Peugeot 5008 (2009–2016)

Praktičan monovolumen za svakodnevnu upotrebu

5008 je donio udobnost i duh francuskog proizvođača u segment monovolumena, ali se zbog loše pouzdanosti prvih serija kupcima predlažu primjerci proizvedeni nakon redizajna...
26 Novembar 2022

Praktičan monovolumen za svakodnevnu upotrebu

Peugeot 5008  (2009–2016) 1.6 HDI (120 KS)

U septembru 2009. godine, na međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu, Peugeot je predstavio prvi kompaktni monovolumen pod nazivom 5008. Peugeot 5008 1. generacije je izgrađen na osnovu crossovera 3008 i sličan je njemu i u pogledu dizajna. Prije nego što je u kasnijim generacijama prešao u red crossovera, 5008 je bio punokrvni MPV model namijenjen za praktičan transport veće porodice. Osmišljen je u sklopu PSA grupacije i veliki broj komponenti je dijelio sa Citroenom Grand C4 Picasso.

Peugeot 5008 2010 1600 1a

Dugačka karoserija i visoka linija krova su omogućile smještanje i do 7 putnika, iako je treći red sjedišta namijenjen samo djeci i putnicima nižeg rasta. Teretni prostor u Peugeotu 5008 je ogroman – po obimu u konfiguraciji sa pet sedišta je 679 litara. Sa samo dva prednja sjedišta, u stanju je da primi 2.506 litara prtljaga, a sjedišta drugog i trećeg reda u ovom slučaju se uklapaju u potpuno ravan prostor. Kvalitet materijala i dizajn enterijera su usklađeni sa ostalim Peugeotovim modelima iz tog perioda, ali pojedini detalji nisu na visokom nivou. Koža na upravljaču je sklona habanju, što nakon nekog vremena ostavlja loš vizuelni utisak.

Peugeot 5008 2010 1280 03

To sa druge strane može vrlo lako da otkrije kilometražu i očuvanost vozila. Neki vozači su se žalili na buku koja dolazi sa centralne konzole, kao i na probleme sa mehanizmom pomjeranja zadnjih sjedišta. Kvarovi na sistemu klima uređaja su rezultovali slabijim hlađenjem, a uzroci su bili kondenzator i kompresor koji su morali biti zamijenjeni. Sistem multimedije je pratio veliki broj problema, a glavni su se odnosili na nemogućnost Bluetooth povezivanja i gubitak GPS signala. Pouzdanost prvih primjeraka modela nije bila na naročito visokom nivou, pa se preporučuje kupovina modela proizvedenih nakon redizajna kod kojih je riješen određen broj problema.

Peugeot 5008 2010 1600 1d

Od agregata se ističe 1.6 BlueHDI dizelaš uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem koji nudi idealnu kombinaciju performansi i ekonomičnosti, a i nešto je pouzdaniji od ostalih motora u ponudi. Kvrovi na turbini su se ponekad javljali i prije 50.000 pređenih kilometara, a jedan od glavnih uzroka je bio neispravan sistem ubrizgavanja. Problemi sa DPF filterom su bili česti, a ni neprecizan manuelni mjenjač nije impresionirao vozače. Primjerci proizvedeni prije 2013. godine imaju probleme sa glasnim amortizerima na zadnjem dijelu vozila. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 HDI (120 KS)
Prosječno 5,7
Najmanje 4,9
Najviše 7,1

Prednosti

Praktičnost, prostranost, kapacitet prtljažnika, sedam sjedišta, udobnost, ekonomičnost, povoljan

Mane

Lošiji kvalitet izrade, problematičan klima uređaj, sistem multimedije, elektronika, turbina, DPF filter, mjenjač, amortizeri

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.560 ccm
Snaga 120 KS pri 3.500 o/min
Max obrtni momenat 300 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 185 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12 s
Dimenzije DxŠxV 452,9 x 183,7 x 163,9 cm
Masa 1.565 kg
Osovinski razmak 272,8 cm
Prtljažnik 5792.506 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2009. U julu predstavljena prva generacija Peugeota 5008

• 2013. Redizajn modela uz nove PureTech i BlueHDI agregate

• 2016. Prestanak proizvodnje i predstavljanje nove generacije modela



⚠️ Obrati pažnju:

Peugeot5008turbina1

Uzrok problema sa turbinom je najčešće kvar na sistemu ubrizgavanja goriva

 

Peugeot5008DPF

Začepljenje DPF filtera je čest problem kod Peugeotovog 1.6-litarskog HDI agregata

 

Peugeot5008multimedija3

Sistem multimedije je pratio veliki broj problema, a glavni su se odnosili na nemogućnost Bluetooth povezivanja i gubitak GPS signala.

 

Više informacija o modelu Peugeot 5008 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...