Hyundai Motor Group
Novi standardi snage i efikasnosti
Hyundai Motor Group predstavio je hibridni pogonski sistem nove generacije, razvijen kako bi značajno unaprijedio performanse, efikasnost i iskustvo vožnje u širokoj paleti njegovih vozila, od gradske do premijum SUV klase…
Tokom događaja „Dan tehnologije hibridnih sistema sljedeće generacijeˮ korejska grupa otkrila je kako će nova tehnologija činiti temelj širenja njene ponude hibridnih vozila – od kompaktnih modela do luksuznih automobila. Centralni element novog hibridnog sistema jeste inovativni mjenjač s dvama integrisanim elektromotorima: P1 i P2. Motor P1 zadužen je za pokretanje, generisanje energije i podršku tokom vožnje, dok P2 pokreće vozilo i omogućava regenerativno kočenje.

Ova arhitektura osigurava povećanje ukupne snage, smanjenje potrošnje goriva, te profinjenije i tiše iskustvo vožnje. Mjenjač je kompatibilan s motorima snage od 100 do 300 KS, čime se osigurava prilagodljivost sistema vozila različitih klasa. Prvi pogonski sklop temeljen na ovoj tehnologiji uključuje 2,5-litarski turbobenzinski motor, koji u novom hibridu Hyundai Palisade isporučuje 334 KS i 460 Nm obrtnog momenta uz mogućnost prelaska 14,1 km s jednom litrom benzina, što je za 45% bolji rezultat u odnosu na benzinski model.

Zahvaljujući ciklusu prekomjerne ekspanzije, odgađanju zatvaranja usisnog ventila i trostrukom ubrizgavanju goriva, novi motori postižu veću efikasnost sagorijevanja i smanjenu potrošnju energije. Takođe, sistem Active Shift Control sada koristi motor P1 za brže, tiše i preciznije mijenjanje brzine, što dodatno povećava udobnost i efikasnost. Napredne električne tehnologije dodatno su integrisane.
Novi sistem e-AWD omogućava pogon na sve točkove pomoću dodatnog motora P4 na zadnjoj osovini. Sistem e-VMC 2.0 donosi sofisticirano upravljanje stabilnošću i raspodjelom momenata između osovina. Poboljšana sigurnost i udobnost vožnje osigurani su tehnologijama e-Handling 2.0 i e-EHA 2.0, koje primjenjuju momente na suprotnim osovinama kako bi stabilizovale vozilo tokom oštrih manevara i izbjegle prepreke.

Sistem e-Ride 2.0 dodatno umanjuje vertikalne pomake pri prelasku neravnina. Stay Mode omogućava korištenje klima-uređaja i multimedije dok vozilo miruje bez potrebe za radom motora, a funkcija Vehicle-to-Load (V2L) omogućuje napajanje vanjskih uređaja snagom do 3,6 kW.

Pametno regenerativno kočenje i hijerarhijsko prediktivno upravljanje (HPC) dodatno povećavaju energetsku efikasnost. Uz 2.5 turbo predstavljen je i novi 1.6 turbohibrid, koji nudi bolje performanse i efikasnost u SUV modelima srednje veličine. Grupa planira proširiti paletu modela s tri na pet, uključujući buduće modele Genesis i novu generaciju vozila Hyundai i Kia.