Hyundai i20 (2014–2020)

Atraktivniji od prethodnika

Jedan od najpopularnijih automobila korejske marke Hyundai je model i20. Iako je proizvedena prije gotovo 10 godina, druga generacija i dalje izgleda savremeno, a najnovije serije ovog modela i dalje su pod fabričkom garancijom...
04 Oktobar 2023

Atraktivniji od prethodnika

Hyundai i20 (2014–2020) 1.2 (85 KS)

Hyundai i20 2008. godine nasljeđuje popularni Getz, čiji su oblik i proporcije bili neobični u poređenju sa uobičajenim standardima. Sa i20, koji je konstruisan i dizajniran u Evropi, Hyundai se približava evropskim standardima kada su u pitanju dimenzije i izgled, iako je isti model prodavan i na tržištu Indonezije. Već u drugoj generaciji i20, koja je lansirana 2015. godine, Hyundai ne samo da je sustigao konkurenciju, već se istakao kao jedan od najatraktivnijih modela na tržištu, zahvaljujući dizajnu, tehnološkim inovacijama, kvalitetu, prostranosti i pouzdanosti. Postao je jedan od najuspješnijih modela u portfoliju ove korejske kompanije.

Hyundai i20 2015 1600 34

Atraktivan i dinamičan dizajn i danas izgleda moderno, a unutrašnjost automobila je izuzetno prostrana kako u putničkoj kabini, tako i u prtljažniku, čime je nadmašio jaku konkurenciju evropskih modela poput VW Pola, Opel Corse, Peugeota 208, Citroena C3, pa čak i Škode Fabije. Zbog toga ne čudi što je Hyundai i20 postao izuzetno popularan, a reputacija Hyundaija kao proizvođača pouzdanih i izdržljivih automobila svakako je doprinijela toj popularnosti. Unutrašnjost je izrađena sa visokim standardima kvaliteta, iako se povremeno mogu primijetiti dijelovi tvrde plastike koji su podložni ogrebotinama.

Hyundai i20 2015 1280 02

Kokpit je dobro organizovan, ergonomski dizajniran i ima modernu estetiku, a dvobojna verzija dodatno unapređuje ukupni utisak. Benzinski motor sa 85 KS je srednji izbor u ponudi, a često se smatra najboljim jer pruža dobar balans između cijene i performansi. Statistika sa tehničkih pregleda pokazuje da je ovaj motor pouzdan i rijetko podložan kvarovima. Neki vlasnici su izvijestili o buci koja dolazi iz prednjeg vješanja. Ova neugodnost je često uzrokovana istrošenim elastičnim komponentama i labavim stabilizatorom. Srećom, popravka nije komplikovana niti skupa. Što se tiče kočnica, one su dobro dizajnirane, ali su primijećene pukotine na zadnjim kočionim kliještima.

Hyundai i20 2015 1600 56

Izgleda da je jedan od glavnih problema bio vezan za set kvačila. Spojka je često proizvodila buku, uz znatno škripanje pri otpuštanju papučice, što je signal da je potreban zamjena kompletnog seta kvačila. Važno je napomenuti da je Hyundai često rješavao ovu vrstu problema u okviru garancije, pa se nadamo da će kupci polovnjaka izbjeći ovakve nevolje. Prve serije automobila su imale softversku grešku na kontrolnoj jedinici klima uređaja. Nakon ažuriranja softvera, klima bi normalno funkcionisala. Sve u svemu, radi se o solidnom automobilu koji će vjernog vlasnika služiti godinama.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.2 (85 KS)
Prosječno 6,2
Najmanje 5,5
Najviše 6,5

Prednosti

Jednostavan za vožnju, ponuda prostora na zadnjoj klupi, osjećaj u unutrašnjosti, garantni uslovi, solidna izrada, ekonomičan 1.2 benzinac

Mane

Osnovni modeli sa jeftinom plastikom u unutrašnjosti, problemi sa kvačilom, zadnje kočnice, softverski problem na klima uređaju

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.248 ccm
Snaga 85 KS pri 6.000 o/min
Max obrtni momenat 122 Nm pri 4.000 o/min
Najveća brzina 170 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 13,1 s
Dimenzije DxŠxV 403 x 173 x 147 cm
Masa 1.040 kg
Osovinski razmak 257 cm
Prtljažnik 326-1.042 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2014. Druga generacija Hyundai i20 je zvanično predstavljena 

• 2015. Hyundai je izveo manju restilizaciju i unapređenje i20 modela

• 2018.  Značajne promjene i ažuriranja kako bi ostao konkurentan na tržištu malih automobila

• 2020. Dobio hibridnu verziju sa elektrifikovanim pogonskim sklopom




⚠️ Obrati pažnju:

Slika1 (1)

Buku iz pravca prednjeg vješanja najčešće uzrokuju potrošeni elastični elementi i labav stabilizator

 

Slika2 (1)

Kočione čeljusti na zadnjim točkovima sklone pukotinama i zato je važno pravovremeno ih zamijeniti

 

Slika3 (1)

Ako klima uređaj ne radi punim kapacitetom potrebno je otići u servis radi postavljanja novog softvera

 

Više informacija o modelu Hyundai i20 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...