Peugeot 207 SW (2007-2013)
Dizajn je bolji od kvaliteta
Da je bio kvalitetan koliko i naočit, Peugeot 207 SW bi danas vjerovatno imao punopravnog nasljednika i ne bi bio prekomandovan u klasu crossovera…
Peugeot 207 SW (2007-2013) 1.4 (75 KS)
Renault, Seat i Škodu su ostali u grupi malobrojnih proizvođača koji evropskim kupcima još uvijek nude po jedan mali gradski karavan. Peugeot je u toj klasi imao svog predstavnika do 2013. godine nakon čega se je u potpunosti ugasio ovu modelsku serija. Razlog za ovakav potez treba tražiti u recesiji, rezanju troškova ili slaboj prodaji 207 SW, ali i u potpuno novom 2008 modelu, koji je ljubiteljima malih karavana ponudio sličnu kombinaciju, ali u atraktivnijem crossover izdanju. Ponuda motora se na početku zasnivala na atmosferskim 1.4 i 1.6-litarskim benzincima i na istolitarskim HDi dizelašima.
Sa godinama je obogaćena savremenijim 1.4 i 1.6 VTi benzincima razvijenim u saradnji s BMW-om. Karavan se nije mogao dobiti sa snažnim 1.6 THP turbobenzincima sa 152 i 177 KS, koji su nuđeni uz trovratni i petovratni standardni model. Prve pritužbe koje su na adresu Peugeota stigle još dok je 207 SW bio nov odnosile su se na nepravilnosti u radu brisača. Refleksija srebrnog ukrasa na središnjem grebenu instrument panela mnoge je iritirala toliko, da se na to požale proizvođaču. U prvim godinama zabilježeni su i problemi sa mehanizamom električni podizača, najčešće na vozačevim vratima. Nisu rijetki ni slučajevi otkazivanja glavnog računara, a zabilježene su i brojne greške sa info sistemom i prijavljivanjem "lažnih" grešaka. Nepravilnosti u radu su otkrivene i na zadnjim svjetlima, a na pojedinim modelima su otpadali metalni nosači zadnjeg lonca.
Zbog automatskog paljenja svjetala i njihovog paljenja po davanju kontakta pregorijevanje sijalica je često kod 207-ice SW, jer iste nisu adekvatno zaštićene od početnog naponskog udara. Od 206-ice je preuzet problem sa prekomjernim trošenjem prednjih diskova, što je najizraženije upravo kod karavana. Mada Peugeot generalno ima dobru antikorozivnu zaštitu na svim svojim modelima, hrđa se pojavljuje na mnogim mjestima, a najčešće na gornjoj ivici petih vrata. Korozija napada i mnoge metalne dijelove vješanje, torzije, ali i izduvni sistem. Benzinski agregati su se generalno pokazali pouzdanijim, a na njima su najviše glavobolje vlasnicima zadavale sitni problemi najčešće elektronske prirodne.
Raznorazne nepravilnosti u radu benzinaca predstavljale su prave male enigme za Peugeotove servisere. Nisu rijetki ni slučajevi pregrijavanja motora usljed otkazivanja funkcije sonde termostata. Najslabije tačke kod dizelaša su FAP filter, turbina i dizne, koje zahtijevaju kvalitetan dizel. Curenje ulja iz mjenjača i motora je jedan od češćih nedostataka, koji Peugeotove automobile prati već dugi niz godina. Mnogo pritužni upućeno je na kvalitet pojedinih plastičnih materijala u enterijeru, a vlasnici karavanskih 207-ica sa panoramskim staklenim krovom su se žalili i na prekomjernu buku tokom vožnje po autoputu.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.4 (75 KS) |
Prosječno |
7,1 |
Najmanje |
4,5 |
Najviše |
9,6 |
Prednosti
Jedinstven i naočit dizajn, ekonomični dizelaši, praktičan prtljažnik pravilnog oblika, udobnost,
Mane
Brojni sitni elektronski problemi, nesavršenosti u izradi, dizelaši osjetljivi na kvalitet goriva, kvalitet pojedinih materijala u enterijeru.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.361 ccm |
Snaga |
73 KS pri 5.400 o/min |
Max obrtni momenat |
118 Nm pri 3.300 o/min |
Najveća brzina |
170 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
14,2 s |
Dimenzije DxŠxV |
415 x 174 x 152 cm |
Masa |
1.196 kg |
Osovinski razmak |
254 cm |
Prtljažnik |
337-1258 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. Peugeot je predstavio karavansku verziju 207 sa prtljažnikom osnovne zapremine 335i maksimalne od 1.260 litara
• 2009. Redizajn donosi nova stilska rješenje sa vana, ali i u enterijeru
• 2010. Jači dizelski motor HDi 110 dobija novi šestostepeni ručni mjenjač
⚠️ Obrati pažnju:
U prvim godinama zabilježeni su i problemi sa mehanizamom električni podizača
Brojne greške sa info sistemom i prijavljivanjem "lažnih" grešaka.
Na pojedinim modelima su otpadali metalni nosači zadnjeg lonca
Više informacija o modelu Peugeot 207 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.