Lancia Delta (2008–2014)

Italijanska doza ekstravagancije

Iako mnogi ljudi imaju kritike na račun italijanskih automobila zbog sitnih nedostataka, činjenica je da se ovaj automobil pokazao pouzdanijim od prosjeka i nema bitnih nedostataka koje treba naglašavati. Jedina potencijalna mana koja bi se moglo spomenuti je malo veći gubitak vrijednosti toekom vremena...
28 April 2023

Italijanska doza ekstravagancije

Lancia Delta (2008–2014) 1.9 MultiJet 16V (190 KS) 

Treća generacija Lancie Delte, koja je izašla na tržište 2008. godine, predstavlja spoj italijanske ekstravagancije i jedinstvenog dizajna, zahvaljujući baziranju na Fiatu Bravo i Alfa Romeo Giulietti. Ovaj izuzetno atraktivan automobil nesumnjivo se razlikuje od ostalih vozila na cesti. Međutim, unutrašnjost automobila ne uspijeva u potpunosti sakriti svoje Fiat Bravo korijene, pa kvalitet materijala u kabini varira i nije ujednačen. Iako je prisutna luksuzna koža i meki materijali, oni su često kombinovani sa sjajnim srebrnim oblogama i tvrdim plastikama. Kvalitet završne obrade takođe varira i unutar i izvan kabine.

Lancia Delta 2009 1600 18

Prednji dio vozila je prostran, ali vozač će imati osjećaj da se nalazi u „kokpitu“, dok su na zadnjem dijelu prisutna klizna sjedišta u stilu MPV-a, što omogućava povećanje prostora za prtljag kada je to potrebno, a da se i dalje mogu koristiti sva sjedišta. Čak i visoki putnici će biti zadovoljni prostorom za glavu i noge. Jedno od najvećih razočaranja kada je riječ o Lancia Delti je njezina vožnja. Čak i na standardnim oprugama i amortizerima, putnici će osjetiti manje udobnosti pri prelasku preko neravnina i rupa u poređenju s mnogim drugim supermini automobilima. Iako se sekundarni udar poboljšava korištenjem adaptivnih amortizera, Delta nikada ne pruža onoliko ugodnu vožnju koliko bi se očekivalo.

Lancia Delta 2009 1600 0a

Vješanje je relativno tvrdo i ne uspijeva dobro apsorbovati rupe na cesti, a ležeći policajci i duboke rupe mogu biti vrlo neugodni za putnike u Delti. Srećom, dizelski motori koji se koriste u Delti su izvrsni po pitanju performansi i potrošnje, a broj kvarova nije toliko velik da bi se Delta smatrala kvarljivom robom. Za one koji su upoznati s dugom istorijom Lancije u inovacijama, biće ugodno iznenađeni novom Deltom. Od šest motora u novoj Deltinoj ponudi, čak tri su potpuno nova, među kojima je i 1,9-litarski dizelski motor s dva turbo punjača koji razvija čak 190 konjskih snaga. Iako je prilikom pokretanja motora zvuk prilično glasan, on se brzo smiri u leru i postane tiši. Buka koju stvara strujanje vazduha pri većim brzinama je vrlo mala, a kabina je dobro izolovana. Pouzdanost Delte se može nazvati vrlo dobrom, što je još jedna pozitivna karakteristika ovog automobila.

Lancia Delta 2009 1600 21

Iako Delta nema značajnih i skupih mana, postoje neke sitnice na koje treba obratiti pažnju prilikom vožnje i kupovine ovog automobila. Dizelaši u nekim slučajevima mogu biti zagušeni i upaliti kontrolnu lampicu motora ili DPF filtera, a kvalitet goriva takođe može uticati na performanse vozila, pa se preporučuje redovno mijenjanje filtera goriva. Prilikom vožnje unazad, vozač treba biti oprezan jer je Delta prilično nepregledna, a tanak lim karoserije je sklon oštećenjima pri manjim nezgodama. Takođe, agresivna vožnja i često mijenjanje brzina može skratiti radni vijek kvačila, dok je tvrdo vješanje i korištenje niskoprofilnih pneumatika sklonije oštećenjima pri vožnji po lošim putevima. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.9 MultiJet 16V (190 KS)
Prosječno 5,0
Najmanje 4,5
Najviše 7,0

Prednosti

Pouzdani agregati, dobar osjećaj u vožnj, potrošnja, materijali u unutrašnjosti, neobičan i lijep izgled, praktična unutrašnjost

Mane

Nepreglednost, tanak lim sklon oštećenjima, problemi sa DPF filterom, osjetljiv na gorivo slabijeg kvaliteta

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.910 ccm
Snaga 190 KS
Max obrtni momenat 400 Nm pri 2.000
Najveća brzina 222 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 7,9 s
Dimenzije DxŠxV 452 x 179 x 149 cm
Masa 1.430 kg
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 420 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2008. U Ženevi predstavljena treća generacija Lancia Delte

• 2011. Predstavljen blagi redizajn sa drugačijom prednjom rešetkom i novim agregatima

• 2014. Završena proizvodnja Delte bez nasljednika



⚠️ Obrati pažnju:

Lanciadeltaegr1

EGR ventil često strada na modelima koji su većinu vremena voženi po gradu

 

Lanciadeltavjesanje2

Gumene komponente vješanja osjetljive su na loše puteve. Obavezno provjerite prilikom kupovine.

 

Lanciadeltakvacilo3

Zbog žustrije vožnje i čestog mijenjanja brzina po gradu kvačilo se brže potroši

 

Više informacija o modelu Lancia Delta pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...