Citroen C4 (2010–2016)

Uvijek popularan kompakt

Druga generacija francuskog kompaktnog automobila se pokazala kao dobro osmišljena sa solidnim kvalitetom. Na tržištu polovnih vozila mogu se pronaći dobro očuvani primjerci po pristupačnim cijenama...
04 Oktobar 2023

Uvijek popularan kompakt

Citroen C4 (2010–2016) 1.6 VTi (120 KS)

Iako je prva generacija Citroena C4 bila prilično solidna, druga generacija je pokazala značajan napredak u svim aspektima. Zanimljivo je da su tradicionalni ljubitelji francuskog proizvođača automobila izrazili blagu razočaranost, tvrdeći da su se suzdržanim dizajnom pokušali približiti njemačkim konkurentima. Posebno su mislili na izostanak neobičnih i hrabrih dizajnerskih rješenja. Međutim, ovaj model je od samog početka postavljen na visok nivo, što se najbolje vidi u činjenici da se od svog lansiranja 2018. godine nije dramatično promijenio.

Citroen C4 2011 1600 1b

Redizajn je donio dnevna LED svjetla, unaprijeđene materijale u unutrašnjosti i tehnološki unaprijeđene pogonske grupe. Tokom godina eksploatacije, Citroen C4 se pokazao izuzetno pouzdanim, bez prisustva sistemskih grešaka koje su česte kod većine novih modela od drugih proizvođača automobila. Nema sumnje da su za naše kupce najinteresantniji modeli sa 1.6 HDi dizel motorom, ali ako ste više naklonjeni benzinskim motorima, preporučljiv je model sa 1.6 Vti motorom koji raspolaže sa 120 konjskih snaga. Važno je napomenuti da je glavna mana ovog agregata vezana za pogonski lanac i komponente oko njega. Identifikovanje istrošenosti i potencijalnih problema može biti izazovno bez temeljnog pregleda od strane mehaničara.

Citroen c4  (1)

Takođe, treba napomenuti da su se čuli neki negativni komentari u vezi sa radom poluga ručnih mjenjača, koji mogu proizvoditi klokotav zvuk i imati manje precizne hodove, što može izazvati neugodnost. Ipak, važno je napomenuti da su sami mehanički sklopovi mjenjača pouzdani i nema ozbiljnih problema u vezi s njima. Ne treba zanemariti ni elektronske probleme, među kojima se izdvajaju problemi sa parking senzorima, podizačima stakala i sistemom za CD/radio. Vješanje je udobno podešeno kako se i očekuje, ali iznenađujuće, dugotrajnost je takođe zadovoljavajuća, čak i na našim putevima. 

Citroen C4 2011 1600 2f

U nekim modelima sa jeftinijim paketima opreme može se primijetiti brže habanje unutrašnjosti. Rješenje za to je zamjena oštećenih dijelova, koji se sada mogu pronaći po pristupačnim cijenama i van ovlaštenih servisa. Od trenutka predstavljanja pa do danas, ponuda benzinskih motora je prošla značajne promjene. Uvođenjem turbo motora manje zapremine poboljšane su performanse uz istovremeno smanjenje prosječne potrošnje benzina. Na tržištu polovnjaka, Citroen C4 je dostupan u širokom cjenovnom rasponu. Prije nego što se odlučite za kupovinu, preporučuje se temeljan pregled opreme, jer je tokom godina Citroen pružao različite konfiguracije.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 VTi (120 KS)
Prosječno 8,5
Najmanje 5,7
Najviše 11,5

Prednosti

Dizajn karoserije, udobna vožnja u svim uslovima eksploatacije, zvučna izolacija, stabilan i kompaktan, kvalitet izrade, dovoljno snažan agregat

Mane

Osjetljive površine u unutrašnjosti, potrošnja benzinskih motora starije generacije, prevaziđen mehanizam za biranje stepeni prenosa, nepouzdana elektronika

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.598 ccm
Snaga 120 KS pri 6.000 o/min
Max obrtni momenat 160 Nm pri 4.200 o/min
Najveća brzina 193 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,8 s
Dimenzije DxŠxV 432 x 178 x 150 cm
Masa 1.205 kg
Osovinski razmak 260 cm
Prtljažnik 380 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2010. Druga generacija Citroena C4 došla kao znatno naprednija zamjena za prvu. 

• 2014. U ponudu ulazi nova generacija PureTech benzinca, kao i BlueHDi dizelaša.

• 2015. U okviru redizajna ugrađuju se modernije svjetlosne grupe i u unutrašnjosti veliki ekran osjetljiv na dodir. 



⚠️ Obrati pažnju:

CITROENC4LANAC1

Glavna mana ovog benzinskog agregata vezana je za pogonski lanac i komponente oko njega. Prije kupovine obavezna detaljna provjera.

 

Citroenc4pumpa2

Pumpa rashladne tečnosti rijetko kada služi više od 60 hiljada kilometara, a ni curenje rashladne tečnosti nije rijetkost.

 

Citroenc4senzor3

Česti problemi sa parking senzorima, podizačima stakla, CD/radiom, srećom, servisi i originalni dijelovi su jeftini i lako dostupni.

 

Više informacija o modelu Citroen C4 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...