Test-Opel Astra Turbo Cosmo
Ukroćena turbo munja
Jedan od najpopularnijih kompakta u svom "Turbo" izdanju nudi uvjerljive sportske performanse, atraktivan dizajn u OPC stilu i potpunu opremu po početnoj cijeni od 41.581 KM, koja je još uvijek enigma za konkurenciju...
Jedan od najpopularnijih kompakta u svom "Turbo" izdanju nudi uvjerljive sportske performanse, atraktivan dizajn u OPC stilu i potpunu opremu po početnoj cijeni od 41.581 KM, koja je još uvijek enigma za konkurenciju... Kopajući po prošlosti Opela nije moguće a ne prisjetiti se neprolazne Mante GT, nabrijanog Kadetta GSI, prelijepe Calibre Turbo, brutalne Omege Lotus ili prve Astre OPC... sjajnih sportskih automobila zahvaljujući kojima je Opelova "munja" nekada bila jedan od najpoželjnijih simbola, na automobilskom nebu. Na veliku žalost vjernih obožavalaca, a pod snažnim uticajem američkog gospodara GM, koji zbog brojnih promašaja ovih dana grca u velikim dugovima, njemački Opel se vremenom okrenuo konfekciji, a jedina svjetla tačka u očima vozača, koji se hrane adrenalinom, ostali su proizvodi njegovog OPC odjela ili Opel Performance Centra, koji "munju" iz Rüsselsheima pokušava vratiti na put stare slave.
Opelov najjači adut na tom putu je druga generacija Astre, koju smo na zalasku karijere (novi model dolazi krajem godine) imali priliku isprobati u atraktivnom trovratnom izdanju sa 2.0-litarskim turbobenzincem od 200 KS, sportskim podvozjem i odličnim OPC vizuelnim kitom.Atraktivno, sportski profilisano i odlično skrojeno tijelo Astre Turbo, u kombinaciji sa posebnom metaliziranom bijelom bojom, OPC spojlerima i petokrakim 18-inčnim pneumaticima sa niskoprofilnim gumama dimenzija 225/40, na asfaltu izgleda besprijekorno. U praksi to znači da je vozač ovakvog automobila primijećen na svakom koraku, ali i da su prozori na njemu često prljavi i umazani otiscima prstiju znatiželjnika, koje atraktivna vanjština jednostavno mami da priđu bliže i bace pogled na luksuzno opremljenu, ali puno smireniju unutrašnjost.
Za odličan vizuelni nastup najzaslužniji je OPC kit, koji uz doplatu od 2.251 KM donosi agresivniji branik i odbojnik, spuštene pragove, krovni spojler i natpis OPC line, na bokovima i petim vratima. Atraktivnost i izuzetnu pojavnost automobila omogućavaju i trendovska bijela boja, hromirana maska hladnjaka i letvica na trećim vratima, ali i bistra prednja svjetla sa ksenonskim sijalicama i zadnja u dvobojnoj crveno-crnoj kombinaciji. Špicasti oblik trovrtanog modela, koji dodatno istaknut oštrim staklenim površinama sam po sebi prožet je sportskom notom. Atraktivna OPC "šminka" predstavlja samo odličan dodatak na osnovu, pa ne treba da bude čudno što je Astra jedan od najomiljenijih sportskih automobila u klasi. Bogata serijska oprema Cosmo paketa nadograđena je sa 16.127 KM vrijednom dodatnom opremom, iz koje se izdvajaju odlična, kožom i platnom presvučena Recaro sjedišta, te mnogobrojni multimedijalni i elektronski dodaci poput tempomata, parking senzora, mjerača pritiska u gumama, interaktivnog sistema informisanja, prilagodljivih bi-ksenonskih svjetala...