Citroen C4 (2011–2015)

Prava mjera za porodično vozilo

Druga generacija C4 pored interesantnog dizajna i kvalitetnije izrade nego kod prethodnika privlači pažnju i bogatijom serijskom opremom od konkurenata...
15 Juli 2021

Prava mjera za porodično vozilo

Citroen C4 (2011–2015) 2.0 HDI (150 KS)

Sa vizuelne strane, druga generacija C4 donosi dosta ozbiljniji pristup, pomalo klasičan, ali ipak dopadljiv i za razliku od prethodnika, u ponudi je samo verzija sa petoro vrata. Završna obrada je dosta bolja, prilikom zatvaranja vrata nema više „šupljeg“ zvuka, a nekadašnji problemi sa elektronikom, koji su vlasnike sluđivali su uglavnom otklonjeni.

Citroen C4 2011 1600 19

Plastika korištena za izradu table i unutrašnjosti je na dodir tvrđa, ali tek ponegdje djeluje dosta jeftino. Međutim, dosta je kvalitetnija od prethodne generacije i otpornija na oštećenja i ogrebotine ako se pravilno održava. Digitalna instrument tabla je veoma pregledna i jednostavna, a centralni displej i komande su nadohvat ruke. Sjedišta su udobna i ergonomski oblikovana, te u kombinaciji sa mekanim vješanjem pružaju legendarnu Citroenovu udobnost u svim uslovima vožnje.

Citroen C4 2011 1600 2f

Mjesta u kabini ima dovoljno za četvoro odraslih putnika ili jednu prosječnu četvoročlanu porodicu. Zapremina prljažnika je u nivou sa konkurentima u klasi i iznosi 380 litara, te se preklapanjem zadnje klupe povećava na ukupno 1.183 litara. Iako se sasvim dobro ponaša na otvorenoj cesti i krivinama, od ovog modela ne treba očekivati neke sportske karakteristike, jer je on prvenstveno namijenjen udobnosti. Pogonski jedinicu čini najsnažniji turbodizel agregat 2.0 HDI, koji isporučuje 150 KS i omogućava odlične performanse za ovaj tip vozila u svim uslovima vožnje. Snage mu ne nedostaje ni na uzbrdicama, a ni prilikom preticanja.

Citroen C4 2011 1600 56

Ova pogonska jedinica traži redovan servisni interval kvalitetnog motornog ulja, kako ne bi došlo do kvara turbine zbog slabijeg podmazivanja. Agregat je osjetljiv na dizel lošeg kvaliteta od kojeg stradaju dizne, EGR ventil i DPF filter. Jedna od slabih tačaka ovog modela su brizgaljke za vjetrobran koje zahtijevaju kvalitetnu tečnost za pranje, naročito zimi, inače dolazi do pregorijevanja osigurača, ali i otkazivanja pumpe. Česte gradske vožnje i držanje noge na kvačilu skraćuju vijek seta kvačila, čija je zamjena prilično skupa, što treba prekontrolisati prilikom kupovine vozila.

Citroen C4 2011 1600 1f

Vlasnici su prijavljivali probleme sa pojedinim elektronskim komponentama, ali i greškama u radu multimedije, koje su se uglavnom rješavale reprogramiranjem, ali je u nekim slučajevima bila neophodna skupa zamjena. Prve serije su imale problema sa ljuštenjem boje na poklopcu motora, ali i sa bravom petih vrata koja su se teško zatvarala, što je tražilo intervenciju servisa i podešavanje iste. Pojedini vlasnici su prijavljivali kvar na sistemu električne parking kočnice. Mekano vješanje je prvo na udaru na našim lošim cestama i njegove komponente često znaju biti oštećene, tako da je preporuka detaljan pregled istog prije kupovine.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 HDi (150 KS)
Prosječno 5,9
Najmanje 4,6
Najviše 8,4

Prednosti

Dizajn, kvalitetna izrada, udobnost, upravljivost, oprema, pouzdanost, komfor, performanse

Mane

Dizne, DPF filter, EGR ventil, ovjes, elektronika, infotainment sistem, brizgaljke vjetrobrana, ljuštenje boje, brava petih vrata 

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.997 ccm
Snaga 150 KS pri 3.750 o/min 
Max obrtni momenat 340 Nm pri 2.000 o/min 
Najveća brzina 208 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,6 s
Dimenzije DxŠxV 432,9 x 178,9 x 150,2 cm
Masa 1.320 kg
Osovinski razmak 260,8 cm
Prtljažnik 380–1.183 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2010. Druga generacija Citroena C4 je predstavljena u Parizu

2012. Prikazana je limuzinska verzija C4 L za rusko i kinesko tržište

2014. Izašao je kompaktni SUV model C4 Cactus

2018. Prestala je proizvodnja C4 na evropskom tržištu

 

⚠️ Obrati pažnju:

C4slika1dizna

Na ovom pogonskom agregatu na gorivo lošeg kvaliteta su osjetljive dizne koje zahtijevaju reparaciju ili zamjenu

 

C4slika3poklopacmotora

Prve serije su imale problema sa bravom na pretim vratima, što je zahtijevalo podešavanje iste u servisu

 

C4slika3brava

Na prvim serijama je dolazilo do mjehurenja i ljuštenja boje sa poklopca motora

 

Više informacija o modelu Citroen C4 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...