Honda CR-V (2012-2018)
Pouzdan izbor za porodične ljude
Honda CR-V u četvrtoj generaciji donosi prostranu kabinu, gabaritan prtljažnik i visok nivo sigurnosti, a uparena je sa 1,6-litarskim dizelašem koji ovoj listi dodaje i ekonomičnost...
Honda CR-V (2012-2018) 1.6 i-DTEC (120 KS)
Prvi Hondin SUV CR-V je svijetu predstavljen kao odgovor na Toyotin RAV4 na sajmu automobila u Čicagu 1996. godine. Od tada do danas je tržište SUV i crossover automobila doživjelo veliku ekspanziju pa je CR-V i u četvrtoj generaciji, koja je debitovala na sajmu automobila u Los Anđelesu 2011. godine, ostao važan model Hondine game. Enterijer odlikuje klasičan dizajn, bez mnogo rizika, sa intuitivno raspoređenim komandama i izdržljivim materijalima.
Prostora na prednjim sjedištima ima mnogo, a na zadnjoj klupi se mogu smjestiti tri odrasle osobe, zahvaljujući niskom transmisionom tunelu. Prtljažnik sa niskim pragom za utovar nudi kapacitet od odličnih 589 l koji se preklapanjem zadnjih sjedišta može proširiti na maksimalnih 1.669 litara. Uprkos prostranom prtljažniku i visokoj liniji krova, CR-V ipak nije dostupan sa trećim redom sjedišta, što ga eliminiše iz izbora višečlanih porodica.
Ponuda motora prvobitno se sastojala od 2,2-litarskog i-DTEC dizelaša i 2.0 i-VTEC benzinskog agregata, a krajem 2013. godine je predstavljen i 1,6-litarski dizel motor, koji razvija 120 KS. Manji dizelaš nipošto nije sportista, ali je tih i efikasan, a karakteriše ga uzorna ekonomičnost uz dovoljno snage za bezbrižnu vožnju, koja ga stavlja ispred ostalih agregata u ponudi. Model je uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom i nudi se sa pogonom na prednje točkove.
Pouzdanost je nešto po čemu su Hondini motori prepoznatljivi i vlasnici se često hvale njihovom „nepoderivošću“, ali ni njihovi dizelaši nisu imuni na probleme sa EGR ventilom i DPF filterom koji u težim slučajevima dovode do skupih popravki, pa se kupcima koji vozilo koriste uglavnom na kraćim relacijama ipak preporučuje izbor benzinca. Primijećeni su i problemi sa parkirnom kočnicom, kao i pojačanim trošenjem kvačila na pojedinim primjercima, a što se opoziva tiče, oni su vezani za vazdušne jastuke proizvođača Takata na kojima je uočeno potencijalno nesigurno naduvavanje.
Premda kvarovi nisu česti, cijena rezervnih dijelova je prilično visoka, a Hondina servisna mreža u našoj zemlji nije razvijena, pa se kupci češće odlučuju za neki od brojnih konkurentskih modela, koji donose slične karakteristike uz jednostavnije održavanje. To je, uz nedostatak zvaničnog distributera, dovelo do toga da ovaj vrlo poželjan automobil bude rijetka pojava na cestama u BiH.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 i-DTEC (155 KS) |
Prosječno |
8,7 |
Najmanje |
4,9 |
Najviše |
5,9 |
Prednosti
Prostor u kabini, kapacitet prtljažnika, bogata standardna oprema, udobnost, sigurnost
Mane
Slaba preglednost nazad, EGR ventil, DPF filter, skupi rezervni dijelovi, nerazvijena servisna mreža
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.597 ccm |
Snaga |
120 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
300 Nm pri 2.000 o/min |
Najveća brzina |
182 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11,2 s |
Dimenzije DxŠxV |
457 x 182 x 165,5 cm |
Masa |
1.541 kg |
Osovinski razmak |
263 cm |
Prtljažnik |
589–1.669 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2011. Četvrta generacija Honde CR-V predstavljena na sajmu u Los Anđelesu
• 2013. Novi 1,6-litarski dizelaš sa 120 KS uveden u prodaju
• 2015. Debituje restilizovani model sa novim Earth Dream agregatima
• 2018. Prestanak proizvodnje i predstavljanje pete generacije modela
⚠️ Obrati pažnju:
Kao i na većini modernih dizelaša, primijećeno je nakupljanje čađi na EGR ventilu
Primijećeno je ubrzano trošenje setova kvačila na pojedinim modelima
Problemi sa DPF filterom ne zaobilaze ni Hondine dizel agregate
Više informacija o modelu Honda CR-V pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.