Peugeot 3008 (2009–2013)
Vjeran saputnik na duge staze
Peugeot je 2008. godine lansirao novi model koji će dopuniti njihovu ponudu u klasi krossover automobila. Popularnost ovog segmenta je tada ubrzano rasla, a Peugeot je odgovorio predstavljanjem porodičnog krosovera, idealnog za dugotrajne vožnje…
Peugeot 3008 (2009–2013) 2.0 HDi (150 KS)
Prva generacija modela koji se temelji na popularnom 308 bila je svjež dah u Peugeotovoj ponudi. Njegova praktičnost i prostranost, te kvalitetni pouzdani pogonski sklopovi doveli su do solidnih prodajnih rezultata. Ovaj model još uvijek je često viđen na tržištu polovnih automobila u Bosni i Hercegovini. Praktičnost i prostranost čine ga idealnim vozilom za potrebe višečlane porodice, kao i za dugotrajne vožnje od nekoliko stotina kilometara.
Unutrašnjost ovog modela je veoma prostrana, što omogućava putnicima da se osjećaju udobno. Prtljažnik takođe ima veliki kapacitet i može primiti mnogo prtljaga. Međutim, nakon nekog vremena korištenja, mogu se pojaviti prvi znakovi oštećenja na sjedištima, posebno ako su presvučena kožom. Unutrašnjost kabine takođe ima neke druge nedostatke, kao što su osjetljivi kontroleri za podešavanje sjedišta, kvarovi podizača zadnjih stakala, kvarovi mehanizma pojaseva i elektromehanička parkirna kočnica koja je sklona kvarovima.
Kupcima se preporučuje da se odluče za modele sa konvencionalnim ručnim umjesto poluautomatskog sistema mjenjača. Ukoliko se ipak odluče za kupovinu modela sa ovim sistemom prenosa, preporučuje se detaljna provjera njegovog stanja prije preuzimanja i redovno servisiranje u ovlaštenim servisima. Zbog svoje težine i stanja domaćih puteva, ovaj automobil može imati problema sa vješanjem, naročito sa stabilizatorima. Međutim, cijena popravke nije visoka, tako da vozači nemaju previše briga.
Jedna od najvećih prednosti ovog modela je njegov pogonski sklop, posebno 2.0-litarski HDi agregat sa 150 konjskih snaga. Ovaj motor je spoj snage, ekonomičnosti i pouzdanosti. Adekvatno odgovara svim zahtjevima, bilo da se radi o dugim i brzim vožnjama ili kratkim gradskim uslovima. Ovaj model je takođe vrlo tih prilikom rada, a ako se redovno servisira i održava, veoma je pouzdan i štedljiv, s prosječnom potrošnjom koja ne bi trebalo da prelazi 6 litara na 100 km.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 HDi (150 KS) |
Prosječno |
6,5 |
Najmanje |
5,7 |
Najviše |
7,2 |
Prednosti
Praktičnost, prostranost, dostupnost i cijena zamjenskih dijelova, pouzdan i ekonomičan pogonski sklop
Mane
Materijali u unutrašnjosti kabine, stabilizatori, taster elektromehaničke parkirne kočnice, DPF filter
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.997 ccm |
Snaga |
150 KS pri 3.750 o/min |
Max obrtni momenat |
340 Nm pri 2.000 o/min |
Najveća brzina |
195 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,7 s |
Dimenzije DxŠxV |
436 x 184 x 164 cm |
Masa |
1.604 kg |
Osovinski razmak |
261 cm |
Prtljažnik |
432–1.241 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2009. U julu predstavljen potpuno novi model 3008, koji je nastao na osnovama manjeg modela Peugeot 308
• 2010. Na tržištu dostupne nove verzije sa novim pogonskim sklopovima
• 2012. Model 3008 postaje prvi potpuno hibridni krosover na svijetu
• 2013. Kraj proizvodnje i prelazak na model naredne generacije
⚠️ Obrati pažnju:
Taster elektromehaničke parkirne kočnice izuzetno sklon lomljenju i kvarenju
Stabilizatori su dio vješanja koji je najkritičniji i koji se najbrže kvari
Oštećenja na sjedištima jedan su od prvih tragova korištenja automobila.
Više informacija o modelu Peugeot 3008 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.