do pražnjenja akumulatora.  

Honda Civic EUR 2006 1600 07

Kod nekih primjeraka se pojavljuju problemi sa enterijerom u vidu škripanja i oštećivanja plastičnih dijelova. Takođe, neki primjerci imaju problema sa kondenzacijom u prednjim svjetlima, kvakama za otvaranje vrata, ali ono što je bitnije jesu problematično zadnje vješanje i mehanizam ručne kočnice. Što se tiče korozije, zahvatala je veoma često samo zadnje kočnice i dijelove izduvnog sistema. Mnogi serviseri savjetuju da se s vremena na vrijeme provjerava nivo ulja u motoru jer se može dogoditi da dizeli potroše i do litar ulja na 1.000 kilometara a da se ne upali kontrolna lampica. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.2 i-CDTi (140 KS)
Prosječno 6,1
Najmanje 5,1
Najviše 7,2

Prednosti

Pouzdan agregat, dobar osjećaj u vožnji, mala potrošnja, neobičan izgled, praktična unutrašnjost

Mane

Nepreglednost, plastični dijelovi u unutrašnjosti, mehanizam ručne kočnice, zadnje vješanje

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.204 ccm
Snaga 140 KS
Max obrtni momenat 340 Nm pri 2000 o/min
Najveća brzina 209 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,3 s
Dimenzije DxŠxV 425 x 176 x 146 cm
Masa 1.350 kg
Osovinski razmak 263 cm
Prtljažnik 455 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2006. Predstavljena osma generacija Honde Civic

2009. Predstavljen redizajn koji je donio drugačiju rešetku naprijed i nove agregate

2011. Završena proizvodnja osme i predstavljena deveta generacija modela Civic



⚠️ Obrati pažnju:

Civicsenzorulja

Ponekad se javlja problem sa senzorom nivoa ulja koji je pokazivao niske nivoe čak i neposredno poslije dosipanja

 

Civicsvijetlo

Neki primjerci imaju problema sa kondenzacijom u prednjim svjetlima

 

Civickocnica

Korozija često zahvati zadnje kočnice i dijelove izduvnog sistema.

 

Više informacija o modelu Honda Civic pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...