Honda Civic 2.2 i-CDTi (2006–2011)
Japanski simbol pouzdanosti
Honda Civic osme generacije je model koji je redefinisao ideju dizajna automobila, kako iznutra tako i izvana, ni jedan konkurentski kompakt nema takve linije i aerodinamiku...
Honda Civic (2006–2011) 2.2 i-CDTi (140 KS)
Honda Civic osme generacije se proizvodio od 2006. do 2011. godine. Spoljni izgled Honda Civic je agresivno dizajniran, a prednja maska je izrađena od pleksiglasa. Trouglasta rešetkasta maska se nalazi ispod dugih svjetlosnih sklopova. Sa zadnje strane dominantni spojler integrisan je u samo zadnje staklo, svjetlosni sklopovi su izvedeni duž cijele zadnje strane automobila, a prepoznatljivi trouglasti otvori izduvnih cijevi imaju funkciju podizanja sportskog utiska automobila, dok je prava izduvna cijev vješto skrivena iza branika.
Njegov radikalni dizajn nije samo „oblik iznad funkcionalnosti“, već pomaže aerodinamici i čini da unutra ima puno prostora, uključujući i ogromni prtljažnik. Unutrašnjost ima odličnu ergonomiju, završnu obradu, izrađena je primjenom kvalitetnih materijala te ima vrlo dobro organizovan prostor. Svi modeli Honde Civic 8. generacije opremljeni su bogatim paketom opreme već u serijskoj verziji, no osim znatno bogatije serijske opreme znatno je unaprijeđena i bezbjednost. Veoma rijetki bazni modeli dolaze bez klime, CD plejera i aluminijumskih naplataka, iako imaju kontrolu stabilnosti, centralnu bravu i bočne air bagove.
Ono što Civic takođe odvaja od konkurencije je odličan osjećaj u vožnji, oštro upravljanje i malo naginjanje karoserije u krivinama. Ima i nedostataka, kao što je neugodna preglednost nazad zbog podijeljenog zadnjeg vjetrobranskog stakla. Što se tiče prostora za putnike, Civic se može pohvaliti sa dosta prostora za noge pozadi, čak i za visoke putnike. Kada je riječ o motorima najbolji izbor je 2,2-litarski i-CDTi, koji je u stvari jedan od najboljih dizel agregata na svijetu. Aluminijumska pogonska jedinica je tiša i prefinjenija od većine drugih dizelaša, a isporuka snage je glatka sa vrlo malo turbo kašnjenja. Honda Civic dobro kotira na ispitivanjima zadovoljstva vlasnika, ali ipak nije bezgrešna. Uprkos količini elektronike ugrađenu u ovaj automobil, problemi u ovom segmentu su veoma rijetki. Ponekad se javlja problem sa senzorom nivoa ulja koji je pokazivao niske nivoe čak i neposredno poslije dosipanja. Ovaj senzor može neprekidno da šalje signal o nedostatku ulja centralnoj jedinici čak i nakon prestanka rada motora, što može dovesti do pražnjenja akumulatora.
Kod nekih primjeraka se pojavljuju problemi sa enterijerom u vidu škripanja i oštećivanja plastičnih dijelova. Takođe, neki primjerci imaju problema sa kondenzacijom u prednjim svjetlima, kvakama za otvaranje vrata, ali ono što je bitnije jesu problematično zadnje vješanje i mehanizam ručne kočnice. Što se tiče korozije, zahvatala je veoma često samo zadnje kočnice i dijelove izduvnog sistema. Mnogi serviseri savjetuju da se s vremena na vrijeme provjerava nivo ulja u motoru jer se može dogoditi da dizeli potroše i do litar ulja na 1.000 kilometara a da se ne upali kontrolna lampica.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.2 i-CDTi (140 KS) |
Prosječno |
6,1 |
Najmanje |
5,1 |
Najviše |
7,2 |
Prednosti
Pouzdan agregat, dobar osjećaj u vožnji, mala potrošnja, neobičan izgled, praktična unutrašnjost
Mane
Nepreglednost, plastični dijelovi u unutrašnjosti, mehanizam ručne kočnice, zadnje vješanje
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.204 ccm |
Snaga |
140 KS |
Max obrtni momenat |
340 Nm pri 2000 o/min |
Najveća brzina |
209 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
8,3 s |
Dimenzije DxŠxV |
425 x 176 x 146 cm |
Masa |
1.350 kg |
Osovinski razmak |
263 cm |
Prtljažnik |
455 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2006. Predstavljena osma generacija Honde Civic
• 2009. Predstavljen redizajn koji je donio drugačiju rešetku naprijed i nove agregate
• 2011. Završena proizvodnja osme i predstavljena deveta generacija modela Civic
⚠️ Obrati pažnju:
Ponekad se javlja problem sa senzorom nivoa ulja koji je pokazivao niske nivoe čak i neposredno poslije dosipanja
Neki primjerci imaju problema sa kondenzacijom u prednjim svjetlima
Korozija često zahvati zadnje kočnice i dijelove izduvnog sistema.
Više informacija o modelu Honda Civic pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.