Hyundai i20 (2009–2014)
Bolji od prethodnika Getza
Hyundai je 2008. godine predstavio nasljednika modela Getz, nazvan i20, koji je proizveden prema novoj Hyundaijevoj filozofiji. Kao i kod ostalih korejskih modela, i20 može imati neke manje greške...
Hyundai i20 (2009–2014) 1.2 16V (86 KS)
Hyundai je postao najbrže rastući brand u auto-industriji u posljednjih 15 godina, zahvaljujući značajnom tehnološkom i dizajnerskom napretku. Kombinacija visoke tehnologije, atraktivnog dizajna i kvalitetne izrade privukla je mnogo novih kupaca koji prije nisu bili vlasnici Hyundaijevih modela. U skladu s modernim vremenima, Hyundai je uveo novo označavanje modela, pa je nasljednik Getza nazvan i20. Dimenzije karoserije i20 su prilagođene gradskoj klasi automobila, a upravo u urbanim sredinama i20 se odlično snalazi.
Takođe, i manje porodice biće zadovoljne s i20 na dugim putovanjima, osim što je prtljažnik mogući faktor ograničenja. Model s benzinskim motorom snage 86 KS smatra se srednjim izborom u ponudi, što često predstavlja dobar balans između cijene i performansi. Hyundai i20 pruža udobnost, pouzdanost i ekonomičnost, što ga čini popularnim izborom među vozačima. Osim toga, Hyundai kontinuirano radi na unapređenju svojih modela, čime poboljšava iskustvo vožnje i zadovoljstvo vlasnika. Statistika s tehničkih pregleda otkriva da motor u Hyundaiju i20 nije sklon kvarovima.
Međutim, jedina mana koja se može spomenuti je da najveća vrijednost obrtnog momenta postiže na dosta visokim obrtajima. Za dinamičniju vožnju, potrebno je održavati broj okretaja motora blizu oznake od 4.000 o/min. Ako se broj obrtaja spusti ispod tog nivoa, može se imati utisak nedostatka snage. Neki vlasnici su se požalili na buku koja dolazi s prednjeg vješanja. Uzrok tome su istrošeni elastični elementi i labav stabilizator. Popravak nije komplikovan i ne bi trebao biti skup. Kočnice su dobro projektovane, ali primijećena je pojava pukotina na zadnjim kočionim kliještima. Jedan od većih problema koji se javljao jeste set kvačila. Jedan od problema koji su se javljali s kvačilom bio je glasanost kvačila i prilično velika škripa prilikom otpuštanja papučice, što je ukazivalo na potrebu za zamjenom kompletnog seta kvačila.
Hyundai je u većini slučajeva rješavao ovaj kvar u okviru garantnog roka, pa je moguće da kupci polovnih vozila neće imati iste probleme. Što se tiče mjenjača, tokom hladnih jutara može se dogoditi otežano ubacivanje u prvu brzinu. Međutim, kada se ulje u mjenjaču zagrije, taj problem se obično rješava sam od sebe. Prve serije modela i20 imale su softverski problem s upravljačkom jedinicom klima uređaja. Nakon ažuriranja softvera, klima uređaj bi počeo raditi punim kapacitetom. Sveukupno, i20 je solidan automobil koji će vjerno služiti vlasnicima tokom godina. Važno je napomenuti da se ovi problemi nisu javljali kod svakog primjerka i20, ali bilo je izvještaja o njima. Redovno održavanje i praćenje preporuka proizvođača mogu pomoći u smanjenju rizika od ovih problema.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.2 16V (86 KS) |
Prosječno |
6,3 |
Najmanje |
4,7 |
Najviše |
9,2 |
Prednosti
Jednostavan za vožnju, profinjen osjećaj u unutrašnjosti, solidna izrada, ekonomičan 1.2 benzinac
Mane
Osnovni modeli sa jeftinom plastikom u unutrašnjosti, problemi sa kvačilom, zadnje kočnice
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.248 ccm |
Snaga |
86 KS pri 6.000 o/min |
Max obrtni momenat |
120 Nm pri 4.000 o/min |
Najveća brzina |
168 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,7 s |
Dimenzije DxŠxV |
394 x 171 x 149 cm |
Masa |
970 kg |
Osovinski razmak |
252,5 cm |
Prtljažnik |
295–1.060 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2008. Na Pariz Motor Showu Hyundai otkrio nasljednika Getza, model i20
• 2009. Ubrzo nakon početka prodaje uvodi se verzija sa troja vrata
• 2011. U prodajne salone dolazi redizajnirana verzija sa nizom stilskih i tehnoloških poboljšanja
⚠️ Obrati pažnju:
Buku iz pravca prednjeg vješanja najčešće uzrokuju potrošeni elastični elementi i labav stabilizator
Zadnje kočione čeljusti mogu dobiti pukotine pa je neophodna blagovremena zamjena
Ako klima uređaj ne radi punim kapacitetom, potrebno je otići u servis radi postavljanja novog softvera
Više informacija o modelu Hyundai i20 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.