BMW 3 (2005–2007)

Švabska, skupa i pouzdana limuzina

Peta generacija serije 3 izrađena je po ukusu mlađih vozača, ali mi ćemo reći da je izrađena po ukusu starijih koji bi željeli da se podmlade, budući da cijena baš i ne odgovara većini mladih. Iako nudi manje prostora nego konkurencija, popularan je zbog dobre izrade i još boljih voznih osobina.
18 Oktobar 2019

Švabska, skupa i pouzdana limuzina

BMW 3 (2005–2007) 320d (143KS)

Zbog činjenice da se radi o automobilu kojeg je teško voziti polako i mirno, treba biti pažljiv prilikom kupovine željenog primjerka. Vozači koji biraju ovo vozilo uglavnom su skloni agresivnom stilu vožnje što kao posljedicu ima brže habanje dijelova. Drugi razlog za oprez je što mladi vlasnici po pravilu nemaju adekvatna sredstva za održavanje.

BMW 330i 2006 1280 bc70696430f106b4d715beebe1375669e6

Šta preskakanje redovnog servisiranja znači za dužinu radnog vijeka jednog automobila mislimo da ne treba posebno naglašavati. BMW je sam po sebi vrlo kvalitetan automobil, ali ni slučajno nije imun na kvarove. Razlog za ljutnju su obično dobavljači, što je krajnjem kupcu sasvim nebitno, jer sve na kraju „potpisuje“ BMW-u. Najveći je problem bio prilično ozbiljan – lanac razvodnog mehanizma sa pratećim natezačima bio je lošeg kvaliteta.

BMW 330i 2006 1280 e926639eb764def76ea99156801baa3942

Ispočetka bi se čula neu­godna buka, potom je motor gubio ritam, dok bi u krajnjem slučaju lanac preskočio, što je značilo fatalnu štetu na motoru. Ako ste imali sreće da se kvar dogodio dok je važio vremenski rok garancije, BMW bi pokrivao cijeli trošak. Na verzijama sa automatskim mjenjačem bila je softverska greška koja je u kasnijoj fazi eksploatacije izazivala mehaničke probleme. Ako se odlučite za kupovinu automobila sa velikom kilometražom, što nikako ne preporučujemo, morate računati na veće izdatke za popravak trapova i kardanske osovine.

BMW 330i 2006 1280 952228a6773a4fbc102c63320107991674

Poslije 200.000 bilo bi nerealno očekivati nešto drugo. Kod svih BMW modela iz tih godina primjetan je veliki skok u kvalitetu. Oni koji za svoj novac očekuju maksimum žalili su se na trošenje pojedinih dijelova u unutrašnjosti, te brže trošenje kedera oko vrata. Dizelski motor od 2.0 litra radne zapremine i 160 konjskih snaga više je nego dovoljan za većinu potreba. Istina, ubrzanje od 0 do 100 km/h od 8 sekundi nije baš po ukusu sportskih vozača, ali maksimalna brzina od 225 km/h i stvarna prosječna potrošnja od 5,7 litara melem su na ranu.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 320D(143KS)
Prosječno 6,5
Najmanje 5,1
Najviše 10,8

Prednosti

Odličan osjećaj u vožnji, ergonomija, ekonomičan motor, dugotrajnost mehaničkih sklopova, atraktivan dizajn.  

Mane

U prvim serijama greške na razvodu ventila i automatskom mjenjaču, skupo servisiranje i rezervni dijelovi, velika opasnost od krađe, na zadnjim sjedištima malo prostora.

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.995 ccm
Snaga 143 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 300 Nm pri 2.000 o/min
Najveća brzina 225 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,3 s
Dimenzije DxŠxV 452 x 181 x 142 cm
Masa 1.430 kg
Osovinski razmak 276 cm
Prtljažnik 460 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2005. Prvi primjerci BMW-a 320d spremni za isporuke kupcima širom Evrope

• 2006. Za zahtjevnije kupce spremna je nova gama motora sa šest cilindara

• 2008. Uvodi se ekološki podobna serija motora sa rekordno niskom emisijom CO2

• 2011. Nakon odličnih prodajnih rezultata pres­tanak proizvodnje popraćen raznim specijalnim

 




⚠️ Obrati pažnju:

Maxresdefault

Loš materijal na sistemu razvoda ventila često je uzrokovao velike i skupe probleme

 

Kardan do bmw 320d

Ako vaš BMW ima dosta kilometara iza sebe računajte na popravke kardanske osovine

 

BMW 330i 2006 1280 952228a6773a4fbc102c63320107991674

Pedantni vlasnici žalili su se na brže propadanje nekih dijelova i obloga u unutrašnjosti

 

Više informacija o modelu BMW serija 3 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...