Hrabra transformacija
Zagato udahnuo novi život Alfi 8C
Na prestižnom događaju Concorso d’Eleganza Villa d’Este predstavljena je unikatna verzija modela 8C Competizione, nastala po narudžbi privatnog kolekcionara. Zagato je ovom ekskluzivnom kreacijom spojio klasičnu eleganciju i savremenu dizajnersku viziju...
Na obalama jezera Komo, tokom prestižnog događaja Concorso d’Eleganza Villa d’Este, dizajnerska kuća Zagato ponovo je pokazala svoju kreativnu moć – i to u velikom stilu. Osim svoje verzije BMW M4 s karakterističnim „double bubble“ krovom, Zagato je predstavio i ekskluzivnu reinterpretaciju jedne od najljepših Alfa Romeo ikona novog doba – modela 8C Competizione.
.webp)
Nazvana DoppiaCoda, ova jedinstvena kreacija izrađena je po narudžbi imućnog italijanskog kolekcionara. Ime modela doslovno znači „dupli rep“, što se odnosi na specifičan spoj zaobljenog zadnjeg krila i tzv. Kammback linije – dizajnerskog rješenja koje potiče iz tridesetih godina prošlog vijeka i koje kombinuje aerodinamičnu efikasnost sa sportskom elegancijom.

Usuditi se da se preradi automobil poput 8C Competizione, koji i danas važi za remek-djelo modernog dizajna Alfa Romea, nije mala stvar. Originalni 8C, nastao u Centro Stile Alfa Romeo pod rukom Wolfganga Eggera i Danielea Gaglionea, ostavio je neizbrisiv trag u istoriji marke. Ipak, Zagato je odlučio da toj priči doda novo poglavlje – uz puno poštovanje, ali i hrabrost. Uprkos potpuno redizajniranoj karoseriji, najviše pažnje privlači zadnji dio automobila. Inspiraciju su dijelom pronašli u prošlogodišnjem projektu zasnovanom na Alpine A110, gdje su eksperimentisali s uklonjivim repom, a rezultat je profil koji kombinuje skulpturalnu eleganciju sa retro-futurističkim šarmom.

Tehničke specifikacije nisu objavljene, ali pretpostavlja se da je ispod haube zadržan isti Ferrari-jev atmosferski 4.7-litarski V8 motor iz originala, sa 444 KS i 480 Nm obrtnog momenta. U standardnoj verziji, to je bilo dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 4,2 sekunde i maksimalnu brzinu od 292 km/h.
.webp)
Ovo, naravno, nije prvi put da Zagato reinterpretira legendarni 8C jer je još 2010. godine, isti događaj poslužio kao pozornica za premijeru modela TZ3 Corsa – takođe jedinstvenog primjerka, namijenjenog njemačkom kolekcionaru Martinu Kappu. I tada je Kammback filozofija bila osnova dizajna, iako u nešto izraženijem, „breadvan“ stilu.