Volkswagen Golf 7 GTE (2014–2017)

Najnepopularniji Golf na tržištu

Sedma generacija Golfa je u formi polovnjaka zadržala zavidnu popularnost na tržištu te i dalje predstavlja san velikog broja domaćih kupaca. Međutim, iako plug in hibridni Golf ide gotovo kao GTI model i malo troši, kupci i dalje bježe od polovnjaka s baterijama...
01 Decembar 2023

Najnepopularniji Golf na tržištu

Volkswagen Golf 7 GTE (2014–2017) 1.4 TSI (204 KS)

Lansiranjem nove generacije svog najtraženijeg modela, Volkswagen je poslao sedmu generaciju Golfa u zasluženu penziju. Ipak, na tržištu polovnih vozila u zemljama Istočne Evrope, on tek sada postaje predmet visoke potražnje. Golf sa dizel motorom brzo će pronaći novog vlasnika, dok će oni s benzinskim imati malo teži put, a hibridni Golf veoma teško. To dobro znaju svi koji se bave prodajom polovnih hibridnih vozila, budući da se suočavaju s oprezom potencijalnih kupaca zbog straha od visokih troškova održavanja, ali i pitanjem kako ih ponovno prodati.

Volkswagen Golf GTE 2015 1600 0f

Prvi izazov često je povezan s drugim. "Veliki servis" na 100.000 kilometara za Golf GTE košta isto kao i za obični Golf TSI. Električni sklop, koji ima garanciju od osam godina ili 160 hiljada kilometara, ne zahtijeva servisiranje, već samo preventivnu kontrolu. Eventualni problemi mogu se pojaviti tek u budućnosti, kada se GTE bude približavao granici svoje izdržljivosti. Zamjena modula baterije može doći u obzir, ali samo uz trošak zamjene kućišta. Zamjena cijele baterije, što se u normalnim uslovima očekuje tek nakon mnogo godina, gotovo je jednaka cijeni polovnog automobila. S druge strane hibridni Golf može biti skuplji u početku, ali je funkcionalno praktičniji i ekonomičniji u plug-in varijanti.

Volkswagen Golf GTE 2015 1600 0a

Opremljen 1.4 turbobenzinskim agregatom od 150 KS i elektromotorom od 75 kW (102 KS) te baterijom kapaciteta 8,8 kWh, omogućava regenerativno punjenje u vožnji i vanjsko punjenje. Ukupna snaga od 204 konjske snage i 350 Nm, uz prosječnu potrošnju od otprilike 4 litre, omogućuje vožnju pretežno na struju prvih otprilike 40 kilometara, s potrošnjom od približno tri litre. Iako se Golf 7 GTE do sada pokazao pouzdanim, svaki automobil može iskusiti određene kvarove tokom vremena. Kao hibridno vozilo, Golf 7 GTE ima elektromotor i bateriju. Mogu se pojaviti problemi s baterijom, poput smanjenja kapaciteta ili problema s punjenjem. Takođe, elektromotor može doživjeti kvarove.

Volkswagen Golf GTE 2015 1600 10

Regenerativno kočenje koristi energiju koja se obnavlja prilikom kočenja kako bi napunilo bateriju. Problemi s ovim sistemom mogu se pojaviti, uključujući nepravilno funkcioniranje kočnica ili smanjenu efikasnost regeneracije. Kao i kod svih modernih automobila, Golf 7 GTE opremljen je različitim električnim sistemima za zabavu, sigurnost i udobnost. Ponekad se mogu pojaviti problemi s elektronikom, poput problema s ekranom na dodir, senzorima ili drugim komponentama. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.4 TSI (204 KS)
Prosječno 4
Najmanje 2,5
Najviše 5

Prednosti

Praktičnost, kvalitet izrade, ponuda prostora, sigurnost, ekonomičnost, performanse kao GTI

Mane

DSG mjenjač, električna parkirna kočnica, kompleksni hibridni sistem, baterija i elektromotor, visoka cijena

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Plug in Hybrid
Zapremina 1.395ccm
Snaga 204 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 350 Nm pri 1.6503.500 o/min
Najveća brzina 222 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 7,6 s
Dimenzije DxŠxV   427 x 179 x 145 cm
Masa 1.524 kg
Osovinski razmak 263 cm
Prtljažnik 2721.162 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2014. Predstavljen Golf GTE kao plug-in hibridna verzija popularnog Golfa

• 2017. Golf GTE doživljava prve značajne nadogradnje

• 2020. Golf GTE i Golf serija prolaze kroz potpunu transformaciju s dolaskom osme generacije




⚠️ Obrati pažnju:

Golf7GTEbaterija1

Problemi s baterijom, poput smanjenja kapaciteta ili problema s punjenjem su izvjesni u budućnosti.

 

Golfgtekocnice2

Mogući problemi sa sistemom regenerativnog kočenja, kao što su nepravilno funkcionisanje kočnica ili smanjena efikasnost regeneracije.

 

Golfgtesenzor3

Ponekad se mogu pojaviti problemi s elektronikom, poput problema ekranom na dodir, senzorima ili drugim komponentama.

 

Više informacija o modelu Golf 7 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...