Ioniq 6
Ako bude odobrena, verzija N bi mogla imati 577 KS
U međuvremenu, tehničke specifikacije redovnog Ioniq 6 biće objavljene u julu. Za sada se zna da električna limuzina ima impresivno nizak koeficijent otpora vazduha od 0,21, što ga čini jednim od najaerodinamičnijih serijskih automobila ikada...
Boja se jedva osušila na Ioniqu 6, ali Hyundai je već spreman da razgovara o potencijalnim načinima proširenja linije. Glavni dizajner ovog proizvođača automobila je upitan da li je ikada razmatran praktičniji liftback derivat za razliku od tradicionalnog poklopca prtljažnika. Njegov odgovor je bio prilično zanimljiv: "Od toga mogu napraviti odličan hečbek; shooting brake." Hyundaijeva luksuzna divizija Genesis već ima takav automobil u G70 Shooting Brakeu. Potencijalni Ioniq 6 Shooting Brake bi vjerovatno imao i zadnja vrata, stoga ne bi u potpunosti ispunjavao kriterije shooting breaka. Prerano je reći da li će se to zaista i dogoditi, pogotovo jer je Ioniq 6 otkriven prije samo jedan dan.
SangYup Lee je rekao da bi Hyundaijev rival Tesla Model 3 "takođe mogao biti model sa odličnim performansama". Ovo izgleda vrlo uvjerljivo s obzirom na špijunske snimke koje pokazuju da je Ioniq 5 N u izradi. Osim toga, Kia već ima EV6 GT, tako da je E-GMP platforma koja podupire ove namjenske električne automobile razvijena imajući na umu performanse. Podsjećamo da EV6 GT ima dva motora koji proizvode kombinovanu snagu od 577 KS i 740 Njutn-metara obrtnog momenta. Začinjeni krosover opremljen AWD pogonom dostiže brzinu od 100 km/h iz mjesta za samo tri i po sekunde i dostiže maksimalnu brzinu od 260 km/h.