Mini One (2010–2012)
Šarmantan i vječno popularan
Mini One je postao sinonim za stil, šarm i zabavnu vožnju u urbanim sredinama. Njegova prepoznatljiva estetika i agilnost privlače ljude koji cijene kompaktnost i praktičnost gradskih automobila...
Mini One (2010–2012) 1.6 (75 KS)
Pedesetih godina prošlog vijeka britanska kompanija BMC je predstavila prvu generaciju svog malog gradskog automobila poznatog kao Mini Morris. Ovaj kultni automobil je tokom vremena promijenio nekoliko vlasnika sve do sredine devedesetih godina, kada je postao dio BMW grupacije. Međutim, nove generacije, od 2001. godine pa na ovamo, imaju vrlo malo sličnosti s legendarnim prethodnikom, osim svoje privlačne spoljašnjosti i agilnih voznih karakteristika. Kada je riječ o dizajnu, jedna od primjetnih karakteristika unutrašnjosti je skladno oblikovana instrument tabla koja se ističe nekonvencionalnom postavkom.
Kilometar sat je smješten u sredini table, dok su pokazivači obrtaja i board kompjuter smješteni iza upravljača. Prednja sjedišta su takođe pažljivo dizajnirana i oblikovana kako bi pružila udobnost i dobro prianjanje prilikom brže vožnje u krivinama. Zadnja klupa u Mini Oneu pruža oskudan prostor, posebno za putnike veće tjelesne građe. Međutim, Mini One je osmišljen kao mali gradski automobil namijenjen kraćim relacijama, a ne dugim putovanjima.
Vlasnici Minija su izražavali nezadovoljstvo zbog škripavih zvukova unutar vozila, posebno kod modela s većom pređenom kilometražom, iako su materijali od kojih je izrađen enterijer prilično kvalitetni. Prtljažni prostor je mali, s kapacitetom od 160 litara, no preklapanjem zadnje klupe taj se prostor može povećati na ukupno 680 litara. Upravljanje i dinamika vožnje su odlični, što čini vožnju po gradu vrlo zabavnom. Takođe, Mini One nudi odličnu preglednost s vozačkog mjesta, što je bitna karakteristika za gradski automobil. Ipak, vješanje je prilično tvrdo, pa vožnja po lošim cestama može biti neugodna.
Mini One je opremljen 1,6-litarskim motorom snage 75 KS koji pruža dovoljno snage za vožnju u gradskim uslovima i ima nisku potrošnju goriva. Međutim, važno je redovno održavanje ovog motora, posebno zamjena ulja, jer je osjetljiv na nepravilno ili nedovoljno servisiranje. Pri kupovini polovnog Minija, treba provjeriti stanje seta kvačila, koji se brže troši ako se vozilo koristi nepravilno ili vozi agresivno. Tvrdo vješanje Minija je osjetljivo na loše ceste i vrlo lako može pretrpjeti oštećenja. Prije kupovine preporučljivo je detaljno pregledati komponente vješanja prije kupovine. Neki vlasnici su se žalili na probleme s elektronikom, a takođe, rezervni dijelovi za Mini nisu jeftini.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 (75 KS) |
Prosječno |
6,7 |
Najmanje |
6,3 |
Najviše |
7,2 |
Prednosti
Dizajn, kvalitet izrade, dinamičnost, preglednost, potrošnja, popularnost na tržištu
Mane
Vješanje, elektronika, set kvačila, turbina, škripanje enterijera, visoka cijena, skupo održavanje
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
75 KS pri 5.000 o/min |
Max obrtni momenat |
140 Nm pri 2.250 o/min |
Najveća brzina |
175 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
13,2 s |
Dimenzije DxŠxV |
369 x 168 x 140 cm |
Masa |
1.060 kg |
Osovinski razmak |
246 cm |
Prtljažnik |
160 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2010. Mini One je doživio redizajniranje unutrašnjeg i vanjskog izgleda.
• 2011. Uveden novi 1,6-litreni četverocilindarski benzinski motor
• 2012. Mini One predstavio Coupe verziju koja je imala „sportskiji“ izgled i agresivnije linije
⚠️ Obrati pažnju:
Pogonski agregat zahtijeva redovno serivisiranje i zamjenu ulja
Set kvačila se brže istroši od agresivnije i nepravilne gradske vožnje
Vješanje je dosta tvrdo, tako da njegove komponente stradaju od loših cesta
Više informacija o modelu Mini One pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.