VW Golf R

Zvanična promocija žestokog Golfa

Novi Golf R osme generacije je zvanično otkriven, a uporedo sa predstavljenim GTI, GTE i GTD verzijama će se početkom naredne godine naći na tržištu...
04 Novembar 2020

Zvanična promocija žestokog Golfa

Kao i prethodnu generaciju, novi VW Golf R pokreće dvolitarski benzinski turbo četvorocilindraš čija je snaga „nabrijana“ na 320 KS pri 420 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri točka preko sedmostepenog automatskog mjenjača sa dvostrukim kvačilom. Sprint od nule do 100 km/h postiže za 4,7 sekundi i razvija elektronski limitiranu maksimalnu brzinu od 250 km/h. Međutim, kupcima je na raspolaganju i opcionalni paket R-Performance koji podiže maksimalnu brzinu na 270 km/h.

 

 

 

Šasija Golfa R je dostupna u šest voznih profila. Pored uobičajenih Comfort, Sport, Race i Individual, tu je i novi profil Special za koji VW tvrdi da je specijalno konfigursan za stazu Nurburgring. Najzanimljiviji režim je svakako Drift, koji bi prema riječima proizvođača, trebao olakšati kontrolu trakcije i poslati većinu snage pogona na zadnju osovinu, kako bi Golf R mogao „pokazivati mišiće“ na drift takmičenjima.

 

 

 

 

 

Kozmetičke izmjene u odnosu na standardni Golf su prilično suzdržane i svode se na nove 18-inčne aluminijumske naplatke, set R oznaka i malo agresivnije karoserijske dodatke sa dubljim bočnim spojlerima. Najupečatljivije oznake R serije su svakako zadnji difuzor i četvorocijevni izduvni sistem. Za kupce koji žele nešto više, VW nudi opcionalni dvodijelni spojler zadnjih vrata, 19-inčne aluminijumske naplatke i glasniji (i laganiji) Akrapovič izduvni sistem.

 

 

 

 

 

Unutrašnjost kabine je drugačija u odnosu na standardnu seriju, sa papučicama od nehrđajućeg čelika, sportskim sjedištima, sportskim upravljačem, ambijentalnom rasvjetom i oznakama R serije. Golf R dijeli identičan 10-inčni infotainment sistem kao i standardna verzija Golfa, a softver je rekonfigurisan sa novom, jedinstvenom grafikom u plavoj nijansi. Vozačima su na raspolaganju dva tipa kontrolne table sa drugačijim parametrima u toku vožnje.

 

Prve isporuke kupcima se mogu očekivati početkom 2021. godine, a cijena za sada još uvijek nije precizirana...

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...