Citroën Ami u retro izdanju
Šarm prošlih vremena
Citroën H-Type kombiji, koji su u proizvodnji bili od 1947. do 1981. godine, postali su simbol jednog vremena. Iako nisu bili oličenje elegancije, njihov jednostavan i prepoznatljiv dizajn s rebrastim bokovima učinio ih je ikonom na cestama širom Evrope. Sada se taj jedinstveni retro šarm prenosi i na Ami, koji u novom izdanju djeluje još simpatičnije...
Citroën Ami, prepoznatljiv po svom jedinstvenom dizajnu, sada dobija retro preobražaj inspirisan legendarnim H-Type kombijem. Ova posebna prerada, koju potpisuje italijanska kompanija Caselani, uključuje detalje koji podsjećaju na slavnu prošlost marke, uključujući i klasični Citroën logo na masci hladnjaka.

Tokom godina, Ami je bio platno za razne kreativne nadogradnje – od fabričkih ukrasa do personalizovanih stilskih detalja njegovih vlasnika, ali nikada nije izgledao ovako upečatljivo. Nova verzija, nazvana Type-Ami, dolazi iz radionice Caselani, firme iz Kremone koja se specijalizovala za dizajnerske transformacije Citroënovih modela poput Berlinga, Jumpera i SpaceTourera.

Type-Ami evocira dizajn klasičnih Citroëna i premijerno će biti predstavljen na sajmu Retromobile 2025. godine. Iako je još u fazi završnih dorada, već sada se može rezervisati kod Caselanija.

Najveće stilske promjene vidljive su na prednjem dijelu, gdje umjesto modernog minimalističkog dizajna sada dominira velika maska hladnjaka s prepoznatljivim Citroënovim logotipom. Umjesto glatkih linija, karoserija je obogaćena diskretnim horizontalnim izbočinama koje podsjećaju na klasične modele. Dizajn točkova takođe je inspirisan prošlošću, dok ukupne dimenzije i proporcije ostaju vjerne originalnoj verziji. Zanimljivo je da svi novi elementi mogu biti postavljeni i na starije verzije Amija, bez uticaja na njegovu masu, koja i dalje iznosi 471 kg.

Type-Ami dolazi u više boja i može se kupiti kao gotov model za 13.900 eura, a za one koji već posjeduju Ami i žele mu dati novi izgled, dostupan je i sam kit za konverziju po cijeni od 5.000 eura. Pokreće ga mali elektromotor snage šest kilovata, uz bateriju kapaciteta 5,4 kWh. Maksimalna brzina mu iznosi 45 km/h, dok s jednim punjenjem može preći do 75 km, što ga čini savršenim za kratke gradske relacije.