Renault Captur (2013–2019)

Izvanredan i naočit gradski crossover

Renaultov crossover Capture je štedljivo, udobno i sigurno vozilo, te kao takav nudi odličan omjer uloženog i dobijenog. Dobro se pokazao u gradskim uslovima vožnje, ali se isto tako istakao i vožnjom na otvorenoj cesti...
18 Februar 2020

Izvanredan i naočit gradski crossover

Renault Captur (2013–2019) 1.5 dCi (90 KS)

Captur je Renaultov mali crossover koji se bazira na modelu Clio, ali je praktičniji od svog hatchback „rođaka“ i zahvaljujući prilično povoljnoj cijeni predstavlja dobru kupovinu kako za mlađe vozače, tako i za porodične ljude. On predstavlja dobru alternativu monovolumenu, a na njegovoj strani je i dopadljiv dizajn. Captur je kompaktnog dizajna i namijenjen je da se koristi kao svakodnevni hatchback sa svojim laganim i preciznim upravljanjem, ali povišenim položajem sjedenja koji pruža odličnu vidljivost prilikom manevrisanja po ulicama.

Renault Captur 2014 1600 31

U okvirima klase prostor kabine takođe je impresivan, dok je prtljažnik dovoljno velik za putovanja i njegova zapremina varira od 377 pa do 1.235 litara. Zahvaljujući kliznoj klupi pozadi ima dovoljno mjesta za udobno smještanje i krupnijih osoba. Zvučna izolacija kabine je dobro odrađena tako da je vožnja tiha i prijatna, mada na otvorenoj cesti pri velikim brzinama postaje dosta bučna, što i nije iznenađujuće s obzirom da se radi o crossover vozilu sa povišenim klirensom. Na tržištu polovnjaka se mogu naći primjerci sa mnoštvom dodatne opreme, od infotaiment sistema preko navigacije i Bluetooth konekcije, a kabina je opremljena i inteligentno riješenom fiokom umjesto klasičnog pretinca na suvozačevom mjestu.

Renault Captur 2014 1600 18

Izbor materijala za izradu kabine nije baš za pohvalu, jer je veći dio izrađen od plastike tvrde na dodir i ako se pravilno ne održava na njoj ostaju ogrebotine i tragovi korištenja. Veliki plus je materijal na sjedištima koji se može skidati i prati po potrebi, sa izuzetkom kožnih presvlaka u GT varijanti. Pogonski turbodizelski agregat zapremine 1,5-litara koji isporučuje 90 KS je dobro poznat i provjeren i ugrađuje se u brojne modele Renaultove grupacije. Pruža zadovoljavajuće performanse uz malu potrošnju i pouzdanost u eksploataciji. Prilikom kupovine treba pregledati stanje dizni i EGR ventila koji odlaze od lošeg goriva i česte gradske vožnje.

Renault Captur 2014 1600 47

Takođe treba obratiti pažnju na način rada turbine jer na njoj često nastaju skupi kvarovi usljed nepravilne vožnje. Na primjercima sa velikom kilometražom poželjno je provjertiti stanje seta kvačila čija je zamjena veoma skupa ukoliko je neophodna. Pojedini vlasnici su se žalili na probleme sa elektronikom, od zakazivanja centralne brave pa do izbacivanja grešaka na tabli i problemima sa infotaniment sistemom. Na pojedinim primjercima dolazilo je do prodora vode na pod kabine zbog lošeg dihtovanja.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.5 dCi (90 KS)
Prosječno 5,0
Najmanje 3,2
Najviše 6,8

Prednosti

Prtljažni i putnički prostor, upotrebljivost, vozne karakteristike, pouzdanost, mala potrošnja, dizajn, praktičnost

Mane

Problemi sa elektronikom, EGR ventil, turbina, dizne i plivajući zamajac kod modela sa velikom kilometražom, kvalitet enterijera

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.461 ccm
Snaga 90 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 220 nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 171 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 13,1 s
Dimenzije DxŠxV 412,2 x 177,8 x 156,6 cm
Masa 1.245 kg
Osovinski razmak 260 cm
Prtljažnik 377–4.200 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2013. Captur je predstavljen na sajmu u Ženevi

• 2014. Captur je dobio nagradu Best Small SUV Less Than £16,000“

• 2016. Počinje prodaja varijante bazirane na B0 platformi

• 2019. Debitovala je druga generacija bazirana na CMF-B platformi



⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 dizna

Dizne su osjetljive na gorivo lošeg kvaliteta

 

Slika 2 voda

Na pojedinim primjercima prijavljen je prodor vode u kabinu

 

 

Slika 3 elektronika

Elektronika može zadavati probleme

 

Više informacija o modelu Renault Captur pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...