Volkswagen Golf 7 GTE (2014–2017)
Najnepopularniji Golf na tržištu
Sedma generacija Golfa je u formi polovnjaka zadržala zavidnu popularnost na tržištu te i dalje predstavlja san velikog broja domaćih kupaca. Međutim, iako plug in hibridni Golf ide gotovo kao GTI model i malo troši, kupci i dalje bježe od polovnjaka s baterijama...
Volkswagen Golf 7 GTE (2014–2017) 1.4 TSI (204 KS)
Lansiranjem nove generacije svog najtraženijeg modela, Volkswagen je poslao sedmu generaciju Golfa u zasluženu penziju. Ipak, na tržištu polovnih vozila u zemljama Istočne Evrope, on tek sada postaje predmet visoke potražnje. Golf sa dizel motorom brzo će pronaći novog vlasnika, dok će oni s benzinskim imati malo teži put, a hibridni Golf veoma teško. To dobro znaju svi koji se bave prodajom polovnih hibridnih vozila, budući da se suočavaju s oprezom potencijalnih kupaca zbog straha od visokih troškova održavanja, ali i pitanjem kako ih ponovno prodati.
Prvi izazov često je povezan s drugim. "Veliki servis" na 100.000 kilometara za Golf GTE košta isto kao i za obični Golf TSI. Električni sklop, koji ima garanciju od osam godina ili 160 hiljada kilometara, ne zahtijeva servisiranje, već samo preventivnu kontrolu. Eventualni problemi mogu se pojaviti tek u budućnosti, kada se GTE bude približavao granici svoje izdržljivosti. Zamjena modula baterije može doći u obzir, ali samo uz trošak zamjene kućišta. Zamjena cijele baterije, što se u normalnim uslovima očekuje tek nakon mnogo godina, gotovo je jednaka cijeni polovnog automobila. S druge strane hibridni Golf može biti skuplji u početku, ali je funkcionalno praktičniji i ekonomičniji u plug-in varijanti.
Opremljen 1.4 turbobenzinskim agregatom od 150 KS i elektromotorom od 75 kW (102 KS) te baterijom kapaciteta 8,8 kWh, omogućava regenerativno punjenje u vožnji i vanjsko punjenje. Ukupna snaga od 204 konjske snage i 350 Nm, uz prosječnu potrošnju od otprilike 4 litre, omogućuje vožnju pretežno na struju prvih otprilike 40 kilometara, s potrošnjom od približno tri litre. Iako se Golf 7 GTE do sada pokazao pouzdanim, svaki automobil može iskusiti određene kvarove tokom vremena. Kao hibridno vozilo, Golf 7 GTE ima elektromotor i bateriju. Mogu se pojaviti problemi s baterijom, poput smanjenja kapaciteta ili problema s punjenjem. Takođe, elektromotor može doživjeti kvarove.
Regenerativno kočenje koristi energiju koja se obnavlja prilikom kočenja kako bi napunilo bateriju. Problemi s ovim sistemom mogu se pojaviti, uključujući nepravilno funkcioniranje kočnica ili smanjenu efikasnost regeneracije. Kao i kod svih modernih automobila, Golf 7 GTE opremljen je različitim električnim sistemima za zabavu, sigurnost i udobnost. Ponekad se mogu pojaviti problemi s elektronikom, poput problema s ekranom na dodir, senzorima ili drugim komponentama.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.4 TSI (204 KS) |
Prosječno |
4 |
Najmanje |
2,5 |
Najviše |
5 |
Prednosti
Praktičnost, kvalitet izrade, ponuda prostora, sigurnost, ekonomičnost, performanse kao GTI
Mane
DSG mjenjač, električna parkirna kočnica, kompleksni hibridni sistem, baterija i elektromotor, visoka cijena
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Plug in Hybrid |
Zapremina |
1.395ccm |
Snaga |
204 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
350 Nm pri 1.650–3.500 o/min |
Najveća brzina |
222 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
7,6 s |
Dimenzije DxŠxV |
427 x 179 x 145 cm |
Masa |
1.524 kg |
Osovinski razmak |
263 cm |
Prtljažnik |
272–1.162 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2014. Predstavljen Golf GTE kao plug-in hibridna verzija popularnog Golfa
• 2017. Golf GTE doživljava prve značajne nadogradnje
• 2020. Golf GTE i Golf serija prolaze kroz potpunu transformaciju s dolaskom osme generacije
⚠️ Obrati pažnju:
Problemi s baterijom, poput smanjenja kapaciteta ili problema s punjenjem su izvjesni u budućnosti.
Mogući problemi sa sistemom regenerativnog kočenja, kao što su nepravilno funkcionisanje kočnica ili smanjena efikasnost regeneracije.
Ponekad se mogu pojaviti problemi s elektronikom, poput problema ekranom na dodir, senzorima ili drugim komponentama.
Više informacija o modelu Golf 7 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.