Mercedes-Benz eActros 600
Električni kamioni završili turneju dužu od 15.000 kilometara
Turneja je zvanično započela u Frankfurtu 11. juna, a putovanje je prvo krenulo na sjever kroz Njemačku, Dansku i Švedsku, stižući do Sjevernog rta u Norveškoj—najsjevernije tačke u Evropi do koje se može doći drumom...
Mercedes-Benz Trucks je nedavno uspješno završio evropsku turneju sa svojim modelima eActros 600. Turneja je trajala 45 dana i prošla kroz 22 zemlje, a dva serijska prototipa električnih kamiona vratila su se u Wörth am Rhein sa više od 15.000 pređenih kilometara svaki. Dva e-kamiona su prešla 15.269 i 15.939 kilometara, zadržavajući ukupnu masu vučnog voza od 40 tona tokom cijelog putovanja. Zapanjujuće, kamioni su se punili isključivo na javnim stanicama za punjenje duž cijele rute.
Turneja je zvanično započela u Frankfurtu 11. juna, a putovanje je prvo krenulo na sjever kroz Njemačku, Dansku i Švedsku, stižući do Sjevernog rta u Norveškoj—najsjevernije tačke u Evropi do koje se može doći drumom—upravo na vrijeme za proslavu Midsommer. Od kraja juna, konvoj je krenuo na jug kroz Finsku, Estoniju, Letoniju, Litvaniju, Poljsku, Češku, Austriju, Slovačku, Mađarsku, Hrvatsku, Sloveniju, Italiju, Francusku i Španiju. Glavni vrhunac turneje bio je dolazak u Tarifu u Španiji, najjužniju tačku kontinentalne Evrope. Povratno putovanje vodilo je konvoj nazad u Njemačku preko Portugala, Francuske, Belgije, Holandije i Luksemburga.
Glavni cilj "eActros 600 European Testing Tour 2024" bio je prikupljanje opsežnih podataka na različitim rutama, topografijama i klimatskim zonama, fokusirajući se na potrošnju energije. Mercedes-Benz Trucks namjerava da podijeli ove nalaze sa zainteresovanim kupcima. eActros 600 ima bateriju visokog kapaciteta od preko 600 kWh i novo razvijenu, visoko efikasnu električnu pogonsku osovinu, što omogućava domet do 500 kilometara bez potrebe za dopunom.
Otprilike 60% dugolinijskih putovanja kupaca Mercedes-Benz Trucks-a u Evropi kraće je od 500 kilometara, što čini infrastrukturu za punjenje u depou i na mjestima za utovar i istovar dovoljnim za ove rute. Za duža putovanja, kontinuirano širenje javne infrastrukture za punjenje je ključno za održivost električnih kamiona u dugolinijskom transportu širom Evrope. Pored CCS punjenja do 400 kW, eActros 600 će kasnije podržavati i megavatno punjenje (MCS).
U aprilu, inženjeri za razvoj iz Mercedes-Benz Trucks-a su prvi put uspješno napunili prototip eActros 600 na stanici za punjenje sa snagom od 1 MW u internom centru za razvoj i testiranje u Wörthu na Rajni. Kupci mogu naručiti preinstalaciju za MCS, a čim MCS tehnologija postane dostupna i standardizovana među proizvođačima, planirano je da se naknadno ugradi za ove rane modele eActros 600. Baterije se mogu puniti od 20% do 80% za oko 30 minuta na odgovarajućoj stanici za punjenje sa izlazom od oko 1 MW.